22 yaşındayım, adam akıllı kız çevrem yok ve sevgilim de yok. Nasıl bu durumun üstesinden gelinir?

Vaziyet kötü. Arkadaş olmaya çalışan kızlara zaman ayırmak istemiyorum , üşeniyorum. Bir kız arkadaşım olmuştu çok eğleniyorduk fakat yazlık girdiğim iş olduğu için işteyken şakalaşıp samimileşebiliyorduk. Fakat üniversitede aga ortamlarındayım %90. Artık arkadaş olarak değil direkt bir ilişki yaşayacaksam bir kızla arkadaş olma odaklı çalışıyor beyin. Biraz seçicilikten belki de güzel gelmeyen kızla arkadaş olmaya üşeniyorum. Sevgilim olmadı hiç öpüşmedim ve sevgilim olursa öpüşmeyi bilmediğimi anlar mı, anlarsa bana karşı fikri değişir mi böyle kaygılarım var. Açıkcası bunun için ayrılcaksa çok umrumda olmaz ama yürümeyi düşündüğüm kişi benden 1 yaş küçük ama deneyim olarak fazla. Böyle bir durumla karşılaşanlar nasıl üstesinden geldi?

22 yaşındayım, adam akıllı kız çevrem yok ve sevgilim de yok. Nasıl bu durumun üstesinden gelinir?
Cevapla