AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
163Cevap
Ay düşündüm de utanan kızaran erkek tatlı olur be :D
tatlıdır tabii
buyrun benim :) bende çok utanırım kızlarla konuşurken :)
ne güzel :) ama neden utanıyosun her kız karşı mı böylesin :)
evet annem hariç hepsine :)
anladım, teşekkürler :)
Utanmak iyidir yeri geldimi ama hersey gibi onunda fazlası zarar :O
aynen :)
İşte o utanan sora ekmek gbi kızaran erkekler candır can ^_^
zor bulunuyolar bu devirde :)
Vala yha :D artık o erkekler bulunmaz Hint kumaşı oldu ^_^
az bulunan cinsten işte :) Allah senin de karşına çıkarsın
Yok bir dene çıkarmış o bana yetr ^_^ Allah senin karşına çıkarsın kuzu (:
teşekkürler :)
kova burcu özellikleri: iş ilişkileri yüksek seviyede cenesiz, aşk ilişkilerinde utangaç ve kızaran erkek
aslan burcu :) yükseleni kova olabilir
Ya seni gerçekten seviyo ve yanlış bişey söylerse seni kaybetmekten korkuyodur ya da seninle konuşmak istemiyodur senden sıkılıyodur
belkide öyle
Klonlayalım şu sıra utanan erkek pek yok hem şirin olur onlar :)
Cogunlukla bir erkek utanip kizariyorsa seviyordur;-)
aşk utanıp yüzü kızaran insanlara cok yakıştığını biliyor muydunuz
onun aşkı bitmiş, olmayacağını anlayınca uzaklaştı tabii, uzun süredir konuşmuyor benimle, ben hariç herkesle konuşuyor, tek kelime günaydın diyor başka yok, ben gidince duvarlarla konuşur artık
ben detayı okumadım sadece başlığa yorum attım kendini sana tanıtmak istiyor yanlış anlama diye uzatıyordur utangac insanlar duygularını rahat ifade edemezler EİC cevap için teşekkür edrim şimdiden şaka tabi :D
fazlası zarar ;)
Kizin utangaç olani. Erkegin utanmasiz olani iyidir.
erkeklerin utangaçları çok tehlikeli diye biliyorum çünkü gözü açıldıktan sonra halini düşünemiyorum, doğru tespit :)
Seni seviyor. Hemde sirilsiklam asik. Hadi tebrikler.
aşık olsa söylerdi, 3 ay sonra gidiyorum iş için yurtdışına uzun süre, onun daha haberi yok, vedayı sevmem sessizce gideceğim, unutur işte ne güzel, o da kurtulsun ben de
Yapma yaziktir. Utantigi icin acilamiyor belli ki..
Sen sor bakalim senden hoslaniyormu.
ben ona hoşlanıyomusun diye soramam çünkü uzun süredir aylar oldu benimle konuşmuyor, günaydından başka kelime bilmiyor, ben de konuşmuyorum artık onunla düşman gibiyiz artık, demek ki o da kafasında bitirdi o yüzden, eskiden iş yerine mutlu mutlu gözleri parlayarak gelirdi, şimdi surat sirke satıyor, sinirli, artık yüzüme bile bakmıyor
Bir gariplik var. Belkide senin baskasini sevdigini dusunuyir. Kotu kuslar ona oyle haber ucurdu. Kimbilir...
evet öyle bir durum olmuştu, uzun zamandır görmediğim bir erkek arkadaşım beni görmeye gelmişti, kendisi polis tayini çıkmış benim olduğum şehire, beni görmeye geldi, onunla konuşurken gördü, erkek arkadaşın ne kadar yakışıklı dedi bizim iş yerindeki kızlar, o da gördü bizi, o günden beri uzaklaştı zaten.. aklıma bu geldi ondan olabilir mi
Ahaaa iste buuu bosuna cocugun gunahini aliyorsun. Ne kadar terbiyeli ki sevgilin var sanip sana yanasmiyor. Seviyorsan ilk adimi sen at. Yurtdisindan gelirken ona bir hediye al. Araniz duzelsin.
o da herşeye inanmasın ya çok saçma şeyler düşüyor, her gördüğünü sevgilim sanarsa işimiz var
Once senin sevginden emin olsa oyle dusunmez. Ona simdi bir mesaj at mesela iyi geceler de yarin bir cay ismarlar misin ban de. Eminim gerusi gelir. Duygularini ina belli et. O soyleyemiyorsa sen soyle ne sen nede o aci ceksin.
kendinden soğuttu artık, çok geç, yine de teşekkürler yorumuna
Rica ederim yardimci olabildiysem ne mutlu bana.
