• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Utanıp kızaran erkek hakkında ne düşüyorsunuz? (Sayfa 3)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Utanıp kızaran erkek hakkında ne düşüyorsunuz?
Cevapla
Erkek Soruları En İyi Sözler
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

76

Cevap

163

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • Mac123
    Mac123 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Utanan sıkılan erkek mi olur ya , rahat ol gevşe

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olmaz da oluyo işte :)

      Yorumla
  • Mollyyy
    Mollyyy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    aşık :D ve çok tatlıymış

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      beni kıskandırmaya çalıştı biriyle çok sinir oldum, neden böyle bişey yapıyor?

      Yorumla
    • Mollyyy
      Mollyyy
      +1 yıl

      degerini anlamanı istemiştir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o kızla yan yanaydı, yakınlaşmışlar, bana gelince utanıyor da ona karşı neden utanmıyor peki?

      Yorumla
  • herca-i
    herca-i Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    samimi, sevişken, içten

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sevişken mi? :)

      Yorumla
    • herca-i
      herca-i
      +1 yıl

      he aynen, içinde dışarı çıkmayı bekleyen sevişken bir hayvan taşıyo o:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya ileride aldatırsa böylesi, sonuçta gözü açılmamış, açılırsa çok fena olur bu :)

      Yorumla
    • herca-i
      herca-i
      +1 yıl

      ola bilitesi var evet:)) ama eğer aldatmayan tiplerdense ömrün boyunca aldatılmazsın

      Yorumla
  • hayalleredevam
    hayalleredevam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Utanmasi iyidir fazla rahat olmayacak

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      rahat olursa sıkıntı var zaten

      Yorumla
  • EnderKslk
    EnderKslk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Utanan erkek samimidir.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      öyle de konuşurken samimi değiliz :) ben konuşursam konuşuyor

      Yorumla
    • EnderKslk
      EnderKslk
      +1 yıl

      Çekiniyordur dicem ama öyle erkek var mı yaa :D Allah onada sanada sabır versin H. olsun sizin için

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eski zamanlardan gelmiş gibi :) sağolun, teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • başbelam
    başbelam Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    öyle erkek aslında güvenilir olur

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      güvenilir, ona verdiğim söylediğim sırlar da onda, kimseden dumadım bu zamana kadar, laf taşıma, dedikodu huyu yok

      Yorumla
    • başbelam
      başbelam
      +1 yıl

      pek erkekler laf taşıyıp dedikodu yapmaz yapan var ama nadir olur dedikodu kadına has özellik nedense:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      erkeklerin de var canım ya, sen denk gelmemişsin demek ki, çok fenalar gerçekten :)

      Yorumla
    • başbelam
      başbelam
      +1 yıl

      geldimde nadir işte bizim çevrede pek öyle dedikoducu erkek yoktur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iyi ki de yok, Allah korusun şerlerinden :)

      Yorumla
  • buhranlıı
    buhranlıı Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 609 cevap paylaştı.

    Çok tatlı ya severim öyle çocukları :)

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    çok tatlı oluyorlar. kıymetini bil çocuğun

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tatlılığına laf yok da bugün beni sinir etti

      Yorumla
  • PsikoCoban
    PsikoCoban Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Çok şirinmiş, benim bile mıncırasım geldi :D.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      şirin de fazlası da sıkıyor

      Yorumla
    • PsikoCoban
      PsikoCoban
      +1 yıl

      Öz güven problemi var;buna sen anca yardım edebilirsin, bu işi bir tek o çözebilir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      diğer kızlara karşı utangaç değil ya

      Yorumla
    • PsikoCoban
      PsikoCoban
      +1 yıl

      O zaman olay öz güven sorunu değil, his ile alakalı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      nasıl bir his?

      Yorumla
    • PsikoCoban
      PsikoCoban
      +1 yıl

      Aşk, belki.

