Geçmişte Azda Olsa Kadınsı Hislerim Vardı Ve Bundan Dolayı Sizce Psikoloğa Gitmeli Miyim?

Şu an bir şey var diyemem aşırı ama da bilmiyorum yine de gitsem mi sizce? Zamanında nedende gitmedim işte ve kendim çözmeye çalıştım. Gitsem bunu anlatabilir miyim bilmiyorum bana zor geliyor

Geçmişte Azda Olsa Kadınsı Hislerim Vardı Ve Bundan Dolayı Sizce Psikoloğa Gitmeli Miyim?
Cevapla