Mesela;
- Yalakalık...
- Başkalarının mutluluğuna çomak sokmak...
- Otobüse binmeden önce sigaradan son bi içine çekip otobüste üflenmesi...

Mesela;
- Yalakalık...
- Başkalarının mutluluğuna çomak sokmak...
- Otobüse binmeden önce sigaradan son bi içine çekip otobüste üflenmesi...

Hayvana şiddet suç sayıliyor ama caydırıcı bir ceza olması gerek.
Hırsızlık ve gasp. Ben telefonum çalındığında geri bir dönüt alamadım. Demek ki yeterli değil.
Yetersizliği olan bireylerin devletten maaş alıp da çocuğuna yeterince iyi bakmadığı tespit edilince sadece maaş kesmek yeterli olmaz. Ceza da verilmeli.
Bir de bir asya ülkesinde kavga başlatmayın suç olduğunu duymuştum güzeldi. Kavgayı ilk baslatana ağır para cezası verilirmiş. Bu tarz bir yasak olsa ülkede kavga gürültü olmaz.
Israrcı olmak, kalp kırmak, yalakalık, yalan...
Kalp kırmak suç olursa insanların durumu vahim : ))
Böylelikle insanlar biraz daha dikkatli olabilirler...
Bu dünyada herkesin kalbini kıran en az bir kişi vardır : ))
Benim kalbim kırılmıyo aldırdım kırıkları.😄
Vayyy beeeeee : )) taş mı oldun kalbin : ))
Taş az olur.😄
Altın kalpli diyelim : )) hem kırılmaz 😂
Bu şimdi iltifat oluyo dimi sevmedim.😏
Bundan iltifat mı olur : ))
Dedim olabilir...😄
Benim iltifatlarım bu kadar basit olamaz, bunu biliyor olman gerek : ))
İltifat dediğin şey gerçekleri yansıtmayan süslü püslü sözler ayy hiç sevmem...
Ben sahte iltifatlar etmem : ))
Sen komple iltifat etme bence.😄
Etmiyorum zaten 😂
Aferin.😄
Bir oduna ne kadar iltifat edersen et, odun odundur😂
O odunla seni evire çevire döverim boşa gitmesin...🤨
😂😂😂 sen diyordun ya ben odunum diye 😂
Teşekkür ederim...
Bi bot da bana hak vermiş : ))
Hiç farketmemiştim önce bi bot seçmiş teşekkürüm ona o zmn.😄
Önce ben seçtim bennnnnn😂 sonra bi bot gördü : ))
Kesinlikle kaba davranış olabilir çünkü bir insan bir insana durduk yere kötü davranıyorsa kötü konuşuyorsa bu çekemediğini ya da direk o kişinin zaten kötü olduğunu gösterir bunların dışında doğaya zarar vermek hayvanlara zarar vermek de olabilir çünkü bunları yapıp ceza almayan o kadar çok kişi var ki
2-0 öne geçip maçı kazanamamak, işlek taş atmak, siparişlerin 15 dakikadan geç gelmesi, birazdan dönecem diyip asla dönmemek, kadın dırdırı, kadın tribi, kadınlar.. 😄
Kadını söyletip söyletip kadın dırdırı demiyonuz mu benimkiler geliveriyo...
Kadınlarla ilgili her şey diyosun 😂
@Acid_Qeenn seninkiler kim nereye geliyorlar 😂
Kafanıza taş düşsün kadınlar kadar...😡
Tiryaki, sana diyor taş düşsün diye, sonuçta senin görüşün 😂
Hemen topukla tabi kırarım kafanı.😡
Bana müsaade 😂
Yanlış bir zamana denk geldim galiba.. Ya da yanlış zaman bana denk geldi.. 😄
Yoo çok doğru zamanda geldin odunla dövecektim sende sıva kolları.😄
Artık hastalıktan eser kalmadı 😂
Sopayı yiyince turp gibi olursun.😄
@Acid_Qeenn senin hastalığından eser kalmadı diyorum sopayı eline aldığına göre 😂 benim hastalığım yeni başlıyor daha sopa iyi mi gelir diyosun 😂
Kolları niye sıvıyorum.. Abdest mi alacaz.. :/
@tiryakinimtiryakin sanırım kadınlar hakkında biraz ağır konuştun 😂
Abdestli yardım etmek istiyosan sen bilin öyle de olur.😄
black'ın cenaze namazına abdestsiz mi duralım.. 😄
O bana kıyamaz, sen bana kıydırmazsın😂
Böylede hayırlı arkadaş adamın cenaze namazını kılıcak.😄
Sen böyle sanmaya devam et cenaze namazını kılıcaz.😄
@Acid_Qeenn insan dost bildiklerinin yüzünü zor anlarda görüyormuş, @tiryakinimtiryakin yazıklar olsun sana verdiğim emeklerle 😂😂
Siz Allah bilir arkamdan bir de helva dağıtırsınız 🤨
O allahın emri...😄
@Acid_Qeenn Allah önce gömün sonra helvasını yeyin diye mi emir veriyor 😂
Pide yenildiğine göre helva da adetten işte.😄
@Acid_Qeenn oooo pide de var demek, benim sayemde karnınızı doyuracaksınız anlaşılan 🤨 yazık ikinize de verdiğim emeklere yazık 🤨 tüüüüüüü size tüüüüü
Ben mi hayırsızım.. Abdest almadan kılayım da dik dur mezarda.. 😅
Helva sevmiyorum şansına.. masraflar yarıya düştü.. 😄
Yok bi de masrafları da ben karşılayım 😂
Kredi kartıyla gömecek değiliz.. 😅
Ben senin bu kadar düşünceli arkadaş olduğunu bilmiyordum, sen ne kadar da hayırsevermişsin böyle 😂
Daha bilmediğin neler var neler.. 😅
Adam mübarek sırlar dünyası gibi 😂
"Kadınlar suç sayılmalı" hımmm... Seni sempatik buldugum zamanlar da bu yorum aklıma gelsin de kılıçlarımı kuşanayım 😈
Not düştüm bunu buraya.. 🤨
Kadınlar kapatılsın..
