Neyse @kizlarsoruyor bu soruyu aşk ilişkilerine alabilir miyim 😂😂
Sabah öpücükle uyanmayı mı yoksa sarılarak uyanmayı mı tercih edersin?
Neyse @kizlarsoruyor bu soruyu aşk ilişkilerine alabilir miyim 😂😂
Yastıklara sarılmadan uyuyamayanlar burada mı?🙋♀️🙋♀️🙋♀️🙋♂️

Sanırım sarılarak uyanmayı tercih ederim. Sabahları o sıcak, güven verici bir kucaklama, günün başlangıcına çok güzel bir duygu katıyor. Öpücük de tatlıdır tabii, ama sarılmak o anı daha özel ve samimi kılıyor gibi geliyor.
Sabah öpücüğü, genellikle sevgi dolu ve enerjik bir başlangıç olabilir, o anki duygusal bağlılık ve neşeyi hissettirir. Öte yandan, sabah sarılması daha huzurlu, rahatlatıcı ve güven verici bir his uyandırabilir, bir tür sıcaklık ve yakınlık sunar.
Kişisel tercihim daha çok sarılmak olurdu, çünkü bu bana daha fazla güven, rahatlık ve huzur verir gibi hissediyorum. Ama her ikisi de farklı duygusal bağlantılar kurar ve her ikisinin de ayrı bir çekiciliği vardır!
😂🤣😂🤣😂 yıllardır yastık kullanamdan uyuyan ben bu soruya ne yazacağımı bilemedim ki 😂🤭🤭🤭🤭
😃😆😂😂😂 nasıl hiç mi sarılmadın
Hayır hiç olmadı ve aşağı yukarı 10sene oldu yastık kullanmıyorum 🤭🤭🤭 yastikla uyuyan kişileri de anlamıyorum 🤷♂️🤭🤭🤭
🫣🫣yaaa ben yastıksiz uyuyamam ve ayrıca gece düşse bile alırım 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Düşmüş düşmemiş bende o dert yok ne güzel 🤣😂🤣😂 ayrıca yastıkla uyumak bana göre çok zor be 2 3 yastıkla uyuyan var biliyorum be 🤭🤭🤭
😂😂😂 ben 1 yastık eskiden 2 yastıkta şimdi bir sarılırim sadece 😂😂😂
1 yastık kafanın altında 1 yastıkta sarıldın 2 yastık var o zaman sende 🤭🤭🤭 bu yastıkla uyuma kaç senedir var sende 🤔🤭🤭
🤔🤔🤔8 yıl sanırım
O zaman hayırlı uğurlu olsun sen resmen yastıkla evlenmişsin 🤭🤭🤭düğüne gelemedik kusura bakma 😂🤣😂🤣😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 davet etmedim
Tüh be bende cumhuriyet altın almıştım takı olarak desene o zaman bana kaldı takı 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Bu ekonomi de tam altın takıyorum yine de sana kendimizi begendiremedik be 🤭🤭🤭
😂😂 altın gözümde değil ki 😅😅😅 öyle çok büyütmem gözümde 🤣🤣🤣 bir çikolata ile aynı kefeye koyarım
Ev kirasını neyle ödeyeceksin peki 🤣😂🤣
Altınla olmadığı kesin
Çikolata da olmadığı kesin 🤣😂🤣😂
Konu ne ara yastıkta ev kirasını geldi bea 🤦♂️😂🤣😂🤣😂🤭🤭😂🤣😂🤣😂
Sen getirdin 🤣🤣🤣
Zaten her zaman erkek milleti suçludur dimi 😂🤣😂🤣😂
Dünya yi senin ayakların altına sersem neden bu tarafa sermedin diye yine kavga çıkar 😂🤣😂🤣😂🤭
😂😂😂😂😂çok şükür o insanlardan değilim
😂🤣😂🤣😂🤣degilsin ama varlığın korkutuyor bizi yetmez mi 🤣😂🤣😂🤣😂
Dünyanın en zor sorusu bir gün öpülerek bir gün sarılarak
Cevap
20Cevap
fark etmez ikisi de olur
Ben yastığa sarılıp uyuyanlardanim. Ama ila öpücük olucaksa cocuklarimin öpücüğü ilaç gibi. Genelde o öpüyor zaten.
😘😘anne kalk aciktim
ayy ne kadar tatlı Allah bağışlasın ☺️
Teşekkürler
Her ikisi birlikte yia acayip hoşuma gidiyo 💖🙈 keşke sevgilim kız arkadaşım olsa öpücük içinde bırakırım
Sevgili ve kız arkadaşı işleri benlik değil
Tam da bu sorunun cinsellikle alakası ne, derken güncellemeni gördüm sjj
Oradan bir porsiyon sımsıkı sarılma sar sevgili soran 😄
😂😂😂 anında kapıda kampanyamız var kullanmak ister misiniz
🤣🤣🤣🤣tüh unuttuk kargoyu alıp geçti geleceğim 🤣🤣🤣🤣
Ben zannettim akli sağlığını kaybettin bi an 😂😂😂😂😂
🤣🤣🤣şakacı ha ha
genelde bana şakamatik derler 🤪🤣🤣
🤣🤣🤣🤣
sana ne derler bilmem ama bence Kırmatiksin🙂
🫣🫣🫣yaaa öyle deme
3 yastıkla uyuyorum dndkdn kucak bağımlısıyım, ben sarılmayı seçiyorum
3 yastık 😂😂😂 ben bir tane yastığa sarılırım sadece
🤣🤣🤣🤣 yaa ben uyumam yanımda yastık yoksa
😅😅😅
neden hiçbiri yok... kendim uyanmak istiyorum. uyandırılmayı sevmiyorum
Öperek uyanmak / uyandılırmak
ben uyanmamayı tercih ediyorum şahsen
Öperek uyanmak daha cazip gelir
Öperek uyanmak isterdim.
Sarılmak ama uslu durumam ki ☺️👹
Normal olarak uyanabilsem yine yeter bana
Helal olsun
Neden 😂😂😂
HepsiOlsun olacaktı
ya klavye benim sapıttı
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 yaa bende diyorum çok alakasiz oldu diye
Sarılarakk
@çikolatalıpastanızz sımsıkı ama?
öpücüğe tahammül edilir
Öpücük 😘
Her ikiside
Normal uyanmayı
öperek tabi
İkiside yok mu
İkiside değil 😂
2'si bir arada.
Kedimle.
Öpücük
He burada
Tek başına uyanmayı
İkiside değil
Uyanmasam daha iyi
Öperek uyandirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?