21 yaşındayım hiç sevgilim olmadı çok çekiniyorum. Tavsiyeleriniz var mı?

Bana yazan genelde hep olur. Flörtten bile beceremem bu işleri. Buluşmaya gelince sürekli yazan o kız kayboluyor utangaç Polyana geliyor. E tabii karlı taraf sıkılıyor. Asla aşamıyorum. Bir erkeğin yanında rahat hissetmiyorum ama sevgilim olsun istiyorum. Biri sevsin ben onu seveyim istiyorum

21 yaşındayım hiç sevgilim olmadı çok çekiniyorum. Tavsiyeleriniz var mı?
Cevapla