Dedikodunuzun yapıldığını öğrenseniz veya bu duruma şahit olsanız, tepkiniz nasıl olur? 🧚♀️

Dedikodunuzun yapıldığını öğrenseniz veya bu duruma şahit olsanız, tepkiniz nasıl olur? 🧚♀️

Bir iki kere şahit olmuşluğum var, bir keresinde de basmışlığım var, istem dışı ve verdiğim tepki şuydu ahaha 😄 devamkeee deyip ordan uzaklaşma oluyor sonrasında da acaba ne diyorlardı diye içim içimi yemiyor değil hani🤭
Yüzleşmek gerekir bence o durumda ya 🤓
Arkadan konuşacağına yüzüme söyleseydin en azından helal olsun derdim diye açık açık söylerim. Bu kadar korkuyorsan da o zaman hiç konuşmayacaksın..
Yanlış bilgi varsa düzeltirim hemen :d dedikodumun yapılmasına gerek yok oysa ki bana sorsalar ben anlatırım.
Ahahah çok iyi tepkiii 😂
Teşekkür ettiiiiimmm🤗💐
Rica ettiiim 🧚♀️
Ne dedikodu yapıldığına bağlı olarak ve kimin yaptığına bağlı olarak değişir.
Cevap
22Cevap
Onlar der, ben koruuum. Beni frenleyen biri olmasa, o dillerini alır kesip başka yerlerine montelerim.
nedenini sorardım sonra da iletişimimi keserdim.
Yakaladım ve büyük keyifle seyrettim. Dedikodu yapanların nasıl insanlar olduğunu da hepimiz biliyoruz.
Bi güzel söver silerim 2 gün önce yaptım içim rahatladı
Büyük ihtimalle sessiz kalır o kişilerle daha muhattap olmazdım ama annem dışında kimse dedikodumu yapmaz gibi geliyor bana djfnfj
Hiç belli olmaz valla bu işler 😅
Doğru söylüyorsun 😄
Niye öyle dediler acaba ne kötülüğümü gördüler diye kendi kendime polyannacılık oynardım😂
Ahahah illa kötü mü oluyor yahu bu dedikodu? 😄
İyi bişey olsa arkamdan demezler yüzüme söylerler diye düşünüyorum
Yüzüne de demiyorlarsa haklısın tabii ki.
Bende onlara katılırdım valla merak ederdim neyim hakkında konuştuklarını
Belki de kötü bir şey konuşmuyorlar, olabilir yanii 😄
Yani ama herkes mutlaka birinin dedikodusunu yapmıştır en yakının olsa bile o yüzden çok takmıyorum
Kesinlikle katılıyorum. Kötü olacak diye de bir şey yok diye düşünüyorum 😄
Evet öyle😄😄
Yapmadığım bir şeyden bahsediliyorsa sert tepki veririm. Yaptığım bir şeyden bahsediliyorsa "ee hadi anlatın başka ne yapmışım" derim ve kendi dedikoduma eşlik ederim 😂
Sohbetimin olduğu yakın kişiler ise iletişimi direkt bitiririm, sadece selamlaştığım ise umrumda olmaz nasıl olsa hayatımda herhangi bir sıfatları yok.
Yakaladım çok kez hiç bir şey yapmıyorum Allah'a havale ediyorum çünkü ilahi adalete herzaman güvenirim
Cidden umrumda olmaz hatta gülerim. Dedikodumu yapacak biri onun benim hakkımdaki düşüncelerini onemsemedigimi de iyi bilir heralde
Yakaladım hepsinede sövdüm resmen ama ayıp ediyorsun diyebildiler o kadar lafı küfrü duyunca başka bir şey diyemediler
Kim ben mi töbe haşa yanımdaki bir şey demeye çalışıyordu ben cümlesi tamamladım.. beş dakka daha bekleseydin olayı anlarsdın balım derim
Ohaaa yanlış anlAMIŞIMMM
Bir benim dedikodumu yapiyorsa dumamazlığa verır zamanı gelince ayağının altına sabunu korum
Oralı olmuyorum , yakın zamanda duydum ortama girmeden uzaklaştım ve onlar yolmuş gibi davrandım sonuç onlar kudurdu hiç de umrumda değil
Umursamazdım çünkü dedikodumu yapıyorsa muhtemelen hayatımda çok da değeri olmayan kişilerdir bu kişilerin de ne yaptığı hiç umrumda değil
İftira atmasinlar da dedikodumu gece gündüz yapsinlar
Teşekkür bile ederim
Belki benden bahsederken akillanirlar
içecek ısmarlarım, daha iyi kaynatmaları için.
