Ben çok çekingenim insanlarla tam anlamıyla kaynaşamıyorum kendimi rahat bırakamıyorum?

zorlasam da biyere kadar yine de sıkıcı kuru kısa muhabbetler ediyorum neden böyleyim hiç düzlmeyecekmiyim? eskiden çok daha dışa dönüktüm ama lise döneminde bazı olaylar ve üniversitedeki arkadaşlarımın içine kapanık olması beni de bu hale getirdi. özgüvenim kırıldıç bu yaşa geldim hala bir sevgilim bile olmadı kalabalık eğlenceli bir arkadaş grubum olmadı biçok şeyden yoksun kaldım. hep kendimi kasıyorum hiç sal gitsin eğlencene bak demedim. artık bunaldım çünkü gerçkten çok popüler ve eğlenceliydim mutluydum. nasıl mutlu olurum?
Ben çok çekingenim insanlarla tam anlamıyla kaynaşamıyorum kendimi rahat bırakamıyorum?
Cevapla