• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Utanıp kızaran erkek hakkında ne düşüyorsunuz? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Utanıp kızaran erkek hakkında ne düşüyorsunuz?
Cevapla
Erkek Soruları En İyi Sözler
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

76

Cevap

163

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Canh2O1907
    Canh2O1907 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ay düşündüm de utanan kızaran erkek tatlı olur be :D

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tatlıdır tabii

      Yorumla
  • Muller741
    Muller741 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    buyrun benim :) bende çok utanırım kızlarla konuşurken :)

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ne güzel :) ama neden utanıyosun her kız karşı mı böylesin :)

      Yorumla
    • Muller741
      Muller741
      +1 yıl

      evet annem hariç hepsine :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anladım, teşekkürler :)

      Yorumla
  • Oğulcannnn
    Oğulcannnn Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Utanmak iyidir yeri geldimi ama hersey gibi onunda fazlası zarar :O

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen :)

      Yorumla
  • şahgül
    şahgül Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    İşte o utanan sora ekmek gbi kızaran erkekler candır can ^_^

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      zor bulunuyolar bu devirde :)

      Yorumla
    • şahgül
      şahgül
      +1 yıl

      Vala yha :D artık o erkekler bulunmaz Hint kumaşı oldu ^_^

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      az bulunan cinsten işte :) Allah senin de karşına çıkarsın

      Yorumla
    • şahgül
      şahgül
      +1 yıl

      Yok bir dene çıkarmış o bana yetr ^_^ Allah senin karşına çıkarsın kuzu (:

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
  • realityman
    realityman Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    kova burcu özellikleri: iş ilişkileri yüksek seviyede cenesiz, aşk ilişkilerinde utangaç ve kızaran erkek

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aslan burcu :) yükseleni kova olabilir

      Yorumla
  • sümeyye_12
    sümeyye_12 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ya seni gerçekten seviyo ve yanlış bişey söylerse seni kaybetmekten korkuyodur ya da seninle konuşmak istemiyodur senden sıkılıyodur

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      belkide öyle

      Yorumla
  • sepyamavisi
    sepyamavisi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Klonlayalım şu sıra utanan erkek pek yok hem şirin olur onlar :)

    0
    0 Yorumla
  • hayatim259
    hayatim259 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Cogunlukla bir erkek utanip kizariyorsa seviyordur;-)

    0
    0 Yorumla
  • battuhan1
    battuhan1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    aşk utanıp yüzü kızaran insanlara cok yakıştığını biliyor muydunuz

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      onun aşkı bitmiş, olmayacağını anlayınca uzaklaştı tabii, uzun süredir konuşmuyor benimle, ben hariç herkesle konuşuyor, tek kelime günaydın diyor başka yok, ben gidince duvarlarla konuşur artık

      Yorumla
    • battuhan1
      battuhan1
      +1 yıl

      ben detayı okumadım sadece başlığa yorum attım kendini sana tanıtmak istiyor yanlış anlama diye uzatıyordur utangac insanlar duygularını rahat ifade edemezler EİC cevap için teşekkür edrim şimdiden şaka tabi :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      fazlası zarar ;)

      Yorumla
  • ilkeweb
    ilkeweb Takip Et
    Bilge Yaş: 42
    +1 yıl

    Kizin utangaç olani. Erkegin utanmasiz olani iyidir.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      erkeklerin utangaçları çok tehlikeli diye biliyorum çünkü gözü açıldıktan sonra halini düşünemiyorum, doğru tespit :)

      Yorumla
  • azgin_teke-cute88
    azgin_teke-cute88 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 46
    +1 yıl

    Seni seviyor. Hemde sirilsiklam asik. Hadi tebrikler.

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aşık olsa söylerdi, 3 ay sonra gidiyorum iş için yurtdışına uzun süre, onun daha haberi yok, vedayı sevmem sessizce gideceğim, unutur işte ne güzel, o da kurtulsun ben de

      Yorumla
    • azgin_teke-cute88
      azgin_teke-cute88
      +1 yıl

      Yapma yaziktir. Utantigi icin acilamiyor belli ki..

      Yorumla
    • azgin_teke-cute88
      azgin_teke-cute88
      +1 yıl

      Sen sor bakalim senden hoslaniyormu.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben ona hoşlanıyomusun diye soramam çünkü uzun süredir aylar oldu benimle konuşmuyor, günaydından başka kelime bilmiyor, ben de konuşmuyorum artık onunla düşman gibiyiz artık, demek ki o da kafasında bitirdi o yüzden, eskiden iş yerine mutlu mutlu gözleri parlayarak gelirdi, şimdi surat sirke satıyor, sinirli, artık yüzüme bile bakmıyor

