21 yaşında çekingenim. Kendimi kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?

Kendimi bildim bileli çekingenim başkalarının rahatlıkla samimi olduğu insanlarla bile samimiyet kuramıyorum sıkıcıyım kendimi sal ak hissediyorum bugün stajda bile biri sen çok çekingensin kendini biraz değiştir dedi senden önceki stajyerler çalışanlarla kahve vs içiyordu faln dedi iste ben de kendimi değiştirmek istiyorum ne yapmalıyım sal aklık var mı bende?

21 yaşında çekingenim. Kendimi kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla