21 yaşına geldim fakat hiç sevgilim olmadı ne yapmalıyım?

Hep asosyal birisi oldum hayatima kimse girmedi hep çekindim insanlar doğru insanı bir türlü bulamadım kötü erkeklere 10 şans verildi bana 1 tane verilmedi arkadaşımda yok buluştursa birisini sevmek sevilmek istiyorum sadece hiç destek çıkanım yok neden böyle bilmiyorum nerde yanlış yaptım iyi olmak kötü birşeymi acaba neden nasıl doğru birisini bulurum kendimi ispatlamak için kimse şans vermiyor normal arkadaşimda yok işe gidip eve geliyorum sadece doğru insanı nerde bulabilirim kimseyi tanımıyorum

21 yaşına geldim fakat hiç sevgilim olmadı ne yapmalıyım?
Cevapla