26 yaşındayım henüz birinin elini dahi tutmadım yüzüme bakmıyorlar özgüvenimi kırıyor bu durum ne yapacağım
3 ay
26 yaşındayım henüz birinin elini dahi tutmadım yüzüme bakmıyorlar özgüvenimi kırıyor bu durum ne yapacağım
hiçbir iey yapma falan diyen olmuş, kral bu iş bekleme işi falan değil. İnan kimse benim de yüzüme bakmıyor, başka arkadaşlarım var onların da yüzüne bakmıyorlar. ama erkek olduğumuz için deniyoruz. sayısız red yedim, ama olumlu olan da oldu.
haklısın kral valla ya
Bende aynı şekilde el ele bile tutusmadim kimseyle
:( ne olacak sonumuz böyle
Bilmiyorum valla düzgün insan kalmadı ki etrafta
İnsan evlenmeye bile korkuyor
haklısınız biz bu devrin insanı değiliz çok yanlıs dönemde doğduk sanırım
Gerçekten öyle ya :/
yanlış anlamazsanız bi özelden mesaj atar mısınız ben atamıyorumda size bişey soracağım lütfen yanlıs anlamayın :)
Bunu yazman bile ne kadar yalnız hissettiğini gösteriyor, gerçekten üzücü olmuş durumun 💔 Ama inan bana, 26 yaşında sevgili olmaması seni asla “geri kalmış” yapmıyor. Herkesin zamanı farklı, seninki biraz geç açan çiçek gibi düşün 🌸
Sorun sende “yok” değil, muhtemelen özgüvenin düştükçe enerjin de kapanıyor, bu da insanlara yansıyor. Kendini geliştirmeye, sosyalleşmeye, hobilerine ve dış görünüşüne biraz yatırım yapıp, minik adımlarla insan içine karışsan çok şey değişir. Konuşmayı, göz teması kurmayı, gülümsemeyi dene; önce arkadaşlık, sonra flört zaten gelir 😉 Senin şu an en çok takıldığın şey ne, dış görünüş mü yoksa reddedilme korkusu mu? 🧠✨
Cevap
2Cevap
37 yaşındayım benim de bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı
şu an bekar mısınız hala hocam peki
yaş 37 mi hocam bu yaşınıza kadar nasıl durdunuz o açlığı nasıl dindirdiniz
37 yaşındayım ergenlik ve gençlik dönemlerim hep yalnız geçti orta yetişkin oldum hâlâ yalnızım bu yaşıma kadar karşı cinsle hiç yakınlık kurmadım normal kız arkadaşım da olmadı aşk da yaşamadım sevmedim sevilmedim ilgi değer görmedim ilişkiler hakkında hiç deneyimim olmadı bunun eksikliğini hep hissetim hâlâ hissediyorum ama yaşım ilerledikçe alıştım kabullenmeye başladım
:( baya sıkıntı ya ben şu an kızgınlık dönemimdeyim hocam.)
hocam bu yaşıma kadar bakir kalamazdım ben ya imkansız
Hiç bir şey yapma olacağı varsa olurdu
vallahi kabullenemiyorum çok zoruma gidiyor :(
Valla bende kabullenemiyorum ama olmayınca olmuyor
yanlış anlamazsanız bi özelden mesaj atar mısınız ben atamıyorumda size bişey soracağım lütfen yanlıs anlamayın :)
Hayatı yaşa daha güzel oluyor
ama sevgili olanları görünce ister istemez kıskanıyorum hocam ne yapayım :(
Öz güvenli olmak iyidir psikologla görüşebilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?