Aşk İlişkileri Sevgiliniz sabahın 6'sında sizi arasa ne hissedersiniz? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Öylesine arıyor sesinizi duymak için Güncellemeler+1 yıl Bende sabah kendisini ariycam bakalım ne düşünecek Sevgiliniz sabahın 6'sında sizi arasa ne hissedersiniz? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
lǝuıʇuǝsッ Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl arasın açar konuşurum ayıp olur çok erken ama olsun bazı beyinsiz kitle sevgiden emekten anlamaz EnGeLlerim 👉🏼🧠 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Günaydın mesajı yazana kadar aramayı tercih ediyor sanırım Yorumla
SülfürükAsit Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Açarım konuşurum kırmak istemem ama kısa keserim uykum kaçmadan uyumaya devam etmek için 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Zaten en fazla 5 dk sürüyor Yorumla SülfürükAsit +1 yıl O bile çok Yorumla
UluGökKurt Takip Et Master Yaş: 31 , eic 31% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı. Meşgule atarım, tekrarlarsa engellerim. Uyanınca ararım. 6 da da aranmaz. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl 6.30 7 gibi fakülteye geç kalmiym diye devamlı arıyordu şimdi alışkanlık yaptı arıyor. Bazen insaf edip uykuya bırakıyor djjckfv Yorumla
Highline Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Hayırdır karga pokunu yemeden ne işsin kızım derim 0 0 Yorumla
dionysosjai Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Konuşuruz, hoşuma gider. 1 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl hoşuma gider 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Değil mi ya yanyana değiliz ve her uyanisinda ve uyumadan önce mutlaka son cumlemiz birbirimiz için. Özel hissettiriyor 🧚🧚
myeorlsfd Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Mutlu hissederim napayim 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Bende mutlu hissediyorum Yorumla myeorlsfd +1 yıl Başka ne hissedelim Yorumla
pıhhml Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 90% +1 yıl Boş işler günler çuvala mı girmiş 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Okula vs uyandirmak için önceleri arıyordu. Şimdi alışkanlık yaptı arıyor. bazen de uyku için müsade verip aramıyor jfjckg Yorumla
xomerfarukyavuzx Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Açar Küfredip Kapatırım 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Seversen yapmazsın ama. Yorumla xomerfarukyavuzx +1 yıl Yo O An Uykuyu Daha Çok Seviyorum Yorumla Soran +1 yıl Kişiye göre değişiyor o zaman. Bende baya uyuyorum ama hoşuma gidiyor bu 5-10 dk konusup uykuma devam ediyorum en fazla Yorumla xomerfarukyavuzx +1 yıl Benim İşte Tam Tersi Uyku Bölündümü Daha Uğraşsamda Uyuyamıyorum Sana Allah Kolaylık Versin Sevgilininde Nasıl Bir Sevgisi Varsa Daha Çok Güçlendirsin Yorumla Soran +1 yıl Amin iyi uykular Yorumla
DenizEge37477 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Arayabilir konuşurdum, olsaydı tabii 0 0 Yorumla
Cemrekaya701 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı. Arayacak başka saat mi kalmadı derim 0 0 Yorumla
alikutay32 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Hoşuna gidiyor mu senin 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Gidiyor tabi Yorumla
Pasara Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 33% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Açmam 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Man yak mısın derim 0 7 Yorumla Soran +1 yıl İşe gitmeden önce arıyor iş arasında arıyor her an arıyor müsait olduğum zamanları benden iyi biliyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Vay be Yorumla Dralless +1 yıl Çok boş biri demek ki çok boş zamanı var süreklş aradığına göre Yorumla Soran +1 yıl @Dralless hukuk okuyor staj arasında uyanınca vs devamlı arıyor. boş diyerek boş olmadınız mı? İnsan sevdiğine zaman yaratır. yoksa tüm günü boş olsada aramayanları görüyoruz Yorumla Dralless +1 yıl Boş biri derken çalışmıyor vs. boş zamanı çok anlamadığında söyledim, içi boş anlamında demedim 🙂 O zaman demek her müsait olduğunda senle ilgileniyor Yorumla Dralless +1 yıl Çok fazla ilgi göstermesi seni sıkmıyor mu yoksa hoşuna mı gidiyor Yorumla Soran +1 yıl @Dralless aynen Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 20,6b cevap paylaştı. Engellerim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
arasın açar konuşurum ayıp olur çok erken ama olsun bazı beyinsiz kitle sevgiden emekten anlamaz EnGeLlerim 👉🏼🧠
Günaydın mesajı yazana kadar aramayı tercih ediyor sanırım
Açarım konuşurum kırmak istemem ama kısa keserim uykum kaçmadan uyumaya devam etmek için
Zaten en fazla 5 dk sürüyor
O bile çok
Meşgule atarım, tekrarlarsa engellerim. Uyanınca ararım. 6 da da aranmaz.
6.30 7 gibi fakülteye geç kalmiym diye devamlı arıyordu şimdi alışkanlık yaptı arıyor. Bazen insaf edip uykuya bırakıyor djjckfv
Hayırdır karga pokunu yemeden ne işsin kızım derim
Konuşuruz, hoşuma gider.
hoşuma gider
Değil mi ya yanyana değiliz ve her uyanisinda ve uyumadan önce mutlaka son cumlemiz birbirimiz için. Özel hissettiriyor 🧚🧚
Mutlu hissederim napayim
Bende mutlu hissediyorum
Başka ne hissedelim
Boş işler günler çuvala mı girmiş
Okula vs uyandirmak için önceleri arıyordu. Şimdi alışkanlık yaptı arıyor. bazen de uyku için müsade verip aramıyor jfjckg
Açar Küfredip Kapatırım
Seversen yapmazsın ama.
Yo O An Uykuyu Daha Çok Seviyorum
Kişiye göre değişiyor o zaman. Bende baya uyuyorum ama hoşuma gidiyor bu 5-10 dk konusup uykuma devam ediyorum en fazla
Benim İşte Tam Tersi Uyku Bölündümü Daha Uğraşsamda Uyuyamıyorum Sana Allah Kolaylık Versin Sevgilininde Nasıl Bir Sevgisi Varsa Daha Çok Güçlendirsin
Amin iyi uykular
Açmam sevmem boylr şeyleri
Yerim ben onu hoşuma gider
Arayabilir konuşurdum, olsaydı tabii
Arayacak başka saat mi kalmadı derim
Arasın 6 da kalkıyorum zaten sıkıntı yok
Hoşuna gidiyor mu senin
Gidiyor tabi
Açmam
Engellerim
Man yak mısın derim
İşe gitmeden önce arıyor iş arasında arıyor her an arıyor müsait olduğum zamanları benden iyi biliyor
Vay be
Çok boş biri demek ki çok boş zamanı var süreklş aradığına göre
@Dralless hukuk okuyor staj arasında uyanınca vs devamlı arıyor. boş diyerek boş olmadınız mı? İnsan sevdiğine zaman yaratır. yoksa tüm günü boş olsada aramayanları görüyoruz
Boş biri derken çalışmıyor vs. boş zamanı çok anlamadığında söyledim, içi boş anlamında demedim 🙂 O zaman demek her müsait olduğunda senle ilgileniyor
Çok fazla ilgi göstermesi seni sıkmıyor mu yoksa hoşuna mı gidiyor
@Dralless aynen
Engellerim
Kufur ederim
Değil