Durduk yere ağlama hissizlik sevgiliye karşı boşluk hissi sizce psikoloğa gitmeli miyim?

Arkadaşlar yaklaşık bir yıldır sevgilim var. ona deli gibi aşığım son günlerde ağlamaya başlıyorum durduk yere. Kalbim ağrıyor ve boş hissediyorum ona karşı herkese karşı. Mesela Allah korusun ailemden biri ölse üzülmiycek gibi. Sevgilimle ayrılmak istemiyorum düzelmek bir hafta önceki ben olmak istiyorum? kafamı dağıtamıyorum acaba sevmiyor muyum diye düşünmekten yardım edebilir misiniz veya psikoloğa mı gitmem gerekir
Durduk yere ağlama hissizlik sevgiliye karşı boşluk hissi sizce psikoloğa gitmeli miyim?
Cevapla