Öz guvenim eksik kendimi ifade etmekte zorlanıyorum ne yapmam lazım?

İnsanlarla çabuk kaynasip samiminiyet kuramıyorum toplum içinde kendimi rahat ifade edemiyorum nedense toplum içinde söz sırası bana gelmiyor gibi hissediyorum bir türlü lafa gidip iki cift laf edemiyorum ben yokmuşum gibi davraniyorlar neredeyse aaaaa canım sendemi buradaydin diyecekler o derece yokmusum gibi hissediyorum öz güvenim zayıf konuşmak kendini dogru ifade edebilmek gerçekten büyük bir yetenekmis bunu iyi anladım bu durumda ne yapmam lazım

Öz guvenim eksik kendimi ifade etmekte zorlanıyorum ne yapmam lazım?
Cevapla