
Kötülüğün nedir?

benim yaptığım kötülük kendime. değersiz insanlara değer verip kendimi değersiz kılmak da onları geçtim aştım şükür. şimdi ne eksik ne fazla herkese hak ettiği. adalet terazim adil eşit bundan sonra işlerine gelirse. kendi canımın değerinde bir Allahın kulu yok
Ya soruya bak brother, durdum en son ne kötülük yaptım diye düşünüyorum resmen cevap yazmak için 😄
Ama cevap vermedin sister 😃 akıllılık yapma
Ablan kanatsız bir melek brother, sen ille de kötülük bekle oldu mu şimdi🙁 sdfgh
Fkdkdkd pislik yine kurtuldun 😂
Aplaya 🥺
Özür ablacığım sevdiğimden sevdiğinden ✨
😂🤗
Ama yeter bee
👻👻👻👻👻👻👻👻...
Küstüm ☹️🤞🏻
😭..
Bende ağladım dün sen görmedin 😐
Yiaa🥺
bad sister
Değülümdü emme pekisi🥺gidiom ben iyi geceler brother 👻
İyi geceler sister 🌸
Aa teşekkür ederim ki kardeşim benim 🤓🤗🤗
Cevap
5Cevap
Nasıl desem arkadaşım uzun menzilli lazer almış ona çöktüm. Kaybettim dedim ama ben de halen.
Ne zaman oldu bu olay 😃
Valla 3 ay kadar falan oldu. Lazerle kedileri oynatıyorum. Hani şu yeşil lazerler var bayağı uzağa kadar gidiyor göz falan alıyor. Görmesin diye story atamıyorum kedileri oynarken 😅 ya 150 liralık bir şey aslında ama o an çökesim geldi 😅
Yenisini al bence 😃
Doğum günüsü gelsin ayın 24nü bekliyorum 😅
Beni rahatsız edenin kalbini kırdım
Birilerine sesimi yükseltmek sanırım. Benim insanlara yaptığım en büyük kötülük sesimi yükseltmek, kalp kırmak oluyor. Ötesi olmuyor.
Eee durup dururken olmuyor bu ses yükselmesi herhalde. Onlar kızdırıyor
Neyse ki yazıda bunu hissetmiyoruz. Çok çabuk parlıyorsun harbiden
Görüyoruz şu an çok şükür 😃
Kendim hariç kimseye zararımın olmadığını fark ettim şu an..
Tam bir cennetlik örneğiyim ben bence.. :/
Sol taraf meleği dile gelse keşke 😂
Maşallah diyeyim
Sağım solum belli değil. Bak bu doğru.. 😄
😂😂😂
Kendime yapmıştım, inanmam derken yine inanmaya başladım.
Kendimi ac bırakmak sayılır mı?
Evime giren sineği kovdum birde bu var.
Çok kötü şeyler yapmışsın poncik. Tutuklayın
Müebbet verin bana 😑
Tamam ya o kadar da değil 😂
Ya ben istiyorum karışma 😃😃
Tamam tutuklayın 🏃🏃🏃
Kimseye bir kötülüğüm dokunmaz sadece kendime kötülük yaparım ben bana değer vermeyen insanlara değer vererek
Hep dürüst olduğum birine istemeye istemeye ilk kez yalan söyledim.
Bunun yükü ağır.
Evet affıda olmaz yalanın. En ağır yüktür
Yakın zamanda çok sevdiğim bir insanı yalnız bırakmışım söyleyince üzüldüm istemeden de olsa kötülük yapmışım.
2 yıl önce aile uyelerimden birine sinirlenip kulaklığını bilinçli olarak bozmuştum szkzzjzj hala benim yaptığımi bilmiyor 😂
Bir nevi sevgilimle arkadaşının arasının bozulmasına sebep oldum
Kötülük yapmam hakkettiği gibi davranmışımdır en fazla
Bugün biri aradı, kendisine dönmedim. O sayılabilir sanırım.
Kalbimi kıranın kalbini kırdım 🤷♀️
Bu kısasa kısas. Neyse ki bana böyle dönüş olmadı 😃
Yani sonuçta kötülük ettim doğru değil ama essek kadar insan sürekli entrika kovalıyor, canıma yetti dedim.. 😄🤭
😂😂 iyi yaptın. Ben destekliyorum
En fazla dedikodudur. 😀
Bu senin için normal konuşma ya aşk olsun fkdksl
Sevdiğim bir insanın yanlışını affetmemem
Hatırlamıyorum😅uzun zaman olmuş
İnşallah ölürsün dediğim birinin ölmesi.
Bir hayır duanı alırız.
Ölüm bu sözden gelecek değildir ama ömür boyu vicdan yaşatır.
Böcek öldürdüm
Kalp kırdım galiba
yalan söylemek
Kalp kırdım 💔
Dedikodu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?