      Yorumla
    • azgin_teke-cute88
      azgin_teke-cute88
      +1 yıl

      Bir gariplik var. Belkide senin baskasini sevdigini dusunuyir. Kotu kuslar ona oyle haber ucurdu. Kimbilir...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet öyle bir durum olmuştu, uzun zamandır görmediğim bir erkek arkadaşım beni görmeye gelmişti, kendisi polis tayini çıkmış benim olduğum şehire, beni görmeye geldi, onunla konuşurken gördü, erkek arkadaşın ne kadar yakışıklı dedi bizim iş yerindeki kızlar, o da gördü bizi, o günden beri uzaklaştı zaten.. aklıma bu geldi ondan olabilir mi

      Yorumla
    • azgin_teke-cute88
      azgin_teke-cute88
      +1 yıl

      Ahaaa iste buuu bosuna cocugun gunahini aliyorsun. Ne kadar terbiyeli ki sevgilin var sanip sana yanasmiyor. Seviyorsan ilk adimi sen at. Yurtdisindan gelirken ona bir hediye al. Araniz duzelsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o da herşeye inanmasın ya çok saçma şeyler düşüyor, her gördüğünü sevgilim sanarsa işimiz var

      Yorumla
    • azgin_teke-cute88
      azgin_teke-cute88
      +1 yıl

      Once senin sevginden emin olsa oyle dusunmez. Ona simdi bir mesaj at mesela iyi geceler de yarin bir cay ismarlar misin ban de. Eminim gerusi gelir. Duygularini ina belli et. O soyleyemiyorsa sen soyle ne sen nede o aci ceksin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kendinden soğuttu artık, çok geç, yine de teşekkürler yorumuna

      Yorumla
    • azgin_teke-cute88
      azgin_teke-cute88
      +1 yıl

      Rica ederim yardimci olabildiysem ne mutlu bana.

      Yorumla
  • selimlife
    selimlife Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Kızların cevaplarına bak mk sanki varya biz gidip veriyoruz serserilere aptal aptal konuşuyonuz

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      güzeldi :)

      Yorumla
    • selimlife
      selimlife
      +1 yıl

      Yani sonra vay efendim vaaaay ;)

      Yorumla
  • engoo
    engoo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Eğer bir turk den bahsediyotsak İstanbul da dogmamistir, Anadolu insanidir

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet öyle

      Yorumla
    • engoo
      engoo
      +1 yıl

      Normal olan bu o zaman, problem yok. Az vodka yeterli olur bence:)

      Yorumla
  • Cyling
    Cyling Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Valla benim durumda o arkadaş zararsiz oluyo o türler zamanla açılır. asilarida tamdir

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ilk defa görüyorum böylesini

      Yorumla
    • Cyling
      Cyling
      +1 yıl

      :)))))

      Yorumla
  • GoodGamer
    GoodGamer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Utanan çocuk candır :D boşver en iyisi bu kaçırma bu zamanda az kaldı bursa kumaşı gibi :D

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet haklısın bu konuda :)

      Yorumla
  • Sevdalı40
    Sevdalı40 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    saf , cekıngen ve genelde iyi yürekli bırısıdır ve daıma mutluluk sacar etrafına

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      az önce kıskandırmaya kalktı biriyle, sinir oldum soğudum sadece

      Yorumla
  • PisdüsünceliAdam
    PisdüsünceliAdam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    benim bildigim utanan erkekleri bayanların cogu sevmıyor rahat erkeklerden hoslasıyorlar?

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bazen sinir ediyo beni, hem utangaç hem çok kıskanç :)

      Yorumla
    • PisdüsünceliAdam
      PisdüsünceliAdam
      +1 yıl

      ama onu sev ablasi ondan zarar gelmez ki :) ama gözünü actirma vallahi tutamazsın. Maymun gözü kapali iyidir Anladin sen :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      nasıl açtırmiyim? anlattığına göre çok tehlikeli o zaman :) ne yapmam lazım?

      Yorumla
    • PisdüsünceliAdam
      PisdüsünceliAdam
      +1 yıl

      fazla şimartma yeterli :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anladım, sağolasın :)

      Yorumla
    • PisdüsünceliAdam
      PisdüsünceliAdam
      +1 yıl

      ne demk :)

      Yorumla
  • cholera
    cholera Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Aha biri beni tarif etti. Candır o erkek boşver sen. Utanmaz olacağına utangaç olsun

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet ya öyleler utangaç kişiler, fazla kalmadı onlardan, nesli tükendi :)

      Yorumla
    • cholera
      cholera
      +1 yıl

      neyse ki sen bulmuşsun. Bizide bigün bulurlar inşaallah :) yoksa bu cekingenlikle zor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah karşına çıkar, teşekkürler :)

      Yorumla
  • birucanbirdekacan
    birucanbirdekacan Takip Et
    Master Yaş: 52
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Kızaran yüzden zarar gelmez.

