AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
163Cevap
Utanan sıkılan erkek mi olur ya , rahat ol gevşe
olmaz da oluyo işte :)
aşık :D ve çok tatlıymış
beni kıskandırmaya çalıştı biriyle çok sinir oldum, neden böyle bişey yapıyor?
degerini anlamanı istemiştir
o kızla yan yanaydı, yakınlaşmışlar, bana gelince utanıyor da ona karşı neden utanmıyor peki?
samimi, sevişken, içten
sevişken mi? :)
he aynen, içinde dışarı çıkmayı bekleyen sevişken bir hayvan taşıyo o:)
ya ileride aldatırsa böylesi, sonuçta gözü açılmamış, açılırsa çok fena olur bu :)
ola bilitesi var evet:)) ama eğer aldatmayan tiplerdense ömrün boyunca aldatılmazsın
Utanmasi iyidir fazla rahat olmayacak
rahat olursa sıkıntı var zaten
Utanan erkek samimidir.
öyle de konuşurken samimi değiliz :) ben konuşursam konuşuyor
Çekiniyordur dicem ama öyle erkek var mı yaa :D Allah onada sanada sabır versin H. olsun sizin için
eski zamanlardan gelmiş gibi :) sağolun, teşekkür ederim :)
öyle erkek aslında güvenilir olur
güvenilir, ona verdiğim söylediğim sırlar da onda, kimseden dumadım bu zamana kadar, laf taşıma, dedikodu huyu yok
pek erkekler laf taşıyıp dedikodu yapmaz yapan var ama nadir olur dedikodu kadına has özellik nedense:)
erkeklerin de var canım ya, sen denk gelmemişsin demek ki, çok fenalar gerçekten :)
geldimde nadir işte bizim çevrede pek öyle dedikoducu erkek yoktur
iyi ki de yok, Allah korusun şerlerinden :)
Çok tatlı ya severim öyle çocukları :)
çok tatlı oluyorlar. kıymetini bil çocuğun
tatlılığına laf yok da bugün beni sinir etti
Çok şirinmiş, benim bile mıncırasım geldi :D.
şirin de fazlası da sıkıyor
Öz güven problemi var;buna sen anca yardım edebilirsin, bu işi bir tek o çözebilir.
diğer kızlara karşı utangaç değil ya
O zaman olay öz güven sorunu değil, his ile alakalı.
nasıl bir his?
Aşk, belki.
ne için kızardığına bağlı, amacı farklı olabilir
bilmem
hayırlısı bakalım
Kızaran yuzden zarar gelmez sevin onu :)
seviyoruz da bazen sevmek yetmiyor
Oralarını ben bilmem :)
çok ilgimi çeker öyle erkekler
benim de çekti :)
heycanli bir arkadasimiz ilk deneyimi galiba?
ilk deneyimi?
Bulmuşsun kaybetme az kaldı onlardan :)
az kaldı
O adam gibi adamdır sakın kkaybetme!!!
kıskandırmaya kalktı o yüzden soğudum gibi bişey
Hosuma gider tatli ya:)
ne güzel
Seni seviyodur bu kadar açık belli etmiş çocuk
insan en çok sevdiği kişiden mi utanır? neden?
ben öyleyim biraz kendimden biliyorum
tam aradığım kızı tarfi ettin :D
aradığın kız mı? :) ben erkek versiyonuyla karşılaştım :)
kız tribi bu ama : ))
:)) bu konuda çok doğru bir tespit olmuş, yine bu iyi günleri ilk zamanlar benden kaçıyordu ya :)
yapcak bir şey yuok açılması lazım uzun sürer ama çekingen fıtraf meselesi iyidir utanmak ama içinde fırtınalar kopuyordur emin ol yani :D
içinde fırtınalar kopuyorsa nasıl durabiliyor :)
çekingen utangaç sen bana güven içinde fırtınalar onla bir evde yalnız kalsana bak neler oluyor : D
neler olur?
ufaktan kanepecilik oynayıp yürü çocuğa bak bende merak ettim şimdi neler olur diye : ))
şöyle gözünün önünde canlandır bakalım, neler aklına geldi :) ben düşünemiyorum :)
kusura bakma ya öyle hayaledip canlandırma olayları yok bende : ))) herşey olabilir
şaka bir yana doğru söylüyosun herşey olabilir :)
ben senin yerinde olsam hemen yarın denerdim : )
neyi, yok artık
niye be ne olacak merakın gider en azından
merak etmiyorum
sen bilirsin : ))
iyidir o erkek iyidiiiir :)
iyidir ona lafım yok :)
Aynı ben :D iyi davranın bizimgibilere :D
hadi ya :) kötü davranmışlığım yok, sizin gibilerden fazla yok zaten :)
Hoşlandığım kızlarla konuşamıyorum ya :D
zuha olum reeldeki gibi davran yaaa :D
anladım, teşekkürler :)
Cok tatli oluyolar ya :)
evet biraz öyle oluyolar ;)
Huyumuz kurusun öyleyiz :D
Bizim gibilerden zarar gelmez kıymetini bil
onu anladım o bir gerçek :)
:)) ona göre yani
teşekkürler :)
vay be sevginin en saf hali :D
sevginin derken? normal bir arkadaşım olur kendisi
senden bence hoşlanıyor bariz ortada bu bir insan neden arkadaşı ile konuşurken utansın kızarsınki sence bunun bir açıklaması varmı?
evet normal bir durum değil utanıp kızarması ama böyle konuları konuşmuyor benimle
yani senin yanında konnuşurken utanıp kızaran bir kişinin seninle o konuları konuşmaması gayet doğal.
normal konularda böyleyse, öteki konuları düşünemiyorum bile, haklısın
yani.
teşekkürler
önemli değil.
Utangaç erkek zor bulunur bu zamanda
Ne o öyle kari gibi derim
Cok sirindir derim :)
Canım senden çok hoşlanıyo
bu sıralar yüzüme bakmıyor bile, ben de onun yüzüne bakmıyorum artık, kaçıyor benden, ben ondan uzaklaşırsam yakınlaşıyor
Anlıyorum. Sana acilamiyor kendine kusuyor sen gidince dayanamiyor geri geliyor cok kiskanc olabiliriz zarli bir sekilde rahat konusacak bir yerler geziler yapmalisiniz
çok kötü bişey öğrendim şok oldum öğrenince, o evliymiş, aile baskısı yüzünden evlenmiş, babasının arkadaşının ortağı olan bir kızla evlenmiş, o yüzden açılmamış demek ki, peki evli bir erkek neden başkasıyla ilgilenir?
Nedenmi tenler sıcaklık bakışlar ses tonuanlayış sevgi hepsi herkezde baska baska deyilmi ilk bakış hoşlanmak falan filan bir dunya sebep var.. e tabi ufak kacamaklarda zevkli geliyor insana.. neden olmasın evli kadinlarda aldatiyo neden peki
yazıklar olsun ya, bir de aşık olduğunu söyledi bugün bana ya, bu nasıl aşk? evliymiş böyle aşk mı olur?
Hımmm çok dertlisin anlaşılan sen fena takmışsın..
sen olsan takmaz mısın, bekar bir genç kızın hisleriyle oynanması iyi bir şey mi sence? iyi ki herşey çok geç olmadan öğrenmişim, sonuçta yuva yıkanın yuvası olmazmış, artık onunla mesai saatleri harici görüşmem bile, ortak arkadaşlarımızla bile olsak :(
Afferim sana iyisini yaparsin akilli kiz
Besbelliki sizden hoşlanıyor
olabilir
sebebi bensem hoşuma gider
güzel :)
Adi emre mi yoksaaa :D
hayır :)
Kanka neden emre mi dedin :D
Tamam :D
Benim eski sevgili sandım :D
Turkiyede kac tane vardır kanka yaa :D
Benimki de ayni böyleydi :D
çok tatlı oluyolar ama uzayınca sıkıntı :D
evet :)
Masum iyi niyetli birisi
öyledir kendisi arkadaşım olur :)
Kendimden biliyorum :):)
teşekkürler :)
:):)
Biraz benden ötede utansın. Sevmem öyle şeyi
@Esratülü sen utanmayan adam bul :)
Var knkito ztn :)
sen ne malak bişeysin l*n
Ne malaklımı gördün yavrum :D
bilmiyorum ya tuhaf bir durum utanması
Anladım.