Kızların cevaplarına bak mk sanki varya biz gidip veriyoruz serserilere aptal aptal konuşuyonuz
güzeldi :)
Yani sonra vay efendim vaaaay ;)
Eğer bir turk den bahsediyotsak İstanbul da dogmamistir, Anadolu insanidir
evet öyle
Normal olan bu o zaman, problem yok. Az vodka yeterli olur bence:)
Valla benim durumda o arkadaş zararsiz oluyo o türler zamanla açılır. asilarida tamdir
ilk defa görüyorum böylesini
:)))))
Utanan çocuk candır :D boşver en iyisi bu kaçırma bu zamanda az kaldı bursa kumaşı gibi :D
evet haklısın bu konuda :)
saf , cekıngen ve genelde iyi yürekli bırısıdır ve daıma mutluluk sacar etrafına
az önce kıskandırmaya kalktı biriyle, sinir oldum soğudum sadece
benim bildigim utanan erkekleri bayanların cogu sevmıyor rahat erkeklerden hoslasıyorlar?
bazen sinir ediyo beni, hem utangaç hem çok kıskanç :)
ama onu sev ablasi ondan zarar gelmez ki :) ama gözünü actirma vallahi tutamazsın. Maymun gözü kapali iyidir Anladin sen :)
nasıl açtırmiyim? anlattığına göre çok tehlikeli o zaman :) ne yapmam lazım?
fazla şimartma yeterli :)
anladım, sağolasın :)
ne demk :)
Aha biri beni tarif etti. Candır o erkek boşver sen. Utanmaz olacağına utangaç olsun
evet ya öyleler utangaç kişiler, fazla kalmadı onlardan, nesli tükendi :)
neyse ki sen bulmuşsun. Bizide bigün bulurlar inşaallah :) yoksa bu cekingenlikle zor
İnşallah karşına çıkar, teşekkürler :)
Kızaran yüzden zarar gelmez.
kesin eminsin yani :)
Zarar gelecek olsada belli eder. :)
teşekkürler :)
Utanan erkek mi kaldi hala :D
yorumlara bakınca kızların ne istedigi belli az cok :D
kızların ne istediği? ne istiyolarmış :)
güvenilir erkek işte. kızaran erkekten bisi olmaz merak etme. ha ondan olursa digerlerinden 2 kat daha fazla olur. yan iyidir iyi
teşekkürler :)
her bırısının sevgılısı oluyor hıc dert edınmıyorlar hayat onlara guzel
bezen çok mutlu bazen çok durgun, dengeyi tutturamıyor bazen :)
Bu çocuk senden etlkilenmiyorsa bende bir b*k bilmiyorum:)
bu kadar eminsin yani :) nerden anladın böyle olduğunu?
Diğer kişilere yaptığın yorumlardan anladım. Ve de erkeklerde olur yani böyle durumlarda. Emin misin dersen emin değilim, çünkü yüzde yüz :D
emin değilsin yüzde yüz :)) o da güzel :) birbirimizi 2 senedir tanıyoruz onunla, peki hoşlantı mı aşk mı olabilir?
Aşka daha yakın gibi. Sende hoşlanıyorsun burası da belli oldu :))
aşk çok ciddi bir boyut mu oluyor yoksa gelip geçici heves gibi bişey mi? daha önceki erkek arkadaşım ailesi yüzünden terketti beni, eski erkek arkadaşımla ciddi düşündüğüm için özel birşeyler yaşamadım, ilerisine gitmedik yani, bu kişi de sevgili olup hevesini alsa sıkılıp atar bir köşeye belki gelip geçicidir duyguları
Bir sürü erkek tipi var. Ama dediğin gibi utanıp sıkılıyorsa, kızarıyorsa, telefonda saçmalıyorsa, farklı triplere giriyorsa bu çocuğun duyguları samimidir, içtendir. Belki onun bu huylarından sen ondan sıkılırsın ama onun sıkılacağını hiç sanmıyorum:)
oturup da saatlerce konuşamıyoruz ki, ben bişeyler anlatıyorum boş boş beni dinliyor, dalmış bir şekilde, sonra hı ne demiştin diyor, bazen de aşırı dikkatli pür dikkat dinliyor, bu seferde gözlerimde kaybolmuş gibi oluyor tabi ben de onun gözlerinde sonra sessizlik oluyor birden :)
Aşka bak beee :D Oturup izlemek lazım sizi:) Ciddi bir ilişkiye başlayın, bunlara alışacak ve aşacaktır bence o. Ama az uzun sürebilir:)
aşk mı gerçekten bu aşk mı :) ama bu sıralar konuşurken başka işlerle uğraşıyor gibi yapıyor, yakınındayken yüzüme ve gözlerime bakmıyor, uzaktan seyrediyor artık acaba bişey olmayacağını falan anladı da uzaklaşıyor mu?
Valla ondan artık emin değilim ama sen kesin aşıksın :D Şaka şaka oda seni çok seviyor bence. Git konuşşşşşşş
aşk mı? derken daha önce terkedildim ya aşk kelimesine inanmıyor gibi bişeyim aslında, hisleri olmayan birinin hissettiği aşk değildir, bu da mı, o gibi terkedecek duygusu başka bişey değil aslında ;) gerçekten aşık olan biri olsa inanamam artık 3 sene öncesinde kaldı aşka inandığım zamanlar
Ya aşıksın derken aşk olmasada buna benzer duygular. Yani sen ona güzel duygular besliyorsun. Ve de herkes aynı değildir ya emin ol. Bence ona bile bırakma git konuş derim yani. Eminim oda senin beslediğinden daha fazla duygular besliyor. Herşeyden belli etmiş zaten. Ben bile şu anda çok inandım.
sen inanmışsın ne güzel ama ben de senin inandığın gibi inanmak istiyorum zamanla olur belki de :) değerli biri, onun için kötü bişey asla düşünmem
İnşallah olur:)
inşallah, teşekkürler :)
Rica ederim:)
Çok utangaç olmak iyi değil insanın biraz rahat olması lazım
yani bu çok utangaç, evet normal değil böyle olması
Unutansın senin karşında ne yapacagini bilemesin zaten. Aklini basindan alacaksin
neden utansın? utanmasın ya :) o şimdi aklı başından alınmış durumda mı
Belkide ;)
aklı başından neden alınır ki, ben ona karşı diğerlerine nasılsam öyleyim
Seviyorsan aklı basindan atacaksin
Kimi yaninda ariyorsan önce icinde bulacaksin
güzel ifade :)
bir açılır pir açılırlar.. açılmışdıklarında da kimse ne yapacağını bilemez :)
kesin sana karsi bos deyildir yoksa o kadar kizrmasi normal bisey olamaz
bu sıralar uzaklaşıyor, kaçıyor, uzaktan kesiyor
HAHHAHAHHHAHA
neden gülüyorsun :)
UZAKTAN KESIYO DEMENE GULDUM NAPIM ;-)
kesiyor evet öyle ama kayda değer bişey yok şu an hala :) keser keser bir gün bıkar herhalde :)
tamamda kesiyo ama nereye kadar dimi, ozaman sen yaklas ona belki utaniyor o
yaklaşmayı geçtim artık günaydından başka bişey demiyor, benimle günlerce konuşmadı bir tek kelime, ben de konuşmuyorum artık, ondan bişey beklemiyorum, 3 ay sonra da yurtdışına iş için gidecekmişim, onun haberi yok, artık duvarlarla konuşur :)
peki niye ole olu, yurt disanami nereye mesela, konussun belki duvarlaar ona akil veriride akillanir
Amerika'ya, artık akıl da vermesin duvarlar, ben bıktım artık uğraşamaycağım onla, başka insan olsa 10 kere konuşmuştu ama bunda o yok
Sende haklisn nedim
mesela ben :D kızlarla falan konuşurken utanıp çekiniyorum :D
bütün kızlarda böyle herhalde
bilmem olabilir :) kişiden kişiye değişir o
senden baya etkilenmiş bu bu kadar kasıldığına göre
basit bir hoşlantıdır geçer bu durum
valla ben baya etkilenirsem bir kızdan elim ayağıma dolaşır ilk zamanlar hoşlanmada relaks rahat olurum benim görüşüm etkilenmiş baya ama senin tavrın duruşunda önemli tabi onun rahat olabilmesi için seninde bişeyler yapman lazım
sorun duygularım, hislerim yok, yani tam bişey hisseder gibi oluyorum eski erkek arkadaşımın 3 sene önce yaptıkları aklıma geliyor ailesi yüzünden beni terketmesi, ondan sonra bu da böyle olur diye geri çekiyorum kendimi
ne yani bardak kırıldı diye su içekten mi vaz geçiceksin eskiyi silip atmazsan çok zararını görürsün
haklısın, o bazen bana gelip durduk yere geçmiş geçmişte kaldı deyip duruyor bu yüzden mi öyle diyor olabilir? sanırım o da farkında bazı şeylerin
çünkü sana soyleyecegi birseyin seni uzmesinden kirmasindan korkuyordur. edep sahibidir aşıktır iyi bişey bu senle konusurken gözlerine dalip gelecek hayalleri kuruyordur ondandir o düşünceler...
çok güzel hisleri varmış... aşık mı? ya karşısındaki kızın hisleri duyguları yoksa, sadece ona değil diğer erkeklere de karşı çünkü 3 sene önce onu tanımadan önce, eski erkek arkadaşım ailesi yüzünden beni terketti aşktan kaçıyorum çünkü aşka inanmak istiyorum ama inanamıyorum
Aşkı tatmak istiyorsan bu kisede tatmalisin bence sende aska inanmalisin çünkü o oosi sevilmeyi hakediyor
zaten bu kişi de inandıramazsa aşka, o kadar anladığım yoruma göre kimse inandıramaz herhalde :) ben de sevmek sevilmek istiyorum, böyle biriyle olur diyosun o zaman :)
aynen oyle :)
teşekkürler :)
ne demek
Bu cocuktan asla zarar gelmez kacırma derım vde üzme
niye üzeyim onu ya, onu üzeceğime kendimi üzerim :) kendi halinde arkadaşım olur kendisi
Seninde hoşuna gidiyor daha çok üstüne gidiyorsun dimi
yok, niye üstüne gideyim, diğer arkadaşlarıma nasılsam ona da öyleyim
Teklif edemeyebilir büyük ihtimal, ama seni seviyor belli iyi davran yakın ol gerekirse sen açıl ona yazık kaçırma derim ar damarı çatlamamış insan bulmak zor.
ben ona iyi davranıyorum, değer veriyorum iyi bir arkadaşım ama hislerim yok, duygusuzum sanırım çünkü 3 sene önce erkek arkadaşım ailesi yüzünden terketti beni, bu da öyle yapar diye bişey oluyor vazgeçiyorum
Ne alakası var şimdi eski sevgilinle herkes bir mi o zaman kimseyle birlikte olamazsın evde kalırsın :))
evet doğru söylüyorsun böyle olan birinin sonu karanlık :)
Aynen hayatı dolu dolu yaşa arkadaşım :))
haklısın, bu huyumdan kurtulmam lazım :) en kısa zamanda kurtulmak istiyorum :)
Hadi bakalım :)
inşallah, teşekkürler :)
Rica:))
Kendisine sor bence ama utanan erkeklerde cok tatliii :))
kızarması suç degil tabiki ama snuçta erkekk öyle olmaması lazımm sal gitsin :))
Utanıp kızaran erkek varmıymış? :)
Olmaz mı bacım
Ben hiç görmedimde :)))
varmış :)
Varsa öyle bir erkek kaçırma kız daha ne istiyosun :)))
kaçırma diyosunuz da sinir etti beni, durduk yere tam ben geldim bir kızla kıskandırmaya çalıştı onla yan yanaydı, yakınlaşmış falan, bana gelince utanıyor ona gelince utanmıyor ama, ben de ters ters baktım hiç umrunda değil, taksiye atladım o da peşime düşmüş ama bana yetişemedi, evimi bilmiyor, şu an evdeyim
Kız sana gelince utanıyosa kesin seviyodur seni. Seninde onu sevip sevmediğşni anlamaya çalışıyodur belki. Bilerek kıskandırıyodur. Senin tepkini ölçmek için..
Anlam veremedim sana karsi utangac baskalarina... Yani ne yapmaya calisiyo , belki senden utanmasinin sebepleri vardir.
bende ters tepiyor, soğuyorum ben öyle olunca, o da zaten bin pişman olmuş öyle yaptığına , arkadaşı kızım ne yaptın sen bu çocuğa dedi, ben de bişey yapmadım dedim
O adamdan zarar gelmez
evet arkadaşım olur kendisi, zararlı biri değildir :)
Benden gelirmi acaba
sen nasıl birisin? :)
ne güzel işte :-) senden çekiniyor belli ki
güzel de, yani böyle insanların hala kalmış olduğunu görmek.. peki neden çekiniyor çekinecek bir durum yok ki ortada, sonuçta sıradan normal konuştuğum arkadaşım
Senden etkileniyor olabilir sana karşı boş olmayabilir senin baktığın yönden bakmıyor olabilir ve hayatta böyle erkekler de kalmış olabilir sende bunu kaybedersen aklından zorun olabilir :-D
diğer arkadaşlarıma karşı nasılsam ona karşı da öyleyim, aşırı samimi bir arkadaşım değil, işle ilgili görüşüyoruz genelde, erkeklerden kıskanıyor, bir konuda iş arkadaşım olan bir erkekten yardım istedim, ona ses tonunu yükseltti, konuşmamızı yarıda kesti, onu uzaklaştırdı yanımdan, kendisi oturdu bir köşeye beni seyrediyor, kendisinin anladığı birşey olsa ondan yardım isterdim sonuçta bu yönleri de var, çok kıskanç çok da sıkabilir beni açılırsa
sen geri adım atıyorsun belli ki çocukta bişeyler var ama utangaç olması seni kollamasi kıskanmasi normal değil
geri adım değil de ona değer veriyorum ama uzak duruyorum sanırım bağlanmaktan korkuyorum terkedilirim falan diye sonuçta erkekler için duygular gelip geçici olabiliyor, diğer arkadaşlarıma karşı nasılsam ona da öyleyim, gelip geçiciyse duyguları zamanla unutur zaten
ama duygularından eminsen eğer neden geri tepiyorsun gelip geçici diye genelleştirme bence ama yinede sen bilirsin ne deyim
daha önceki erkek arkadaşım terketti beni, ailesi karşı çıktı kendi bulduğu bir ailenin kızıyla evlendireceklermiş, eski erkek arkadaşım aleviydi ben sünni, o yüzden benim iyiliğim için vazgeçmiş, bu nasıl iyilikse? o da terketti gitti, günlerce perişan oldum.. yani ne kadar sevse de demek ki güvenim, inancım kalmadı, hislerimi de kaybettim sanırım, bu da terkeder duyguları gelip geçicidir diye korktuğum için önemsemiyorum, çok teşekkürler görüşlerin için
Çok tatlıymış daha ne istiyorsun sen de
tatlı da bugün beni çok sinir etti, kıskandırmaya falan kalktı ortamı terkettim onun yüzünden
Öyle saçmalıklar yapmıyorlar mı insanı deli ediyorlar ama bence senin ne tepki verceğini merak ettiği için yapmıştır
hay onun tepkisine
O kadar sinirlenme diyicemde o duyguyu bende bilirim o yüzden birşey söyleyemiyorum sürekli aklına geliyordur o sahne kızı savurup ona saydırmak istersin ama işte yapacak bir şey yok maalesef
Bende öyleyım kızlar genelde tatlı buluyor :)
ben sıkıldım artık bu durumdan
beyaz tenlimi?
sana fena aşık
hayır, buğday rengi :) aşık mı? nasıl anladın?
hımm bende geçen yıl böyle olmuştum bir bayan karşı benimki felaketti yaaa
tel ile aramaya çekiniyordum o derece
ben beyaz tenliyim..
de buğday rengi veya esmere yakın domates gibi kızarmaz
yok ya, suratının rengi değişiyor, arkadaşlarımın da dikkatini çekmeye başladı, heidi gibi :)
hımm hadiii ben beyaz tenliyim bende olur da doğallık olarak ama ilk defa olduydu bende hayatımda ilk fakat onda olması garippp ama bazı esmerlerde de oluyor yanakları falan kıpkırmızı biraz beyazlıkta var onlarda...
yaa tamamda önemli ollan senin düşüncelerin nedir?
sence neden öyle oluıyor?
rahatsız olıyormusun?
rahatsızlık değil de, sanki benim yüzümden gerilip utanıyor rahat olamıyor, ben olmasam kendini kasmayacak diyorum ama güzel bir his :)
hımmm sende kendini suçluyorsun ama
aşık adam işte aslında bunu hissetmen lazım senin
Bazen ruyamda goruyorum onu o da beni goruyor mudur?
ooooooo bak bu çok iyi bir haberrrr...
rüyanda görüyorsan sende bir şeyler hissediyorsun emin ol o çocuğa söylesen bunu havalarda uçar asla düşünmüyordur böyle bir şey
ama o seni kesinlikle görür..
ben daha geçen gün gördüm sarılıyordum onaa
ama onun beni gördüğünü sanmam
:)) Asik oldugu icin mi kesin goruyodur ruyasinda peki?
evet kesinlikleeee...
ben öyle görürüm..
sen aşıkmısın bilemem ama belkide bu durumu takmışta olabilirsinn...
fakat fazlasıyla aşk ondaaaaa
ama bu iş olmayacak gibi çünkü sen sevmedin bu işi
öğlen yeni bir bilgisayar alacağını söyledi, bilgisayarı benim beğenmemi söyledi, beğendim, laptopun üstüne yapıştırmalı uğurböceği yapıştırmış, benim anahtarlığımda uğurböcekliydi, ben uğurböceklerini çok severim ama bunu nerden biliyor? yoksa tesadüf mü? ne demek oluyor bu? akşam yemekteyken de beni sinir etti, biriyle kıskandırmaya kalktı ben de yemeği terkettim, o da üzgün ben de, neden kıskandırma gereği duydu?
demekki bir erkeğe yakınlaşmışssın kıskandırma ondan...
adam seni iyi takip etmiş halada takip ediyor didik didik ediyor herşeyiii...
aynı benim olayım gibi bende böyle yapardım işteee
beni başka bir erkekle gördüğü için mi yaptı onu, niye ama? beni 3 ay sonra yurtdışına göndereceklermiş iş için uzun süreliğine, o bilmiyor bilse ne yapar sizce? temelli unutur belki
unutmaazz sürekli arar araştırır soruşturur senii
eline ne geçer hiçbişey.. burdayken konuşmayan insan ben gidince mi merak edip de konuşacak, normalde benimle son zmanaalrda hiç konuşmuyor günaydın diyo sadece
sen hala sevdiğin anlamamışssın ona ne yaptında konuşmuyor?
o evliymiş :((( bugün tesadüfen öğrendim ilk kez kadın iş yerine geldi, babasının ortağının kızıyla evlenmiş, benimle tanışmadan önce ailesi zorlamış evliliğe, kendimi çok kötü hissediyorum, artık onun yüzünü görmek istemiyorum, iş yerindeki herkesten de saklamış evli olduğunu çünkü eşini sevmiyormuş, demek ki açılmama sebebi evli olmasıymış, evli bir erkek bekar bir kıza hala neden bakar? iyi ki çok geç olmadan öğrenmişim evli olduğunu
öffff
Öpunce kızaran da kategoriye giriyor mu?
herşey giriyor da kategoriye bu mu girmeyecek :)
Hı o zaman ben kenarda durup izleyim.
olur izleyedur sen ;)
gidip yanakları sıkılır^^
evet
Belki de salağa yatıyor olabilir dikkat et derim
bilmem, öyle birine benzemiyor
öyle erkek kaldı mı ya :)
demek ki kalmış :)
Helal olsun valla :)
Ay cok tatlıııı. Nerde buluruz bu cinsii
beklemediğim bir zamanda karşıma çıktı ya, hiç beklemezdim böyle birini çünkü kalmadı onlardan ama karşıma çıktı :)
Sanslısın :(
bilmiyorum bunu zaman gösterecek
Sık sık tekrarlanan bir durum ise rahatsız olurum.
