20 yaşındayım ama ne aşk var ne de kariyer, ot gibi yaşıyorum. Neden böyle olduk?

20 yaşındayım ne aşk var ne kariyer var. Hiç biri yok ot gibi yaşıyorum. Neden böyle oluyor. Yani neyi yanlış yapıyorum. Hani insanın hayatında aşk yoksa kariyerine felan odaklanmıştır ondandır ama yani o da yok bıktım yemin ediyorum çok bıktım

20 yaşındayım ama ne aşk var ne de kariyer, ot gibi yaşıyorum. Neden böyle olduk?
Cevapla