Bunu da yaz.. 😂
Ayağına sıktıgın günleri gördük, nasip olursa kafana sıktıgını da görürüz..🤣🤣
O arefeydi.. Bayramı göstermem.. 😂
Arefeyi gördük, bayram çok uzakta olamaz görürüz görürüz.. 😀
Sende bunu not al..😉
Görürsem söylerim.. 😄
Teşekür ederim..
Bu benim görüşüm mü.. 😄
O gün, hangi akılla yazdıysan artık 😂
Yok lan, 4 kişi olunca aklım kamaştı.. Şimdi onlar düşünsün.. 😄
Cevap
3Cevap
Psikolojik sorunu olan birinin tedavi olmaması suç sayılmalı.. Güldürmeyen şakalar (eşşek şakaları ) suç sayılmalı.. Ara bozmak suç sayılmalı.. Karşıdaki insana durduk yere sinir harbi yaşatan tüm davranışlar suç sayılmalı.
Bide görüldü atmak ta suç sayılsın 😀
Kahvede duvara yaslanmış erkeklerin kadınlara bön bön bakması...
Yeni nesil gençlerin anne ve babalarına saygısızca davranması, edepsizce karşılarında bacak bacak üstüne oturmaları, hahaha kiki gülmeleri, edepsizce biryerlerini sakınmadan göstermeleri... konuştukları zman çemkirip aşağılama gibi konuşmaları... onca emeğe karşı hiyanet etmeleri, vs... sokakta sebepsiz yere doğayı kirleten cahil canlılar... o kadar çok var ki 😂
Ben kesinlikle yerlere çöp atılmasının artık bir suç sayılmasını istiyorum. İçim acıyor birilerinin yerlere çöp attığını görünce, çoğu zaman çarşıda yürürken önümde biri yere pet şişe ya da çok pis olmayan bir şeyi atınca mümkünse eğilip alıp çöp kutusuna atıyorum. Yerlere çöp atan insanların adına ben utanıyorum gerçekten
Yalan ve bencillik bide odun davranışlar suç sayılsın arkadaş 😂
Bu odun davranışları sergileyenler kimler acaba🤔 bir örnek versen 😂
Kendisiiiii her kimsen teslim ol şuraya gel 😂
Yere tükürükmesi ve çöp atılması şöyle karşılığı ağır bir ceza olsa çok muhteşem olurdu. Nefret ediyorum yere çöp atan insanlardan.
Erkeklerin yere tükürmesi. Caddede oturup geleni gideni kesmeleri. Gamsız ve vurdumduymaz olmaları. Hepsi zaten suç bana göre.
İnsanların duyguları ile oynamak, yalan söylemek yağcılık yapmak amaç uğruna herşeyi silip Süperen insanlar da suçun ta kendisi
Yalan söylemek, randevuya gecikmek suç olmalı.
Kalp kırmak
Seviyor muşş gibi yapmakk!
Kalp çalıp bir şey yapmamış gibi umursamaz olmak
Arkadan konusma dedikodu yapma ikiyüzlülük bunlarin yasal olarak yaptırımı olmalı
Yazin deodorant kullanmamak dis fircalamamak acik ortamlarda yemek yerken baskasinin sigara dumaninin gelmesi
Yalan suç sayılsın.
Ehliyetsiz ebeveyn olmak
Özel sorular sormak.
Görüldü atmak sjksk
Torpil ve yalakalık
yalan söylemek
Narsistlik! Sürekli kendini haklı sanmak!!!
o kadar çok var ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?