Sana yapılan yalakalığa karşı tepkin ne olurdu?

:)
:)
Herkese selam.

Az önce bencesini paylaştığım '' YALAKALIK '' konusunda bir soru da sormak istedim ve lafı uzatmadan sorumu soruyorum ve kendi cevabımı alt tarafta bir yerlere serpiştiriyorum.

Bir insanın size yalakalık yaptığını hissediyorsanız, size kendi menfaati için yanaştığını hissediyorsanız nasıl tepki veriyorsunuz? Uzaklaştırıyor musunuz, yoksa ah canım egom bal egom yüksel yüksel diye keyif mi yapıyorsunuz?

Benim bu soruya cevabım kısa ve nettir: Direk kendim uzaklaşıyorum, hmm, aynen, haklısın gibi kısa cevaplar vererek muhatap olmuyorum ve sonunda zafer benim! Pes edip gidiyor benden bir şey bulamayınca başka kurbanlar aramaya :D
Sana yapılan yalakalığa karşı tepkin ne olurdu?
Cevapla