24 yaşındayım, biraz utangaç biriyim.Sevgilim olmuyor, ne yapılabilir?

Arkadaşlar tipim var yakışıklı insanım çevremdeki ve arkadaşlarım hep öyle söyler ama bu zamana kadar hiç sevgili işlerine girmedim tek sıkıntım utangaç bir insanım ve göz teması kurmak da zorlanıyorum metro da Marmaray da bakıyorlar ama ben bakamıyorum utanıyorum üstüne gidemiyorum ne yapılabilir bu durumda

Güncellemeler
1 yıl
Karakter olarak da iyi biriyim
24 yaşındayım, biraz utangaç biriyim.Sevgilim olmuyor, ne yapılabilir?
Cevapla