Sevgilinizi öperek mi yoksa gıdıklayarak mı uyandırdınız ya da uyandırmak isterdiniz? Yastıkla mı kafasına vururdunuz ya da bir bardak soğuk su mu kullanırdınız? Soru aşk ilişkileri kategorisinde kalırsa sevinirim :D
Sevgilinizi öperek mi yoksa gıdıklayarak mı uyandırmak istersiniz?
Gıdıklamak çocukça olur ama öperek olabilir öperek de değil ya sabah sabah öperek uyandırıp sıkmak istemem böyle yanına giderim boynuna filan yaklaşırım hani kafamı boynunun arasına koyarım ben de biraz oraya uzanınca mutlaka uyanacaktır
Burnuna ya da kulağına dokunurak uyandırmak isterim ya da boynuna hafif hafif üfleyerek uyan sevgiliim hafif bir ses tonuyla müthiiş olur müthiiş😄uyansın kendine gelsin öyle öperiz acelesi yok
öperek uyandırmak isterim. Sevgi hissettirilince güzel. Sadece dilde olan hiçbir şeye inanmıyorum. Bu yüzden güne öpücüklerimle başlaması daha güzel gibi geliyor :)