      Yorumla
  • Rqadu
    Rqadu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    ne için kızardığına bağlı, amacı farklı olabilir

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bilmem

      Yorumla
    • Rqadu
      Rqadu
      +1 yıl

      hayırlısı bakalım

      Yorumla
  • HızlıJoe
    HızlıJoe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kızaran yuzden zarar gelmez sevin onu :)

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      seviyoruz da bazen sevmek yetmiyor

      Yorumla
    • HızlıJoe
      HızlıJoe
      +1 yıl

      Oralarını ben bilmem :)

      Yorumla
  • violation
    violation Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    çok ilgimi çeker öyle erkekler

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      benim de çekti :)

      Yorumla
  • GagasıZKus
    GagasıZKus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    heycanli bir arkadasimiz ilk deneyimi galiba?

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ilk deneyimi?

      Yorumla
  • mert26
    mert26 Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Bulmuşsun kaybetme az kaldı onlardan :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      az kaldı

      Yorumla
  • Stones35
    Stones35 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    O adam gibi adamdır sakın kkaybetme!!!

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kıskandırmaya kalktı o yüzden soğudum gibi bişey

      Yorumla
  • ayemceren
    ayemceren Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hosuma gider tatli ya:)

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ne güzel

      Yorumla
  • FightForHonor
    FightForHonor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Seni seviyodur bu kadar açık belli etmiş çocuk

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      insan en çok sevdiği kişiden mi utanır? neden?

      Yorumla
    • FightForHonor
      FightForHonor
      +1 yıl

      ben öyleyim biraz kendimden biliyorum

      Yorumla
  • yaramaz_cocuk
    yaramaz_cocuk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    tam aradığım kızı tarfi ettin :D

    0
    16 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aradığın kız mı? :) ben erkek versiyonuyla karşılaştım :)

      Yorumla
    • yaramaz_cocuk
      yaramaz_cocuk
      +1 yıl

      kız tribi bu ama : ))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :)) bu konuda çok doğru bir tespit olmuş, yine bu iyi günleri ilk zamanlar benden kaçıyordu ya :)

      Yorumla
    • yaramaz_cocuk
      yaramaz_cocuk
      +1 yıl

      yapcak bir şey yuok açılması lazım uzun sürer ama çekingen fıtraf meselesi iyidir utanmak ama içinde fırtınalar kopuyordur emin ol yani :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      içinde fırtınalar kopuyorsa nasıl durabiliyor :)

      Yorumla
    • yaramaz_cocuk
      yaramaz_cocuk
      +1 yıl

      çekingen utangaç sen bana güven içinde fırtınalar onla bir evde yalnız kalsana bak neler oluyor : D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neler olur?

      Yorumla
    • yaramaz_cocuk
      yaramaz_cocuk
      +1 yıl

      ufaktan kanepecilik oynayıp yürü çocuğa bak bende merak ettim şimdi neler olur diye : ))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      şöyle gözünün önünde canlandır bakalım, neler aklına geldi :) ben düşünemiyorum :)

      Yorumla
    • yaramaz_cocuk
      yaramaz_cocuk
      +1 yıl

      kusura bakma ya öyle hayaledip canlandırma olayları yok bende : ))) herşey olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      şaka bir yana doğru söylüyosun herşey olabilir :)

      Yorumla
    • yaramaz_cocuk
      yaramaz_cocuk
      +1 yıl

      ben senin yerinde olsam hemen yarın denerdim : )

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neyi, yok artık

      Yorumla
    • yaramaz_cocuk
      yaramaz_cocuk
      +1 yıl

      niye be ne olacak merakın gider en azından

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      merak etmiyorum

      Yorumla
    • yaramaz_cocuk
      yaramaz_cocuk
      +1 yıl

      sen bilirsin : ))

      Yorumla
  • sorunlubagyan
    sorunlubagyan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    iyidir o erkek iyidiiiir :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iyidir ona lafım yok :)

      Yorumla
  • limonkurdu_
    limonkurdu_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Aynı ben :D iyi davranın bizimgibilere :D

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hadi ya :) kötü davranmışlığım yok, sizin gibilerden fazla yok zaten :)

      Yorumla
    • limonkurdu_
      limonkurdu_
      +1 yıl

      Hoşlandığım kızlarla konuşamıyorum ya :D

      Yorumla
    • sorunlubagyan
      sorunlubagyan
      +1 yıl

      zuha olum reeldeki gibi davran yaaa :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anladım, teşekkürler :)

      Yorumla
  • oriss
    oriss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Cok tatli oluyolar ya :)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet biraz öyle oluyolar ;)

      Yorumla
    • Dark1
      Dark1
      +1 yıl

      Huyumuz kurusun öyleyiz :D

      Yorumla
  • dipnott
    dipnott Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bizim gibilerden zarar gelmez kıymetini bil

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      onu anladım o bir gerçek :)

      Yorumla
    • dipnott
      dipnott
      +1 yıl

      :)) ona göre yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
  • Karakartal11903
    Karakartal11903 Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    vay be sevginin en saf hali :D

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sevginin derken? normal bir arkadaşım olur kendisi

      Yorumla
    • Karakartal11903
      Karakartal11903
      +1 yıl

      senden bence hoşlanıyor bariz ortada bu bir insan neden arkadaşı ile konuşurken utansın kızarsınki sence bunun bir açıklaması varmı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet normal bir durum değil utanıp kızarması ama böyle konuları konuşmuyor benimle

      Yorumla
    • Karakartal11903
      Karakartal11903
      +1 yıl

      yani senin yanında konnuşurken utanıp kızaran bir kişinin seninle o konuları konuşmaması gayet doğal.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      normal konularda böyleyse, öteki konuları düşünemiyorum bile, haklısın

      Yorumla
    • Karakartal11903
      Karakartal11903
      +1 yıl

      yani.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
    • Karakartal11903
      Karakartal11903
      +1 yıl

      önemli değil.

      Yorumla
  • suppery
    suppery Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Utangaç erkek zor bulunur bu zamanda

    0
    0 Yorumla
  • agresifiniz
    agresifiniz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    Ne o öyle kari gibi derim

    0
    0 Yorumla
  • küpeçiçeği
    küpeçiçeği Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Cok sirindir derim :)

    1
    0 Yorumla
  • altan57
    altan57 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Canım senden çok hoşlanıyo

    1
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bu sıralar yüzüme bakmıyor bile, ben de onun yüzüne bakmıyorum artık, kaçıyor benden, ben ondan uzaklaşırsam yakınlaşıyor

      Yorumla
    • altan57
      altan57
      +1 yıl

      Anlıyorum. Sana acilamiyor kendine kusuyor sen gidince dayanamiyor geri geliyor cok kiskanc olabiliriz zarli bir sekilde rahat konusacak bir yerler geziler yapmalisiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çok kötü bişey öğrendim şok oldum öğrenince, o evliymiş, aile baskısı yüzünden evlenmiş, babasının arkadaşının ortağı olan bir kızla evlenmiş, o yüzden açılmamış demek ki, peki evli bir erkek neden başkasıyla ilgilenir?

      Yorumla
    • altan57
      altan57
      +1 yıl

      Nedenmi tenler sıcaklık bakışlar ses tonuanlayış sevgi hepsi herkezde baska baska deyilmi ilk bakış hoşlanmak falan filan bir dunya sebep var.. e tabi ufak kacamaklarda zevkli geliyor insana.. neden olmasın evli kadinlarda aldatiyo neden peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yazıklar olsun ya, bir de aşık olduğunu söyledi bugün bana ya, bu nasıl aşk? evliymiş böyle aşk mı olur?