    9
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kesin eminsin yani :)

      Yorumla
    • birucanbirdekacan
      birucanbirdekacan
      +1 yıl

      Zarar gelecek olsada belli eder. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
    • ertanbey
      ertanbey
      +1 yıl

      Utanan erkek mi kaldi hala :D

      Yorumla
  • h0bbit
    h0bbit Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    yorumlara bakınca kızların ne istedigi belli az cok :D

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kızların ne istediği? ne istiyolarmış :)

      Yorumla
    • h0bbit
      h0bbit
      +1 yıl

      güvenilir erkek işte. kızaran erkekten bisi olmaz merak etme. ha ondan olursa digerlerinden 2 kat daha fazla olur. yan iyidir iyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
  • Quax_
    Quax_ Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    her bırısının sevgılısı oluyor hıc dert edınmıyorlar hayat onlara guzel

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bezen çok mutlu bazen çok durgun, dengeyi tutturamıyor bazen :)

      Yorumla
  • hacttpe
    hacttpe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bu çocuk senden etlkilenmiyorsa bende bir b*k bilmiyorum:)

    0
    16 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bu kadar eminsin yani :) nerden anladın böyle olduğunu?

      Yorumla
    • hacttpe
      hacttpe
      +1 yıl

      Diğer kişilere yaptığın yorumlardan anladım. Ve de erkeklerde olur yani böyle durumlarda. Emin misin dersen emin değilim, çünkü yüzde yüz :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      emin değilsin yüzde yüz :)) o da güzel :) birbirimizi 2 senedir tanıyoruz onunla, peki hoşlantı mı aşk mı olabilir?

      Yorumla
    • hacttpe
      hacttpe
      +1 yıl

      Aşka daha yakın gibi. Sende hoşlanıyorsun burası da belli oldu :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aşk çok ciddi bir boyut mu oluyor yoksa gelip geçici heves gibi bişey mi? daha önceki erkek arkadaşım ailesi yüzünden terketti beni, eski erkek arkadaşımla ciddi düşündüğüm için özel birşeyler yaşamadım, ilerisine gitmedik yani, bu kişi de sevgili olup hevesini alsa sıkılıp atar bir köşeye belki gelip geçicidir duyguları

      Yorumla
    • hacttpe
      hacttpe
      +1 yıl

      Bir sürü erkek tipi var. Ama dediğin gibi utanıp sıkılıyorsa, kızarıyorsa, telefonda saçmalıyorsa, farklı triplere giriyorsa bu çocuğun duyguları samimidir, içtendir. Belki onun bu huylarından sen ondan sıkılırsın ama onun sıkılacağını hiç sanmıyorum:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      oturup da saatlerce konuşamıyoruz ki, ben bişeyler anlatıyorum boş boş beni dinliyor, dalmış bir şekilde, sonra hı ne demiştin diyor, bazen de aşırı dikkatli pür dikkat dinliyor, bu seferde gözlerimde kaybolmuş gibi oluyor tabi ben de onun gözlerinde sonra sessizlik oluyor birden :)

      Yorumla
    • hacttpe
      hacttpe
      +1 yıl

      Aşka bak beee :D Oturup izlemek lazım sizi:) Ciddi bir ilişkiye başlayın, bunlara alışacak ve aşacaktır bence o. Ama az uzun sürebilir:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aşk mı gerçekten bu aşk mı :) ama bu sıralar konuşurken başka işlerle uğraşıyor gibi yapıyor, yakınındayken yüzüme ve gözlerime bakmıyor, uzaktan seyrediyor artık acaba bişey olmayacağını falan anladı da uzaklaşıyor mu?

      Yorumla
    • hacttpe
      hacttpe
      +1 yıl

      Valla ondan artık emin değilim ama sen kesin aşıksın :D Şaka şaka oda seni çok seviyor bence. Git konuşşşşşşş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aşk mı? derken daha önce terkedildim ya aşk kelimesine inanmıyor gibi bişeyim aslında, hisleri olmayan birinin hissettiği aşk değildir, bu da mı, o gibi terkedecek duygusu başka bişey değil aslında ;) gerçekten aşık olan biri olsa inanamam artık 3 sene öncesinde kaldı aşka inandığım zamanlar

      Yorumla
    • hacttpe
      hacttpe
      +1 yıl

      Ya aşıksın derken aşk olmasada buna benzer duygular. Yani sen ona güzel duygular besliyorsun. Ve de herkes aynı değildir ya emin ol. Bence ona bile bırakma git konuş derim yani. Eminim oda senin beslediğinden daha fazla duygular besliyor. Herşeyden belli etmiş zaten. Ben bile şu anda çok inandım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen inanmışsın ne güzel ama ben de senin inandığın gibi inanmak istiyorum zamanla olur belki de :) değerli biri, onun için kötü bişey asla düşünmem

      Yorumla
    • hacttpe
      hacttpe
      +1 yıl

      İnşallah olur:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      inşallah, teşekkürler :)

      Yorumla
    • hacttpe
      hacttpe
      +1 yıl

      Rica ederim:)

      Yorumla
  • Diavolos
    Diavolos Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 406 cevap paylaştı.

    Çok utangaç olmak iyi değil insanın biraz rahat olması lazım

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yani bu çok utangaç, evet normal değil böyle olması

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Unutansın senin karşında ne yapacagini bilemesin zaten. Aklini basindan alacaksin

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neden utansın? utanmasın ya :) o şimdi aklı başından alınmış durumda mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Belkide ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aklı başından neden alınır ki, ben ona karşı diğerlerine nasılsam öyleyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Seviyorsan aklı basindan atacaksin
      Kimi yaninda ariyorsan önce icinde bulacaksin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      güzel ifade :)

      Yorumla
  • ahbukızlar
    ahbukızlar Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    bir açılır pir açılırlar.. açılmışdıklarında da kimse ne yapacağını bilemez :)

    0
    0 Yorumla
  • cilginimm
    cilginimm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43
    +1 yıl

    kesin sana karsi bos deyildir yoksa o kadar kizrmasi normal bisey olamaz

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bu sıralar uzaklaşıyor, kaçıyor, uzaktan kesiyor

      Yorumla
    • cilginimm
      cilginimm
      +1 yıl

      HAHHAHAHHHAHA

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neden gülüyorsun :)

      Yorumla
    • cilginimm
      cilginimm
      +1 yıl

      UZAKTAN KESIYO DEMENE GULDUM NAPIM ;-)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kesiyor evet öyle ama kayda değer bişey yok şu an hala :) keser keser bir gün bıkar herhalde :)

      Yorumla
    • cilginimm
      cilginimm
      +1 yıl

      tamamda kesiyo ama nereye kadar dimi, ozaman sen yaklas ona belki utaniyor o

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yaklaşmayı geçtim artık günaydından başka bişey demiyor, benimle günlerce konuşmadı bir tek kelime, ben de konuşmuyorum artık, ondan bişey beklemiyorum, 3 ay sonra da yurtdışına iş için gidecekmişim, onun haberi yok, artık duvarlarla konuşur :)

      Yorumla
    • cilginimm
      cilginimm
      +1 yıl

      peki niye ole olu, yurt disanami nereye mesela, konussun belki duvarlaar ona akil veriride akillanir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amerika'ya, artık akıl da vermesin duvarlar, ben bıktım artık uğraşamaycağım onla, başka insan olsa 10 kere konuşmuştu ama bunda o yok

      Yorumla
    • cilginimm
      cilginimm
      +1 yıl

      Sende haklisn nedim

      Yorumla
  • deathking
    deathking Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    mesela ben :D kızlarla falan konuşurken utanıp çekiniyorum :D

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bütün kızlarda böyle herhalde

      Yorumla
    • deathking
      deathking
      +1 yıl

      bilmem olabilir :) kişiden kişiye değişir o

      Yorumla
  • darkblue0620
    darkblue0620 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 392 cevap paylaştı.

    senden baya etkilenmiş bu bu kadar kasıldığına göre

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      basit bir hoşlantıdır geçer bu durum

      Yorumla
    • darkblue0620
      darkblue0620
      +1 yıl

      valla ben baya etkilenirsem bir kızdan elim ayağıma dolaşır ilk zamanlar hoşlanmada relaks rahat olurum benim görüşüm etkilenmiş baya ama senin tavrın duruşunda önemli tabi onun rahat olabilmesi için seninde bişeyler yapman lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sorun duygularım, hislerim yok, yani tam bişey hisseder gibi oluyorum eski erkek arkadaşımın 3 sene önce yaptıkları aklıma geliyor ailesi yüzünden beni terketmesi, ondan sonra bu da böyle olur diye geri çekiyorum kendimi

      Yorumla
    • darkblue0620
      darkblue0620
      +1 yıl

      ne yani bardak kırıldı diye su içekten mi vaz geçiceksin eskiyi silip atmazsan çok zararını görürsün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      haklısın, o bazen bana gelip durduk yere geçmiş geçmişte kaldı deyip duruyor bu yüzden mi öyle diyor olabilir? sanırım o da farkında bazı şeylerin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    çünkü sana soyleyecegi birseyin seni uzmesinden kirmasindan korkuyordur. edep sahibidir aşıktır iyi bişey bu senle konusurken gözlerine dalip gelecek hayalleri kuruyordur ondandir o düşünceler...

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çok güzel hisleri varmış... aşık mı? ya karşısındaki kızın hisleri duyguları yoksa, sadece ona değil diğer erkeklere de karşı çünkü 3 sene önce onu tanımadan önce, eski erkek arkadaşım ailesi yüzünden beni terketti aşktan kaçıyorum çünkü aşka inanmak istiyorum ama inanamıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aşkı tatmak istiyorsan bu kisede tatmalisin bence sende aska inanmalisin çünkü o oosi sevilmeyi hakediyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      zaten bu kişi de inandıramazsa aşka, o kadar anladığım yoruma göre kimse inandıramaz herhalde :) ben de sevmek sevilmek istiyorum, böyle biriyle olur diyosun o zaman :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      aynen oyle :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ne demek

      Yorumla
  • mecnunxxx
    mecnunxxx Takip Et
    Bilge Yaş: 42
    +1 yıl

    Bu cocuktan asla zarar gelmez kacırma derım vde üzme

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      niye üzeyim onu ya, onu üzeceğime kendimi üzerim :) kendi halinde arkadaşım olur kendisi

      Yorumla
  • lutino
    lutino Takip Et
    Bilge Yaş: 42
    +1 yıl

    Seninde hoşuna gidiyor daha çok üstüne gidiyorsun dimi

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yok, niye üstüne gideyim, diğer arkadaşlarıma nasılsam ona da öyleyim

      Yorumla
    • lutino
      lutino
      +1 yıl

      Teklif edemeyebilir büyük ihtimal, ama seni seviyor belli iyi davran yakın ol gerekirse sen açıl ona yazık kaçırma derim ar damarı çatlamamış insan bulmak zor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben ona iyi davranıyorum, değer veriyorum iyi bir arkadaşım ama hislerim yok, duygusuzum sanırım çünkü 3 sene önce erkek arkadaşım ailesi yüzünden terketti beni, bu da öyle yapar diye bişey oluyor vazgeçiyorum

      Yorumla
    • lutino
      lutino
      +1 yıl

      Ne alakası var şimdi eski sevgilinle herkes bir mi o zaman kimseyle birlikte olamazsın evde kalırsın :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet doğru söylüyorsun böyle olan birinin sonu karanlık :)

      Yorumla
    • lutino
      lutino
      +1 yıl

      Aynen hayatı dolu dolu yaşa arkadaşım :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      haklısın, bu huyumdan kurtulmam lazım :) en kısa zamanda kurtulmak istiyorum :)

      Yorumla
    • lutino
      lutino
      +1 yıl

      Hadi bakalım :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      inşallah, teşekkürler :)

      Yorumla
    • lutino
      lutino
      +1 yıl

      Rica:))

      Yorumla
  • şıkross
    şıkross Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kendisine sor bence ama utanan erkeklerde cok tatliii :))

    0
    0 Yorumla
  • rreyhann
    rreyhann Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    kızarması suç degil tabiki ama snuçta erkekk öyle olmaması lazımm sal gitsin :))

    0
    0 Yorumla
  • zümrüdüankakuşu
    zümrüdüankakuşu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 34%
    +1 yıl

    Utanıp kızaran erkek varmıymış? :)

    1
    8 Yorumla
    • ersin_
      ersin_
      +1 yıl

      Olmaz mı bacım

      Yorumla
    • zümrüdüankakuşu
      zümrüdüankakuşu
      +1 yıl

      Ben hiç görmedimde :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      varmış :)

      Yorumla
    • zümrüdüankakuşu
      zümrüdüankakuşu
      +1 yıl

      Varsa öyle bir erkek kaçırma kız daha ne istiyosun :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kaçırma diyosunuz da sinir etti beni, durduk yere tam ben geldim bir kızla kıskandırmaya çalıştı onla yan yanaydı, yakınlaşmış falan, bana gelince utanıyor ona gelince utanmıyor ama, ben de ters ters baktım hiç umrunda değil, taksiye atladım o da peşime düşmüş ama bana yetişemedi, evimi bilmiyor, şu an evdeyim

      Yorumla
    • zümrüdüankakuşu
      zümrüdüankakuşu
      +1 yıl

      Kız sana gelince utanıyosa kesin seviyodur seni. Seninde onu sevip sevmediğşni anlamaya çalışıyodur belki. Bilerek kıskandırıyodur. Senin tepkini ölçmek için..

      Yorumla
    • angelamelek
      angelamelek
      +1 yıl

      Anlam veremedim sana karsi utangac baskalarina... Yani ne yapmaya calisiyo , belki senden utanmasinin sebepleri vardir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bende ters tepiyor, soğuyorum ben öyle olunca, o da zaten bin pişman olmuş öyle yaptığına , arkadaşı kızım ne yaptın sen bu çocuğa dedi, ben de bişey yapmadım dedim

      Yorumla
  • kuyu34
    kuyu34 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 32%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    O adamdan zarar gelmez

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet arkadaşım olur kendisi, zararlı biri değildir :)

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      Benden gelirmi acaba

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen nasıl birisin? :)

      Yorumla
  • ohadiyorummm
    ohadiyorummm Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    ne güzel işte :-) senden çekiniyor belli ki

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      güzel de, yani böyle insanların hala kalmış olduğunu görmek.. peki neden çekiniyor çekinecek bir durum yok ki ortada, sonuçta sıradan normal konuştuğum arkadaşım

      Yorumla
    • ohadiyorummm
      ohadiyorummm
      +1 yıl

      Senden etkileniyor olabilir sana karşı boş olmayabilir senin baktığın yönden bakmıyor olabilir ve hayatta böyle erkekler de kalmış olabilir sende bunu kaybedersen aklından zorun olabilir :-D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      diğer arkadaşlarıma karşı nasılsam ona karşı da öyleyim, aşırı samimi bir arkadaşım değil, işle ilgili görüşüyoruz genelde, erkeklerden kıskanıyor, bir konuda iş arkadaşım olan bir erkekten yardım istedim, ona ses tonunu yükseltti, konuşmamızı yarıda kesti, onu uzaklaştırdı yanımdan, kendisi oturdu bir köşeye beni seyrediyor, kendisinin anladığı birşey olsa ondan yardım isterdim sonuçta bu yönleri de var, çok kıskanç çok da sıkabilir beni açılırsa

      Yorumla
    • ohadiyorummm
      ohadiyorummm
      +1 yıl

      sen geri adım atıyorsun belli ki çocukta bişeyler var ama utangaç olması seni kollamasi kıskanmasi normal değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      geri adım değil de ona değer veriyorum ama uzak duruyorum sanırım bağlanmaktan korkuyorum terkedilirim falan diye sonuçta erkekler için duygular gelip geçici olabiliyor, diğer arkadaşlarıma karşı nasılsam ona da öyleyim, gelip geçiciyse duyguları zamanla unutur zaten

      Yorumla
    • ohadiyorummm
      ohadiyorummm
      +1 yıl

      ama duygularından eminsen eğer neden geri tepiyorsun gelip geçici diye genelleştirme bence ama yinede sen bilirsin ne deyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      daha önceki erkek arkadaşım terketti beni, ailesi karşı çıktı kendi bulduğu bir ailenin kızıyla evlendireceklermiş, eski erkek arkadaşım aleviydi ben sünni, o yüzden benim iyiliğim için vazgeçmiş, bu nasıl iyilikse? o da terketti gitti, günlerce perişan oldum.. yani ne kadar sevse de demek ki güvenim, inancım kalmadı, hislerimi de kaybettim sanırım, bu da terkeder duyguları gelip geçicidir diye korktuğum için önemsemiyorum, çok teşekkürler görüşlerin için

      Yorumla
  • ssssseda
    ssssseda Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Çok tatlıymış daha ne istiyorsun sen de

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tatlı da bugün beni çok sinir etti, kıskandırmaya falan kalktı ortamı terkettim onun yüzünden

      Yorumla
    • ssssseda
      ssssseda
      +1 yıl

      Öyle saçmalıklar yapmıyorlar mı insanı deli ediyorlar ama bence senin ne tepki verceğini merak ettiği için yapmıştır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hay onun tepkisine

      Yorumla
    • ssssseda
      ssssseda
      +1 yıl

      O kadar sinirlenme diyicemde o duyguyu bende bilirim o yüzden birşey söyleyemiyorum sürekli aklına geliyordur o sahne kızı savurup ona saydırmak istersin ama işte yapacak bir şey yok maalesef

      Yorumla
  • szrkrygt
    szrkrygt Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 42%
    +1 yıl

    Bende öyleyım kızlar genelde tatlı buluyor :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben sıkıldım artık bu durumdan

      Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.

    beyaz tenlimi?

    sana fena aşık

    0
    18 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayır, buğday rengi :) aşık mı? nasıl anladın?

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      +1 yıl

      hımm bende geçen yıl böyle olmuştum bir bayan karşı benimki felaketti yaaa
      tel ile aramaya çekiniyordum o derece
      ben beyaz tenliyim..

      de buğday rengi veya esmere yakın domates gibi kızarmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yok ya, suratının rengi değişiyor, arkadaşlarımın da dikkatini çekmeye başladı, heidi gibi :)

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      +1 yıl

      hımm hadiii ben beyaz tenliyim bende olur da doğallık olarak ama ilk defa olduydu bende hayatımda ilk fakat onda olması garippp ama bazı esmerlerde de oluyor yanakları falan kıpkırmızı biraz beyazlıkta var onlarda...

      yaa tamamda önemli ollan senin düşüncelerin nedir?
      sence neden öyle oluıyor?
      rahatsız olıyormusun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      rahatsızlık değil de, sanki benim yüzümden gerilip utanıyor rahat olamıyor, ben olmasam kendini kasmayacak diyorum ama güzel bir his :)

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      +1 yıl

      hımmm sende kendini suçluyorsun ama
      aşık adam işte aslında bunu hissetmen lazım senin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bazen ruyamda goruyorum onu o da beni goruyor mudur?

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      +1 yıl

      ooooooo bak bu çok iyi bir haberrrr...
      rüyanda görüyorsan sende bir şeyler hissediyorsun emin ol o çocuğa söylesen bunu havalarda uçar asla düşünmüyordur böyle bir şey

      ama o seni kesinlikle görür..
      ben daha geçen gün gördüm sarılıyordum onaa
      ama onun beni gördüğünü sanmam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :)) Asik oldugu icin mi kesin goruyodur ruyasinda peki?

