Bende bu durum hep oluyor. Peki siz de sabah uyandığınız zaman bir şeylere sarılma ihtiyacı hissediyor musunuz?

-
(23 Temmuz 2022, Yumuşacıkkk sarılll, saat: 10:33).
Evet ❤️
Hayır 💔
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bende bu durum hep oluyor. Peki siz de sabah uyandığınız zaman bir şeylere sarılma ihtiyacı hissediyor musunuz?

-
(23 Temmuz 2022, Yumuşacıkkk sarılll, saat: 10:33).
Hissettiğim bir dönem oldu. Ancak o dönemin sonu pekte iyi olmadı. Şimdilerde yorganıma sarılıyorum. Sanırım beni olduğum gibi kanullenebilen tek varlığım o.
Cevap
20Cevap
Evet ama kimse yok
Sen de benim gibi bir tane ayıcık all 😏
:)
Gerek duymuyorum kafamı koyduğum yastık sıcak olunca diğer tarafa çevirip uyuyorum bundan daha güze şey mi var? 😂
Bir de yastık mis gibi kokuyorsa keyfe gel 😂😂
Siz de yastığınızı koklar mısınız? ↗
Hayır çoğu zaman sabah nasıl uyandığımı bilmiyorum.
Sarılma değilde başka biley oluyor onu indiren olsa diyorum sabah sabah bi iki saat dayanan olsa diyorum
Bazen olabiliyo ama sebebi farklı bendeki sarılma ihtiyacinin
Evet çok istiyorum duygusal yalnızlık hissettiğim için böyleyim ama kimse yok.
Yok be aç oluyorum sadece kahvaltı düşünüyorum 😂
Yastık yeterli oluyor şimdilik.
Hissetmiyorum kilima çalışsın yeter yatık pamuk gibi se tamam otomatik uyuyorsun ☺️
Yastigima sarilirim hep
yastığın soğuk tarafına sarılırım
anca yastığa sarılırız
Yatarken de hissediyorum
Uyurken bile yastığa sarılırım genelde.
Tüm gece bir yastığa sarılıp uyuyom
Anca yastığa sarılıyorum işte
Yastığa sarılıyorum
Köpeği eve almadın mı ona sarılırdın hem şişko doğal yastıkk 😏
Yerinden kaldıramadım 😔 ama sokakta sarıldım iyi anlaştık
Hmmms
evet katılıyorum
Evet
Hayır
Umutsuzluğuma sarılıyorum
Evet de işte...
Evet.
hayır.
Evet, bir kadına
Evet hissediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?