
Çoksel😍❤️
Günaydınnnnnnn uyuyanlar uyananlar benim gibi erkenden kalkanlar hepinize günaydın 🌺❤️birde şarkı bırakayım mı dinleyelim hep birlikte 🙃

Çoksel😍❤️
Günaydınnnnnnn uyuyanlar uyananlar benim gibi erkenden kalkanlar hepinize günaydın 🌺❤️birde şarkı bırakayım mı dinleyelim hep birlikte 🙃
Kimin öptüğüne bağlı geçsin hayatım kolaylaştırsın diye hayatıma aldığım bir adamsa sinirlenirim soğuk yaparım bağırırım belki umursamam yani öpmesin niye öpüyor saçma sapan sabah sabah😂 ama gerçekten isteyerek hayatıma aldığım sevdiğim bir adamsa o kalkıp beni öpmeden ben kalkıp onu öpüyorumdur zaten djkdkd
Ben tabi ki de çok mutlu olurdum yani sevgilim ya da eşim beni öpücükler ile uyandırsa her halde cennette olduğumu falan düşünürdüm :D :D çünkü hayatımda hiç böyle bir şey yaşamadım genellikle bugünler de beni telefonum uyandırıyor aşırı yorgun bir şekilde uyanıyorum ve günüm de genelde bitkin başlıyor ama günün birinde evlenirsem mesela eşime sarılarak uyurdum gece. sabah uyandığımız zaman da ilk kim uyanırsa birbirimizi öperek uyandırırdık hatta eşit uyanırsak yani aynı anda kalkıyorsa da birbirimize günaydın öpücükleri verirdik bu şekilde de zaten birbirimizi yeni güne hazırlamış olurduk düşüncesi ve hayali bile bana çok güzel geliyor :) umarım bir gün yaşarım ve mutlu olurdum zaten sinirli olanlar da odundur evlenmesinler bir zahmet :D
Cevap
65Cevap
Öpücüklerin açısı ve konuçlandıralacağı yerler önemli 😅
İşte o çok zor bee 😅
Bunu eminim bu yüzden söylemişlerdir 😅
Hahah 😂😂
Yoo çok hoşuma gider isterse sabahın saat 6 sında yapsın
Hoşuma giderdi tabiki de
Günaydın.. Evet en bi sevdiğim.. Ama sonrası sıkıntılı olabilir.. 😅 Fesatlaşmak istemiyorum.. 😂
Aynen.. Okadar öpücükten sonra aksi mümkün olmaz.. 😄 Enerji de tavan olunca hiç kaçarı olmaz.. 😅
Ne gibi fesatlık olur ki, sevdiğin kişi seni öperek uyandıracak işte. Ötesi mi, var bunun.
Herkes seveninin kıymetini bilsin salgınlara savaşlara tanıklık ettiğimiz yarına çıkıp çıkmayacağımızın belli olmadığı bir dünyada yaşıyoruz. Kimse gündelik kaprisler yapıp ömürlük pişmanlıklar yaşamasın. Bugün sabah kaprisi yaptığınız kişinin yarın toprağına sarılıp ağlayabilirsiniz. Şarkıda ne demiş Üstad Mahsun: "Ölüm var ölüm, kalp kırma gülüm"
Sinirli olsamda öpücük ile uyandırılirsam tüm siniirm silinir tatlım 😃
Tabi tabi aynı evde sinir yapacak başka biri olmadığı için adam öperek uyandırır gece yarım bıraktığınız gribi sabah devam ettirirsiniz..
Ruj olursa sinirlenmek değil ama huysuzlanırım.
Sinirlenirim sabah sabah karga b*kunu yemeden hajsjaksja.
öp öp öp doyamadım diye Tarkan'ın şarkısı geldi aklıma nedense doyulmayacak biri olmalı sabah uyandirildiginda gözlerinin içine baktığında seninle birlikte olmaktan mutluluk huzur sevgi bulan biri sadece kim istemez ki
Tabii ki hoş bişey olur da bil bakalım ne eksik? 😂😂
Var mı öyle dudaktan öpüp hiç bırakmadan dudak dudağa vakumlayarak yataktan kaldırıp kendi elleriyle hazırladığı kahvaltıya çağıracak, kucağıma alıp mutfağa gideceğimiz sultan sınıfı hatun 😂🤣
Çoook hoşuma gider. Hatta @Tersy i görseldeki hala getirmek istiyorum 🤣
Ben kesin sinirlenirim
Of nerede o günler.. anca hayalini kurarız...