bana karşı oluyor, normalde öyle biri değil, diğer arkadaşlarıma nasılsam ona da öyleyim aslında
utanıp kızaran erkek olduğunu düşünürüm..
evet bu saatten sonra benim için de öyle basit düşündüğüm biri ;)
çok tatlı oluyorlar:)
utanma duygusu önemlidir.. en az ar, namus kadar
önemli
Bu delikanlı sana aşık :D
kıskandırmaya çalışması neden? eskiden gözlerimin içine bakan insan artık gözüme de yüzüme de bakmıyor yakınındayken, uzaktayken, ben ona bakmazken kaç defa bakışını yakaladım
Caktirmadan istemis vermemissin
anlamadım
utanan erkek güzel adamdır :)
güzel midir çirkin midir bilmem kalp güzel olsun :)
o zaten güzeldir :)
Utanması güzel de bu kadarı da abartı
bazen suyunu çıkartıyo da ama sadece bana karşı böyle, diğerlerine karşı normal davranışları
Hmmm :)
Yanakları pembemsi erkekler hoşuma gitmiyor.
çoksamimi doğal buluyorum
Ne güzel İşte neşe kaynağın ;)
ya sorma ne demezsin, son zamanlarda surat sirke satıyor, benimle konuşmuyor artık
Arkadaslari varken neşeli yokken senin yanında somurtkan sen yanında yokken yine somurtkan anlamadım ben
hayır eskiden öyle değildi, artık bu sıralar öyle somurtkan ben olsam bile yanında, ben yokmuşum gibi davranmaya başladı
Aranızda bir tartışma mi çıktı? Nedenmiş? Sorsana. ..
konuşmak istemeyenle zorla mı konuşacağım, boşverin, ben yokmuşum gibi davranan biriyle ne işim olur benim
Bitti yani? :-O :( hayirlisi bea seni sevenim DELİ GİBİ SEV seni sevmeyeni iplemeyeni sen hicmi HİİİÇ İPLEME... ;)
senin yanında utanıyosa onu kaybetme
o beni kaybedecek, 3 ay sonra yurtdışına gidiyormuşum iş için, haberi yok daha onun
Kendimi gördüm bu çocukta
ne güzel :)
Utanmak güzel ama zarirada var biraz daha girişken olsaydim çok farklı yerlerde olurdum
doğru :)
çekingendir asosyaldir.
evet
saglam çocuk daha açılmams sosyale
açılmamaış da akşam yemekte beni kıskandırmaya çalıştı ters ters baktım ve gittim, dondu kaldı, sonra peşimden gelmeye kalktı bir taksiye bindim gittim eve
bisey olmaz. Aranız iyi yani hoslanyor musun yoksa arkadaslarının lafına mı bakyorsun
arkadaşlarının lafına mı bakıyorsun derken? arkadaşım olur kendisi hal ve tavırları böyleydi bugün, bu sıralar yakınındayken yüzüme ve gözlerime bakmıyor, uzaktan uzaktan seyrediyor
e arkadas gzyle mi bakyorsun sende yoksa ileriye dönük mü düsnyorsun. Amacını bilemem sana ne hissettirdiyse dogrudur
tam ben de ona karşı birşeyler hissetmeye başladım ama 3 ay sonra yurtdışına iş için uzun bir süre gidecekmişim, onun haberi yok daha, belki de unutacak beni, ben de ilgimi belli etmeyi düşünmüyorum artık
bence ilgini göster belki aradgn nitelikte biridir. Gelecegi görmeden yorum yapma. Yalnz kızlarla arası iyiyse o problem olabilir
istemiyorum artık, vazgeçtim ondan, çünkü o benimle uzun süredir hiç konuşmuyor günaydın demekten başka, ben yokmuşum gibi davranıyor, yoruldum artık bu durumlardan
Buz olmussun sen. Abi iste ilgi olmassa zaten bu isler belli biyerde durar. Ama cocuk sanslymıs degerlendir memis
evet şanslıymış ki sevgilim değil şu an, daha iyilerini buldun ne diyeyim, teşekkürler yorumuna
daha iyilerini kim bulmus önemli degil
efendi adam demektir o
efendi ama bazen sinir bozucu olabiliyor, kıskandırmaya çalışması gibi