27 yaşına geldim hala bir aşk hayatım yok ne yapmalıyım?

3 ay sonra 27 yaşına giricem ama hayatımda hala kimse yok hiç olmadı. Evlilik istiyorum aslında. gezip tozmak değil ama olmuyor birinin nazarı mi var acaba üstümde bende sevmek sevilmek istiyorum durum vahim dimi arkadaşlar 😒 eskiden Yaşım küçük ileride olur diyordum. Yaş aldıkça korkmaya başladım 30 a az bir rakam kaldı 20lerin son yıllarıni yaşıyorum ne olacak benjm bu halim sizce?
27 yaşına geldim hala bir aşk hayatım yok ne yapmalıyım?
Cevapla