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      +1 yıl

      evet kesinlikleeee...
      ben öyle görürüm..
      sen aşıkmısın bilemem ama belkide bu durumu takmışta olabilirsinn...
      fakat fazlasıyla aşk ondaaaaa

      ama bu iş olmayacak gibi çünkü sen sevmedin bu işi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      öğlen yeni bir bilgisayar alacağını söyledi, bilgisayarı benim beğenmemi söyledi, beğendim, laptopun üstüne yapıştırmalı uğurböceği yapıştırmış, benim anahtarlığımda uğurböcekliydi, ben uğurböceklerini çok severim ama bunu nerden biliyor? yoksa tesadüf mü? ne demek oluyor bu? akşam yemekteyken de beni sinir etti, biriyle kıskandırmaya kalktı ben de yemeği terkettim, o da üzgün ben de, neden kıskandırma gereği duydu?

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      +1 yıl

      demekki bir erkeğe yakınlaşmışssın kıskandırma ondan...
      adam seni iyi takip etmiş halada takip ediyor didik didik ediyor herşeyiii...

      aynı benim olayım gibi bende böyle yapardım işteee

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      beni başka bir erkekle gördüğü için mi yaptı onu, niye ama? beni 3 ay sonra yurtdışına göndereceklermiş iş için uzun süreliğine, o bilmiyor bilse ne yapar sizce? temelli unutur belki

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      +1 yıl

      unutmaazz sürekli arar araştırır soruşturur senii

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eline ne geçer hiçbişey.. burdayken konuşmayan insan ben gidince mi merak edip de konuşacak, normalde benimle son zmanaalrda hiç konuşmuyor günaydın diyo sadece

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      +1 yıl

      sen hala sevdiğin anlamamışssın ona ne yaptında konuşmuyor?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o evliymiş :((( bugün tesadüfen öğrendim ilk kez kadın iş yerine geldi, babasının ortağının kızıyla evlenmiş, benimle tanışmadan önce ailesi zorlamış evliliğe, kendimi çok kötü hissediyorum, artık onun yüzünü görmek istemiyorum, iş yerindeki herkesten de saklamış evli olduğunu çünkü eşini sevmiyormuş, demek ki açılmama sebebi evli olmasıymış, evli bir erkek bekar bir kıza hala neden bakar? iyi ki çok geç olmadan öğrenmişim evli olduğunu

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      +1 yıl

      öffff

      Yorumla
  • Observer
    Observer Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 35%
    +1 yıl

    Öpunce kızaran da kategoriye giriyor mu?

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      herşey giriyor da kategoriye bu mu girmeyecek :)

      Yorumla
    • Observer
      Observer
      +1 yıl

      Hı o zaman ben kenarda durup izleyim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olur izleyedur sen ;)

      Yorumla
  • bulutkokulu
    bulutkokulu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    gidip yanakları sıkılır^^

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet

      Yorumla
  • grandcannon41
    grandcannon41 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Belki de salağa yatıyor olabilir dikkat et derim

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bilmem, öyle birine benzemiyor

      Yorumla
  • batmazbaby
    batmazbaby Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    öyle erkek kaldı mı ya :)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      demek ki kalmış :)

      Yorumla
    • batmazbaby
      batmazbaby
      +1 yıl

      Helal olsun valla :)

      Yorumla
  • Edaydogdu
    Edaydogdu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ay cok tatlıııı. Nerde buluruz bu cinsii

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      beklemediğim bir zamanda karşıma çıktı ya, hiç beklemezdim böyle birini çünkü kalmadı onlardan ama karşıma çıktı :)

      Yorumla
    • Edaydogdu
      Edaydogdu
      +1 yıl

      Sanslısın :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bilmiyorum bunu zaman gösterecek

      Yorumla
  • Viveka
    Viveka Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sık sık tekrarlanan bir durum ise rahatsız olurum.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bana karşı oluyor, normalde öyle biri değil, diğer arkadaşlarıma nasılsam ona da öyleyim aslında

      Yorumla
  • Auxerre
    Auxerre Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    utanıp kızaran erkek olduğunu düşünürüm..

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet bu saatten sonra benim için de öyle basit düşündüğüm biri ;)

      Yorumla
  • Kralice1
    Kralice1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 72%
    +1 yıl

    çok tatlı oluyorlar:)

    0
    0 Yorumla
  • sallabaş
    sallabaş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    utanma duygusu önemlidir.. en az ar, namus kadar

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      önemli

      Yorumla
  • Sorucan35
    Sorucan35 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bu delikanlı sana aşık :D

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kıskandırmaya çalışması neden? eskiden gözlerimin içine bakan insan artık gözüme de yüzüme de bakmıyor yakınındayken, uzaktayken, ben ona bakmazken kaç defa bakışını yakaladım

      Yorumla
  • Madcon
    Madcon Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Caktirmadan istemis vermemissin

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anlamadım

      Yorumla
  • effflatun
    effflatun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    utanan erkek güzel adamdır :)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      güzel midir çirkin midir bilmem kalp güzel olsun :)

      Yorumla
    • effflatun
      effflatun
      +1 yıl

      o zaten güzeldir :)

      Yorumla
  • Aysenurs
    Aysenurs Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Utanması güzel de bu kadarı da abartı

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bazen suyunu çıkartıyo da ama sadece bana karşı böyle, diğerlerine karşı normal davranışları

      Yorumla
    • Aysenurs
      Aysenurs
      +1 yıl

      Hmmm :)

      Yorumla
  • sorunyokki
    sorunyokki Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yanakları pembemsi erkekler hoşuma gitmiyor.