Umursamam zenginin malı züğürdün çenesini yorar misali...
Pat diye karşılarına geçip onların açıklarını söylerim
Yasiyorum boyle seyler ama hicbir tepki vermiyorum sadece uzuluyorum
Gömerim oracıkta
Benden dinleseydin doğrusunu der geçerim 😒
Direkt yüzlüyorum ben mesela duydum hemen gider sorar yüzleştiririm
Erkekse zıt giderim o da zıt gidiyorsa döverim, kızsa pek umursamam
"Bende sevmezdim zaten onu başka ne yapmış" olurdu.
arkamdan yapılan dedikoduların ; sonradan kulağıma gelmesi bile, beni üzerdi.
bir de ; dedikodum yapılırken yakalarsam çok üzülürüm herhalde.
hepsini defterden silerdim.
Biraz da şu tarafa geberin.. 😄
Doğru söyle ediyorlar mı 😂 @GOKHANoturumactı
Valla edildiğini bilsem umrumda olmaz. "İşsizler konuşacak başka konu mu yok" derim
İş yerınde bıldıgım hayır helga. Ama siz edıyorsunuz, arkamdan sövüyorsunuz bana 😂
Ne kadar sıkıcı bir hayatım varsa artık konuşmaya değer bulmuyorlar 😂
Hemde nasıl sövüyorlar 😃
Gözde en son arkandan sallıyordu haberın olsun 😂 hadi ara kavga edin
Şirkette konuşur kavga ederim oturur izlersin sende 😂
Tahtıma geçer izlerim 😎👑
daha önce yakaladım hatta resmimi falan çizmişler benim biraz popo bölgem büyüktür squat falan çekerim o yüzden çizmişler öyle birde elime cüzdan vermişler yemek ısmarlayan hediye alan borç veren ve geri almayan birisi olduğum için ve yanına en çok para bende en havalı benim yazmışlardı lisede eski kankalarım bende ah ne güzel dedim eskiden hayır yaptıklarım şimdi havalı olduğumu düşünüyor diye ve gülüp geçmiştim...
Kimin yaptığına göre değişir de çok umursamam genelde
Sadece gülümserdim, ama bakışlarım lazer gibi olacak ki utanmalılar. Ya da bazen ee daha daha na'pmışım derim.
Tepki vermem bu tür şeylere. Sonuçta duymasamda yapılırdı
Demekki sizden yüksek biriyimki, beni eleştiriyorsunuz derim.
"siz hayırdır amuğagoyum" diye bi giriş yapardım gerisini bilmiyorum
WPASHENS
Bu nasıl random dayı ingilizce bişey yazdın sandım what happens falan diye okudum
Şu yazıyı gördükteb sonra ben de öyle anladım
O kadar mı kıskanıyorsunuz beni 😂
çok yakaladım. yapanlardan da intikam alındı
ne değerli adammışım derim
Sevinirim alınacak günahlarım var yahu
Bu kadar mı düştünüz derim
Umrumda olmaz
Çay kahve getireyim mi anam derdim
Allah’ın vizyonsuzları der geçerim 😂
Çok üzülürdüm kafama takardım
Havlamaya dewamke derim
Ağızlarına tükürürüm kavga çıkarırım
Yazıklar olsu size derim :D
Kimse Benim Dedikodumu Yapamaz
Bal gibide yaparlar ruhun bile duymaz
İnsanlar kendilerini ne sanıyoki
Zaten kendilerini bi bok sananlar hep dedikodu yapar
Ortalığı dağıtırım
Ağzına sicarim sen kim köpek benim hakkımda konuşma hakkını kendinde goruyorsun
şanımı yucelttiginiz için teşekkür ederim der geçerim. Onların seviyesine düşmeden
Hepsinin ağzının payını veririm bir güzel oracıkta.
yüzüme gülüp arkamdan konuşacak kadar düşük insanları hayatımdan def ederim yüzlerine bakmam
Wşqle ne alaka la ilahe bu kadar çok sevdiğimi biliyosun
Tepkim : Kendi defteridir dilediğini yazar demek olur.
Arkamdan konuşan önümden yesin derdim 😄
Muhtemelen bir kız olarak oradakilerle küserdim
Belli etmeyip az daha konuşmalarını dinleyip hakkında ki düşünceleri öğrensene 😊
Çok da umrumda olmuyor
Yolarım.
Takmam
duymamis gibi yapardim herhalde xhdbvxbs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?