Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel2
İnsanlarla iletişimden (gerçek hayatta yüz yüze) çekiniyorum, yeni bir ortama girince o ortamda tek konusmayan sus pus oturan ben olurum, bunun gibi şeyler cidden kötü hissediyorum kendimi
Bende çok çekingenim utangacım asosyalim 33 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç aşamadım açılamadım insanlardan kaçıyorum hep eve kapalı yaşıyorum hayatım mahvoldu
Ben bunun sadece bir tık üstüyüm ama cok fazla degil bir tık
Bence sen benden daha iyi durumdasındır emin ol yani ben yaşadığımı bile unuttum ergenlik yok gençlik yok hayatımı hiç yaşayamadım her şey içimde kaldı senelerdir evden dışarı çıkmıyorum utangaçlık çekingenlik yetmezmiş gibi bir de korku oluştu iş hayatım aşk hayatım sosyal hayatım olmadan yaşlanıyorum gittikçe daha da içime kapanık hiç arkadaşım yok kimseyle görüşmüyorum insan içine girmiyorum toplumda yerim yok
Cevap
0Cevap
Ben de aynı şekildeyim
Cozumu yokmj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?