seviyordur da ondandır
sanırım karşıma gelip açık açık konuşmadıktan sonra anlayamam öyle olup olmadığını, nerden anladın?
anlatışından.
bazıları söylemez bile. bence sinir olacaksınız.
neden söylemez peki? söylemediği için mi sinir edecek beni?
söyleyemez çok çok emin olması lazım senin hoşlandığından. evet.
o zaman hep içinde kalacak böyle giderse çünkü emin olamaz. peki hep içinde kalırsa bu durumda neler olur? uzaklaşır mı yani arkadaş olarak da olsa?
bence hep sever içinde kalır. eğer seni göremezse artık unutur belki
3-4 ay sonra yurtdışına gönderebilirlermiş iş için uzun bir süre, zamanla alışır yokluğuma unutur belki, onu ortada bırakmış olmak istemem o yüzden arkadaş olmak daha mantıklı
siz bilirsiniz
teşekkürler görüşlerin için :)
rica ederim
En güzel erkek. Sevilesi erkek. Utangaç erkek.
evet öyle :)
çok tatlı oluyor böyleleri
Utanıyorsa ya sev onu koruma altına al :P
seni caps de kullanmak istiyorum kabul edermisin bayan :)
tabii neden olmasn :D
heran herşey olabilir..
yani
İyi erkektir kaçırma.
evet
ben bakirim utanırım biri beni öpse kalbim durur
onu öpmeden kıpkırmızı oluyor, öpsek tamam artık :)
Öylesi varsa hala kaçırma derim
kendi kaçıyor benden bu sıralar
Her zaman böylemiydi yani öncesi ve sonrası
önceden bana yakınlaşmaya çalışıyordu, konuşmaya, sorular sormaya falan, ben de normal bir şekilde konuşuyordum onunla, git gide benden uzaklaştı artık konuşmuyoruz bile çok önemli bişey olmadıkça eskiden böyle değildi, ben konuşursam konuşuyor konuşmazsam konuşmuyor artık, eminim yokluğumu bile hissetmiyordur artık, tek dediği kelime günaydın, uzaktan bakıyor kaçamak şekilde ne demek bu?
Biraz sıkılmış galiba bunuda sana söyleyemiyo üzülmenden korkuyo gibi
neden üzülmemden korkuyor? 3 ay sonra iş için başka bir ülkeye gidiyormuşum uzun süreliğine, temelli unutur artık beni, hayırlısı böyleymiş demek ki
iyi saatte olsunlar diye düşünüyorum
olsunlar :)
Ben o tipde bir erkeğim ve bence bu iyi birsey.
yerine göre :)
Ya ilk başlarda oyle olur insan sonra ısındıkça kabak çekirdeği gibi açılır :D
çekingen ya da sana yansıtmak istemiyor
neyi yansıtmak istemiyor?
ilk defa böyle bişey yaşıyodurda ondan yani
o da farkında yani, teşekkürler :)
ne diyecegini unutuyo insan :D
anlamadım, neden ki?
heyecan, utanma hissi
evet, bezen saçmalıyor
aynen. s
Malesef bende öyleyim. Kesin hoslaniyor senden :)
hoşlanan erkeklerin geneli mi böyle olur?
