20 yaşında olduğum için kendimi çok kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?

20 yaşıma alışamıyorum. 20li yaşlar çok korkutucu geliyor tamamen yetişkin bir birey olmuş gibi hissediyorum ve 20 yaşındayım demek bile oldukça zor geliyor çok üzgünüm. Bunu benden başka yaşayan oldu mu? Ne önerirsiniz😔 hazır hissetmiyorum büyümeye
Güncellemeler
+1 yıl
Sanki her şeyi 17 18 yaşlarımda yaşamalıymışım ve her şeye geç kalmış gibi hissediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Herkese çok teşekkür ederim 💕🙏🏼
20 yaşında olduğum için kendimi çok kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla