Bazı sorunlar dan dolayı psikoloğa gittim giden var mı?

Nişanlım kaybettiğim için gitme gereği duydum özlüyorum seviyorum herkes geçecek diyor du doktor öyle demedi acını yaşa ağla bağır kendin iyi hissetmen için içine atma dedi farklı şeyler galiba ben unutmak istemiyorum onu siz napardınız unuta bilirmiydiniz

Bazı sorunlar dan dolayı psikoloğa gittim giden var mı?
Cevapla