Genelde utangaclarda böyle olur. Disadönük erkekler daha rahat oluyorlar :)
açması çok zor ama utangaç olması iyi aslında, zor bulunur
Evet :)
teşekkürler :)
Rica ederim (^__^)
Keske bütün erkekler utansa yaptığı şeylerde.
utanılacak bir durum yokken utanılması da tuhaf ama
utanmak ne güzel bir şeydir aslında
evet zor bulunuyor bu zamanda utanan birileri malum devir kötü
Adam gibi adamdır. Eğer varsa öyle biri kaçırma.
var da kendi kaçıyor
Üniversitedeki yıllarım aklıma geldi. Benim eve gelen kız film izleyelim sizde dedi filmin yarısında çekti gitti. Bende zavallım arkadaşlar söyleyince anladım niyetinin ne olduğunu. Şimdi kızlar yazıyo yok böyle yok şöyle diye gram samimi geliyorsa ş.. sizim :)
O zaten sana gelemez. Bu utangaçlıkla çok zor. Boşa bekleme bacım.
nasıl bana gelemez anlamadım, o bana bakıp kafasını çeviriyor ben baktığım zaman, bu sıralar ben de o gibi yapmaya başladım yine açılmıyor :) ya da onunla konuşmaya çalıştım işim var dedi gitti
Utangaç erkek sevdiği kızla sandığın kadar kolay iletişim kuramaz. Özellikle bu kadar utangaçsa. Sen ona gülümse yanında olduğunu hissettir. Biraz zaman ver ve o senin diğer kızlar gibi olmadığını düşünsün. Ayrıca sen konuşmaya çalıştığında işim var deyip gidiyorsa sakın üstüne alınma. Bu sonra yaşayabileceği hayal kırıklıkları için bir savunma mekanizması. Yani seninle sevgili olamama ihtimali ağır basıyorsa ki basıyormuş gibi görünüyor oda buna önlem alıyor. Sana fazla bağlanmasın diye. Bunu engellemenin en ciddi yolu da ona gülümsemek, ona eğer seviyorsan hoşlanıyorsan ümit vermek bunu hissettirmek. O bunun sinyallerini aldıkça sana savunma mekanizmalarıyla yaklaşmayı kesecek güven duyacak ve İNŞALLAH açılacak.
benden önce uzun sürmüş ilişkisi sevgilisiyle, eski kız arkadaşı ilgisiz, alakasız, sorumsuz ev kızıymış, eski kız arkadaşını 1 kere görmüştüm, siyah çerçeveli gözlükleri var, esmer kara kuru bir kızdı, belki de eski kız arkadaşını unutamadı ondan açılmıyor, beni niye sevsin ki uzun süren birlikteliği olmuş geçmişte bana d ahep geçmiş geçmişte kaldı deyip duruyor
Sanırım yazdıklarımı okumadınız. Utangaç erkek eski sevgilisini unutamaz demedim. Ben şu an sizinle alakalı size davranışlarıyla alakalı bilgi veriyorum. Bizzat bende bu dönemlerden geçtim hala da bu dönemlerdeyim. Bir kıza asla kolay kolay yaklaşamam. Güzelce onu anlayan biri olarak açıklamaya onun yaşadıklarını yaşamış ama hayal kırıklığına uğramış sizin gibi birisine denk gelememiş olmanın getirdiği üzüntüyle yazıyorum. Bari siz mutlu olun hiç değilse olabilecek bir ilişki zor da olsa olsun diye yazıyorum. Ha ben anne tarafından şanslıydım sizin bu ışıklarınızı bugüne kadar 500 defa değerlendirirdim ora ayrı ama o benden de utangaçmış. Yine de onun psikolojisini çok iyi anlıyorum. Size tekrar yazıyorum. Onun eskisini açıp durmayın. Bu onu üzecektir. Neden üzecektir? Unutamadığı için değil sevdiği hoşlandığı kız bunu kafaya taktığı için veya ona konusunu açtığı için. Lütfen benim yazdıklarımı iyi okuyun özellikle bir önceki paragrafı. İstediğim cevabı vermediniz bile.
