Kendimi ifade etmekte zorlanıyorum, bu sorunumu nasıl aşabilirim?

Benim durumum ya şunu söyle bunu söyle diye aşılabilecek gibi bir şey değil. Sanki kafamda bir şeyler cümle kuramamı engelliyor anlatmak istediğim şeyleri farklı yollarla güzel bir şekilde karşı tarafa aktaramıyorum. Beynim yanıyor sanki, kendimi 4ptal gibi hissediyorum.
Kendimi ifade etmekte zorlanıyorum, bu sorunumu nasıl aşabilirim?
Cevapla