23 yaşında ne işim var ne de aşkım. Hayata çok mu geç kaldım?

Haftaya 23 olacağım. Mütercim tercümanlık bölümünü yarı da bıraktım, şu an evdeyim.. hâlâ bile hedefim yok. Herşeye geç kaldığımı düşünüyorum. Sanki hiç işim ve eşim olmayacakmış gibi hissediyorum çok üzülüyorum kendime 🥺
23 yaşında ne işim var ne de aşkım. Hayata çok mu geç kaldım?
Cevapla