    0
    0 Yorumla
  • Gizemligüzel94
    Gizemligüzel94 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    çoksamimi doğal buluyorum

    0
    0 Yorumla
  • bjkandahmet
    bjkandahmet Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Ne güzel İşte neşe kaynağın ;)

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya sorma ne demezsin, son zamanlarda surat sirke satıyor, benimle konuşmuyor artık

      Yorumla
    • bjkandahmet
      bjkandahmet
      +1 yıl

      Arkadaslari varken neşeli yokken senin yanında somurtkan sen yanında yokken yine somurtkan anlamadım ben

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayır eskiden öyle değildi, artık bu sıralar öyle somurtkan ben olsam bile yanında, ben yokmuşum gibi davranmaya başladı

      Yorumla
    • bjkandahmet
      bjkandahmet
      +1 yıl

      Aranızda bir tartışma mi çıktı? Nedenmiş? Sorsana. ..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      konuşmak istemeyenle zorla mı konuşacağım, boşverin, ben yokmuşum gibi davranan biriyle ne işim olur benim

      Yorumla
    • bjkandahmet
      bjkandahmet
      +1 yıl

      Bitti yani? :-O :( hayirlisi bea seni sevenim DELİ GİBİ SEV seni sevmeyeni iplemeyeni sen hicmi HİİİÇ İPLEME... ;)

      Yorumla
  • ender35
    ender35 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    senin yanında utanıyosa onu kaybetme

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o beni kaybedecek, 3 ay sonra yurtdışına gidiyormuşum iş için, haberi yok daha onun

      Yorumla
  • harunnun
    harunnun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kendimi gördüm bu çocukta

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ne güzel :)

      Yorumla
    • harunnun
      harunnun
      +1 yıl

      Utanmak güzel ama zarirada var biraz daha girişken olsaydim çok farklı yerlerde olurdum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      doğru :)

      Yorumla
  • yasinz
    yasinz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    çekingendir asosyaldir.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet

      Yorumla
  • FantasyTown
    FantasyTown Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    saglam çocuk daha açılmams sosyale

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      açılmamaış da akşam yemekte beni kıskandırmaya çalıştı ters ters baktım ve gittim, dondu kaldı, sonra peşimden gelmeye kalktı bir taksiye bindim gittim eve

      Yorumla
    • FantasyTown
      FantasyTown
      +1 yıl

      bisey olmaz. Aranız iyi yani hoslanyor musun yoksa arkadaslarının lafına mı bakyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      arkadaşlarının lafına mı bakıyorsun derken? arkadaşım olur kendisi hal ve tavırları böyleydi bugün, bu sıralar yakınındayken yüzüme ve gözlerime bakmıyor, uzaktan uzaktan seyrediyor

      Yorumla
    • FantasyTown
      FantasyTown
      +1 yıl

      e arkadas gzyle mi bakyorsun sende yoksa ileriye dönük mü düsnyorsun. Amacını bilemem sana ne hissettirdiyse dogrudur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tam ben de ona karşı birşeyler hissetmeye başladım ama 3 ay sonra yurtdışına iş için uzun bir süre gidecekmişim, onun haberi yok daha, belki de unutacak beni, ben de ilgimi belli etmeyi düşünmüyorum artık

      Yorumla
    • FantasyTown
      FantasyTown
      +1 yıl

      bence ilgini göster belki aradgn nitelikte biridir. Gelecegi görmeden yorum yapma. Yalnz kızlarla arası iyiyse o problem olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      istemiyorum artık, vazgeçtim ondan, çünkü o benimle uzun süredir hiç konuşmuyor günaydın demekten başka, ben yokmuşum gibi davranıyor, yoruldum artık bu durumlardan

      Yorumla
    • FantasyTown
      FantasyTown
      +1 yıl

      Buz olmussun sen. Abi iste ilgi olmassa zaten bu isler belli biyerde durar. Ama cocuk sanslymıs degerlendir memis

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet şanslıymış ki sevgilim değil şu an, daha iyilerini buldun ne diyeyim, teşekkürler yorumuna

      Yorumla
    • FantasyTown
      FantasyTown
      +1 yıl

      daha iyilerini kim bulmus önemli degil

      Yorumla
  • silentscream
    silentscream Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    efendi adam demektir o

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      efendi ama bazen sinir bozucu olabiliyor, kıskandırmaya çalışması gibi

      Yorumla
  • Devamını Gör (119)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Utanıp kızaran erkek hakkında ne düşüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkek kizdan neden utanir? 46 cevap verildi
Reddedince aşağılayan erkek? 11 cevap verildi
Bakımsız pis erkek utanmıyor mu? 10 cevap verildi
Utanan erkekten olur mu? 25 cevap verildi
Küfür eden erkekten olur mu? 17 cevap verildi
Küfür eden erkekten olur mu? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