Bazı noktalar var beni delirten
Oralardan öperse sadece öpücükle kalmaz iş
Pazar günü uyandırırsa iyi olur kahvaltı yapmadan başka şeyler yaparız 🤣
Hoşuma gider, tabiii nereye optugune bağlı olarak sonuc ve eylem degisir : )
ben hayatım boyunca tek yattım tuhaf gelir :D
Sevildiğini hissetmek herkesin hoşuna gider
Gitmez mi, sevildiğini hissetmek. Elbette herkesin hoşuna gider. Sevildiğini bilmek. Sevdiği kişinin o ve onunla olduğunu bilmek.
Çok güzel bir his güzel bir duygu olur merak ediyorum böyle bir şey hiç yaşamadım
No no no kendim uyansam karşı taraf için daha iyi olur. Sinirleniyorum.
Öpücüğe karşılık verip tekrar uyurum maksat gönlü olsun
Sabah oral yapılarak uyandırılmayı tercih ederim 🥵💦
Öpücükle uyandirilmak kimin hoşuna gitmez. Şayet gitmiyorsa kesinlikle sevmediginiz icindir.
Aşırı derece de sinirlenirim uyku bsnim kırmızı çizgim
Öpücüklerden sonra da güzel bir seks ne güzel olur ımm.
Sevdiğim beni uyandırsa onu kızmam zaten hele öpücükle uyandırırsa sabah sabah başı belaya girebilir
Hiç bilmiyorum ya öperek uyandırılmadım. Nasıl bir tepki veririm, süpriz. 😅
Gider ve karşılık veririm sonra birbirimize gireriz 😅
Hem cinslerimin hoşuna gideceğine eminim ama kadınların genelinde hoş karşılanmayabilir!
Uyku, en hassas olduğum konulardan.. yattığım saatten, kalktığım saate dikkat ederim. Haliyle planlanmamış bir şekilde uyandırılmak hoşuma gitmez.
Hoşuma gider ama görseldeki gibi rujlu veya sulu öpücüklerle değil.
Zaten sıcaktan uyunmuyor, uyanmışken değsin bari 🙈
erken uyanayım da nasıl oldugunun bır onemı yok
gunaydın
Kulağımdan ısırma da alırım dndhdj var mı paketin içinde ajhssh
Evet ben öpülerek uyanmak istiyorum öyle bir şaslı olsa iyi olurdu şanslı diyorum çünkü sonrasında o çok şanslı olacak benim davranışımla?
sadece öpücük ise incinirim
sabah öpücükle uyandırılmak iyidir ama sonu için bilemem
Eğer bu Sevdiğin Kişi ise Sinirlenmez insan. Değilse Sinirle Uyanır orası başka.
Öpülmeyi sevmiyorum hele uyurken hiç sevmem.
Kimin öptüğüne bağlı 😄
Mukemmel olurdu. Oyle partnere can kurban
Uyanır tekrar uyurum ben
Hemde çoook hoşuma gider
Bir yerlerim de uyanırdı kesin🤣🤣🤣
sinirli olurum sanırım
hoşuma giderdi :)
bi dudaktan bi yanaktan bi vajinadan öperdim :D :D
🤣🤣🤣🤣🤣
Hoşumuza gider
Sabahın erken saatiyse çok kızarım
Hoşuma gitmez mi soyuuunn derim
hoşuma gider :)
Ürperir zıplarım yataktan
Dengesizim ne yapacağım belli olmaz.
Öpücükle veya oral ile uyanmak 😂😂
Hoşuma gider niye gitmesin
Gitmez sabah sabah iyi olmuyor
Sonrasına katlanacak mı !!!
Merak etmiyor musun sonrasını
@Denizayse54 haksız mıyım
Onu ancak, sevdiğin kişiyle yaparsan doğru. Diğer türlü asla doğru değil doğru olmaz. Yanlışa kaçar.
Mesela senle sevgili olsak
Hoşuma gider.
Uyandıracaksa Orâl ile uyandırsın
Çok hoşuma gider ben de karşılık veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?