Ezik, asosyal, pısırık, içe kapanık, çok utangaç, insanlarla konuşamayan, kimseyle samimiyet kuramayan öZgüven de yok ne yapabilrm?

Psikolog veya psikiyatri bir çözüm bulabilir mi böyle yaşamak istemiyorum insanlar sürekli beni dışlıyor hiç bir şeye benzetemiyorlar
Ezik, asosyal, pısırık, içe kapanık, çok utangaç, insanlarla konuşamayan, kimseyle samimiyet kuramayan öZgüven de yok ne yapabilrm?
Cevapla