23 yaşında işim de aşkım da yok hayata çok mu geç kaldım?

Mütercim tercümanlık bölümünü bu sene bıraktım. şu an tamamen eve kapandım geçen gün 23 yaşına girdim. Aşk önemli değil de işimin olmaması çok üzüyor beni. Çok mu geç kaldım hayata
23 yaşında işim de aşkım da yok hayata çok mu geç kaldım?
Cevapla