      Yorumla
    • altan57
      altan57
      +1 yıl

      Hımmm çok dertlisin anlaşılan sen fena takmışsın..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen olsan takmaz mısın, bekar bir genç kızın hisleriyle oynanması iyi bir şey mi sence? iyi ki herşey çok geç olmadan öğrenmişim, sonuçta yuva yıkanın yuvası olmazmış, artık onunla mesai saatleri harici görüşmem bile, ortak arkadaşlarımızla bile olsak :(

      Yorumla
    • altan57
      altan57
      +1 yıl

      Afferim sana iyisini yaparsin akilli kiz

      Yorumla
  • Condom01
    Condom01 Takip Et
    Bilge Yaş: 39
    +1 yıl

    Besbelliki sizden hoşlanıyor

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olabilir

      Yorumla
  • cansuucuk
    cansuucuk Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    sebebi bensem hoşuma gider

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      güzel :)

      Yorumla
  • handili
    handili Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Adi emre mi yoksaaa :D

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayır :)

      Yorumla
    • Edaydogdu
      Edaydogdu
      +1 yıl

      Kanka neden emre mi dedin :D

      Yorumla
    • handili
      handili
      +1 yıl

      Tamam :D

      Yorumla
    • handili
      handili
      +1 yıl

      Benim eski sevgili sandım :D

      Yorumla
    • Edaydogdu
      Edaydogdu
      +1 yıl

      Turkiyede kac tane vardır kanka yaa :D

      Yorumla
    • handili
      handili
      +1 yıl

      Benimki de ayni böyleydi :D

      Yorumla
  • amyleeches
    amyleeches Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    çok tatlı oluyolar ama uzayınca sıkıntı :D

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet :)

      Yorumla
  • Carmena
    Carmena Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Masum iyi niyetli birisi

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      öyledir kendisi arkadaşım olur :)

      Yorumla
    • Carmena
      Carmena
      +1 yıl

      Kendimden biliyorum :):)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
    • Carmena
      Carmena
      +1 yıl

      :):)

      Yorumla
  • Esratülü
    Esratülü Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Biraz benden ötede utansın. Sevmem öyle şeyi

    0
    6 Yorumla
    • pepsicik
      pepsicik
      +1 yıl

      @Esratülü sen utanmayan adam bul :)

      Yorumla
    • Esratülü
      Esratülü
      +1 yıl

      Var knkito ztn :)

      Yorumla
    • zaferler
      zaferler
      +1 yıl

      sen ne malak bişeysin l*n

      Yorumla
    • Esratülü
      Esratülü
      +1 yıl

      Ne malaklımı gördün yavrum :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bilmiyorum ya tuhaf bir durum utanması

      Yorumla
    • Esratülü
      Esratülü
      +1 yıl

      Anladım.

      Yorumla
  • myd1oez
    myd1oez Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 17,4b cevap paylaştı.

    seviyordur da ondandır

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sanırım karşıma gelip açık açık konuşmadıktan sonra anlayamam öyle olup olmadığını, nerden anladın?

      Yorumla
    • myd1oez
      myd1oez
      +1 yıl

      anlatışından.
      bazıları söylemez bile. bence sinir olacaksınız.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neden söylemez peki? söylemediği için mi sinir edecek beni?

      Yorumla
    • myd1oez
      myd1oez
      +1 yıl

      söyleyemez çok çok emin olması lazım senin hoşlandığından. evet.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o zaman hep içinde kalacak böyle giderse çünkü emin olamaz. peki hep içinde kalırsa bu durumda neler olur? uzaklaşır mı yani arkadaş olarak da olsa?

      Yorumla
    • myd1oez
      myd1oez
      +1 yıl

      bence hep sever içinde kalır. eğer seni göremezse artık unutur belki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      3-4 ay sonra yurtdışına gönderebilirlermiş iş için uzun bir süre, zamanla alışır yokluğuma unutur belki, onu ortada bırakmış olmak istemem o yüzden arkadaş olmak daha mantıklı

      Yorumla
    • myd1oez
      myd1oez
      +1 yıl

      siz bilirsiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler görüşlerin için :)

      Yorumla
    • myd1oez
      myd1oez
      +1 yıl

      rica ederim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    En güzel erkek. Sevilesi erkek. Utangaç erkek.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet öyle :)

      Yorumla
  • gizeems_
    gizeems_ Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    çok tatlı oluyor böyleleri

    0
    0 Yorumla
  • quarida
    quarida Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Utanıyorsa ya sev onu koruma altına al :P

    0
    2 Yorumla
    • winner42
      winner42
      +1 yıl

      seni caps de kullanmak istiyorum kabul edermisin bayan :)

      Yorumla
    • quarida
      quarida
      +1 yıl

      tabii neden olmasn :D

      Yorumla
  • fado55
    fado55 Takip Et
    Guru Yaş: 44
    +1 yıl

    heran herşey olabilir..

