Kendimle barışık değilim, aşırı özgüvensiz ve çekingenim, dışarıda yürürken mesela bir kız bana bakarak gelse karşıdan utanıp yere bakarak geçiyorum, hiç sevgilimde olmadı, bir kız benden hoşlansa bakışlarıyla belli etse, o an ne söylenir bilmem, sıradan tipli çocuklara bakıyorum güzel kızlarla sevgili, ben hep yalnız mı olucam
Güncellemeler
+1 yıl
Kendimi beğenmem ama temiz yüzlü ve yakışıklı olduğumu söyleyenler var
26 yaşındayım, utangaç ve özgüvensizim, hiç sevgilim olmadı, kızlarla nasıl konuşulur bilmiyorum, bu dertten nasıl kurtulabilirim?
Aynı durumdayız ama yaşım küçük benim özgüvenli sosyal konuşkan mutlu insanları aşırı kıskanıyorum öyle olmak istiyorum ama olmuyor arkadaşım hiç yok bırak sevgiliyi
Paraninda ozguven eksikliğinde büyük rol oynadığını düşünüyorum ama yine de ozguvenli olabilirsin diğer insanların senden bir fazlası veya üstünlüğü yok diye düşün
Kanka tek sorunun kadin olmadığını düşün hatta onlar kim mk diye de düşünebilirsin kadınlardan ötürü ozguven sorunu yaşıyorsan daha çok yaşarsın onları ne zaman umursamamaya başlarsan kendine gelirsin
Kız meraklısı biri değilim kanka ama en basiti yolda yürürken bakıyorum, çocuk sıradan tipli, zenginde değil belli ama yanında sevgilisi var, eziklik duygusu yapıyor bu bende
Kanka eziklik duygusu neden yapıyor ki Allah bilir o hangi şekilde tanıştı nasil uğraştı da o kızı buldu yani sen ugrasmiyorsun cekingenliginden dolayı anladığım kadarıyla en iyisini de yapıyorsun ama sevgilinin olmayışı sen de ozguven eksikliği yaratmasın çünkü olunca da büyük dert
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 26 yaşındayım, utangaç ve özgüvensizim, hiç sevgilim olmadı, kızlarla nasıl konuşulur bilmiyorum, bu dertten nasıl kurtulabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Aynı durumdayız ama yaşım küçük benim özgüvenli sosyal konuşkan mutlu insanları aşırı kıskanıyorum öyle olmak istiyorum ama olmuyor arkadaşım hiç yok bırak sevgiliyi
Öncelikle gayet gençsin bir psikologa git. Bende de özgüven sorunu var ve inan senden daha çok utangaçım. Özgüven gerçekten önemli.
Bu yaştan sonra zor. Artık nasiiiip kısmet
Para var mı?
Ailemin durumu kötü değil ama borçlarımız var, babamda zaten fazla harcama yapan biri değil, yok yani kısaca
Paraninda ozguven eksikliğinde büyük rol oynadığını düşünüyorum ama yine de ozguvenli olabilirsin diğer insanların senden bir fazlası veya üstünlüğü yok diye düşün
Evet, zengin arkadaşım var mesela kendi işini yapıyor, lüks arabalara biniyor kızlarla çok kolay tanışıyor paradan dolayı
Kanka tek sorunun kadin olmadığını düşün hatta onlar kim mk diye de düşünebilirsin kadınlardan ötürü ozguven sorunu yaşıyorsan daha çok yaşarsın onları ne zaman umursamamaya başlarsan kendine gelirsin
Kız meraklısı biri değilim kanka ama en basiti yolda yürürken bakıyorum, çocuk sıradan tipli, zenginde değil belli ama yanında sevgilisi var, eziklik duygusu yapıyor bu bende
Kanka eziklik duygusu neden yapıyor ki Allah bilir o hangi şekilde tanıştı nasil uğraştı da o kızı buldu yani sen ugrasmiyorsun cekingenliginden dolayı anladığım kadarıyla en iyisini de yapıyorsun ama sevgilinin olmayışı sen de ozguven eksikliği yaratmasın çünkü olunca da büyük dert
Biliyorum kanka olsada ayrı dert, uzun zamandır işsizim mesela, arabamda yok olmaması bir yönden iyi diyorum
Tabiki para yok ekonomik özgürlüğüne sahip olana kadar bırak böyle gitsin o çark bize de dönecek elbet 😉
İnşallah kardeş 😊