okudum, anladım, bugün 3 ay sonra iş için yurtdışına gideceğimi öğrendim uzun bir süre, onun haberi yok sadece ben biliyorum gideceğimi, vedaları sevmem sessiz sedasız gideceğim, o da benden nefret eder, sevmez, unutur beni, ikimizde bu durumdan kurtuluruz, belki bunda da hayır vardır
Hayır olup olmadığını bilemeyiz ama size ciddi tavsiyem sevgili olmayı bir deneyin. Hiç değilse bu durumu ona aç ve sana sevdiğini söylemesini sağla. Böyle bırakıp gitme. Bir darbe de sen vurursan yazdığımı okuduğunu nasıl anlarım? Hiç inandırıcı değilsiniz. Kusura bakmayın.
söyleyecek olsa söylerdi zaten, neyi bekledi bu zamana kadar kafasında bitirmiş herşeyi, hem niye darbe vurayım ki sevgili değiliz, bişey yaşamadık ona, bu satten sonra konuşsam söylesem bu durumu ondan yine bir halt olmaz, seyire bakar, belki zamanla üzülür söylemediğine ama iş işten geçer
Beni anlamadınız. Onu da anlamamışsınız. Anlamayacaksınız da. Bildiğinizi yapın. Yaptığım yorumlar içinde kusura bakmayın. Hadi EYVALLAH.
Adam gibi adam derimmm
bence de öyle, hem bana karşı utangaç hem çok kıskanıyor beni, ortada kıskanılcak durum da yok da neyse :)
Seviyor seni guzelim. o zaman
teşekkürler :)
Kuskandim bak simdi.:)
Utanmayi biliyor ne güzel :)
evet, zor bulunur bu zamanda :)
Aynen utanmaktan utanan bir nesil haline geldik. ne yazikki.
çok haklısın
Senden hoslaniyor ve buda senin hosuna gidiyor
bende çok utangaçımdır.
Onu bırakma yapış.
bırakmaya kalmadı, evli olduğunu öğredim bugün, şok oldum :( rolünü çok inandırıcı oynamış demek ki
Evli olsun. Fark edermi senden hoşlanmış.
evli erkek birinden hoşlanamaz aşık olamaz bence, karısında bulamadıklarını ben de bulmaya çalıştı demekki, benimle tanışmadan önce aile baskısıyla babasının ortağının kızıyla evlenmiş, sevmiş ki evlenmiş demekki, zorla güzellik olur mu, insan para için ortaklık için evlilik yaptırır mı oğluna, ailesi de sorunlu demekki, bir de kızı varmış, evliye gönül verme eve gider evde unutur diye söz var duymadın mı hiç? evli olması farkeder çünkü birilerinin mutsuzluğunun üzerine mutluluk kurulmaz
Olmasa iyi olucak ama evliliklerde böyle aldatmacalar oluyo ama senin gibi düşünen kadın fazla değil o kafasìna taktıysa sen olmazsan başka bir bayana gidicek bòyle durumda cinsellik 2. plândadır orda ruhsal olarak sığınıcak bir partner arıyor erkek ben kendi adıma sòyliyorum bunları.
senin gibi düşünen fazla değil derken yani ona ilgi duyacak çok insan vardır mı demek istiyorsun yani amaç cinsellik değil mi? öyle olsa bile bana değil de kime giderse gitsin, o onu ilgilendirir, bugün kaç defa benimle göz göze gelmeye çalıştı ama hiç taviz vermedim, kaç defa merdivenlerde karşılaştık yine aynı, ben ya yere ya da karşıya baktım, o ancak kendini kandırır artık beni kandıramaz
Seni kutluyorum. Sana imrendim çok iyisin bütün bayanlar senin gibi olsa bu kadar aldatma olmaz.
Bakir erkek :) tir...
oyyy kıyamam yaa, çok şeker :D
cok fazla kz arkadası olmamış efendi biri
uzun süre tek bir kız arkadaşı olmuş, ayrılmışlar ama kız bunun yakasını bırakmıyor herhalde
olabilir
yanı ınsanlık halı degılmı
öyle
Dağdan gelmiştir pampası :)
anlamadım
Tamam
Çok seviyor seni bence :))
öyle mi diyosun :)
Evet