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yani

      Yorumla
  • ondokuzharflikrumuz
    ondokuzharflikrumuz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    İyi erkektir kaçırma.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet

      Yorumla
  • Spartaccus
    Spartaccus Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    +1 yıl

    ben bakirim utanırım biri beni öpse kalbim durur

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      onu öpmeden kıpkırmızı oluyor, öpsek tamam artık :)

      Yorumla
  • ömerokutan
    ömerokutan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Öylesi varsa hala kaçırma derim

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kendi kaçıyor benden bu sıralar

      Yorumla
    • ömerokutan
      ömerokutan
      +1 yıl

      Her zaman böylemiydi yani öncesi ve sonrası

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      önceden bana yakınlaşmaya çalışıyordu, konuşmaya, sorular sormaya falan, ben de normal bir şekilde konuşuyordum onunla, git gide benden uzaklaştı artık konuşmuyoruz bile çok önemli bişey olmadıkça eskiden böyle değildi, ben konuşursam konuşuyor konuşmazsam konuşmuyor artık, eminim yokluğumu bile hissetmiyordur artık, tek dediği kelime günaydın, uzaktan bakıyor kaçamak şekilde ne demek bu?

      Yorumla
    • ömerokutan
      ömerokutan
      +1 yıl

      Biraz sıkılmış galiba bunuda sana söyleyemiyo üzülmenden korkuyo gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neden üzülmemden korkuyor? 3 ay sonra iş için başka bir ülkeye gidiyormuşum uzun süreliğine, temelli unutur artık beni, hayırlısı böyleymiş demek ki

      Yorumla
  • --Onur--
    --Onur-- Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    iyi saatte olsunlar diye düşünüyorum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olsunlar :)

      Yorumla
  • heyysizz
    heyysizz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    Ben o tipde bir erkeğim ve bence bu iyi birsey.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yerine göre :)

      Yorumla
    • heyysizz
      heyysizz
      +1 yıl

      Ya ilk başlarda oyle olur insan sonra ısındıkça kabak çekirdeği gibi açılır :D

      Yorumla
  • partners
    partners Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    çekingen ya da sana yansıtmak istemiyor

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neyi yansıtmak istemiyor?

      Yorumla
    • partners
      partners
      +1 yıl

      ilk defa böyle bişey yaşıyodurda ondan yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o da farkında yani, teşekkürler :)

      Yorumla
  • sipidiksipidik
    sipidiksipidik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    ne diyecegini unutuyo insan :D

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anlamadım, neden ki?

      Yorumla
    • sipidiksipidik
      sipidiksipidik
      +1 yıl

      heyecan, utanma hissi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet, bezen saçmalıyor

      Yorumla
    • sipidiksipidik
      sipidiksipidik
      +1 yıl

      aynen. s

      Yorumla
  • Toruko
    Toruko Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Malesef bende öyleyim. Kesin hoslaniyor senden :)

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hoşlanan erkeklerin geneli mi böyle olur?

      Yorumla
    • Toruko
      Toruko
      +1 yıl

      Genelde utangaclarda böyle olur. Disadönük erkekler daha rahat oluyorlar :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      açması çok zor ama utangaç olması iyi aslında, zor bulunur

      Yorumla
    • Toruko
      Toruko
      +1 yıl

      Evet :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
    • Toruko
      Toruko
      +1 yıl

      Rica ederim (^__^)

      Yorumla
  • unutgeçmişi
    unutgeçmişi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Keske bütün erkekler utansa yaptığı şeylerde.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      utanılacak bir durum yokken utanılması da tuhaf ama

      Yorumla
  • sancakhan
    sancakhan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    utanmak ne güzel bir şeydir aslında

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet zor bulunuyor bu zamanda utanan birileri malum devir kötü

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Adam gibi adamdır. Eğer varsa öyle biri kaçırma.

