26 yaşındayım, utangaç ve özgüvensizim, hiç sevgilim olmadı, kızlarla nasıl konuşulur bilmiyorum, bu dertten nasıl kurtulabilirim?

Kendimle barışık değilim, aşırı özgüvensiz ve çekingenim, dışarıda yürürken mesela bir kız bana bakarak gelse karşıdan utanıp yere bakarak geçiyorum, hiç sevgilimde olmadı, bir kız benden hoşlansa bakışlarıyla belli etse, o an ne söylenir bilmem, sıradan tipli çocuklara bakıyorum güzel kızlarla sevgili, ben hep yalnız mı olucam
Güncellemeler
+1 yıl
Kendimi beğenmem ama temiz yüzlü ve yakışıklı olduğumu söyleyenler var
26 yaşındayım, utangaç ve özgüvensizim, hiç sevgilim olmadı, kızlarla nasıl konuşulur bilmiyorum, bu dertten nasıl kurtulabilirim?
Cevapla