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      var da kendi kaçıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Üniversitedeki yıllarım aklıma geldi. Benim eve gelen kız film izleyelim sizde dedi filmin yarısında çekti gitti. Bende zavallım arkadaşlar söyleyince anladım niyetinin ne olduğunu. Şimdi kızlar yazıyo yok böyle yok şöyle diye gram samimi geliyorsa ş.. sizim :)

      O zaten sana gelemez. Bu utangaçlıkla çok zor. Boşa bekleme bacım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      nasıl bana gelemez anlamadım, o bana bakıp kafasını çeviriyor ben baktığım zaman, bu sıralar ben de o gibi yapmaya başladım yine açılmıyor :) ya da onunla konuşmaya çalıştım işim var dedi gitti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Utangaç erkek sevdiği kızla sandığın kadar kolay iletişim kuramaz. Özellikle bu kadar utangaçsa. Sen ona gülümse yanında olduğunu hissettir. Biraz zaman ver ve o senin diğer kızlar gibi olmadığını düşünsün. Ayrıca sen konuşmaya çalıştığında işim var deyip gidiyorsa sakın üstüne alınma. Bu sonra yaşayabileceği hayal kırıklıkları için bir savunma mekanizması. Yani seninle sevgili olamama ihtimali ağır basıyorsa ki basıyormuş gibi görünüyor oda buna önlem alıyor. Sana fazla bağlanmasın diye. Bunu engellemenin en ciddi yolu da ona gülümsemek, ona eğer seviyorsan hoşlanıyorsan ümit vermek bunu hissettirmek. O bunun sinyallerini aldıkça sana savunma mekanizmalarıyla yaklaşmayı kesecek güven duyacak ve İNŞALLAH açılacak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      benden önce uzun sürmüş ilişkisi sevgilisiyle, eski kız arkadaşı ilgisiz, alakasız, sorumsuz ev kızıymış, eski kız arkadaşını 1 kere görmüştüm, siyah çerçeveli gözlükleri var, esmer kara kuru bir kızdı, belki de eski kız arkadaşını unutamadı ondan açılmıyor, beni niye sevsin ki uzun süren birlikteliği olmuş geçmişte bana d ahep geçmiş geçmişte kaldı deyip duruyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sanırım yazdıklarımı okumadınız. Utangaç erkek eski sevgilisini unutamaz demedim. Ben şu an sizinle alakalı size davranışlarıyla alakalı bilgi veriyorum. Bizzat bende bu dönemlerden geçtim hala da bu dönemlerdeyim. Bir kıza asla kolay kolay yaklaşamam. Güzelce onu anlayan biri olarak açıklamaya onun yaşadıklarını yaşamış ama hayal kırıklığına uğramış sizin gibi birisine denk gelememiş olmanın getirdiği üzüntüyle yazıyorum. Bari siz mutlu olun hiç değilse olabilecek bir ilişki zor da olsa olsun diye yazıyorum. Ha ben anne tarafından şanslıydım sizin bu ışıklarınızı bugüne kadar 500 defa değerlendirirdim ora ayrı ama o benden de utangaçmış. Yine de onun psikolojisini çok iyi anlıyorum. Size tekrar yazıyorum. Onun eskisini açıp durmayın. Bu onu üzecektir. Neden üzecektir? Unutamadığı için değil sevdiği hoşlandığı kız bunu kafaya taktığı için veya ona konusunu açtığı için. Lütfen benim yazdıklarımı iyi okuyun özellikle bir önceki paragrafı. İstediğim cevabı vermediniz bile.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      okudum, anladım, bugün 3 ay sonra iş için yurtdışına gideceğimi öğrendim uzun bir süre, onun haberi yok sadece ben biliyorum gideceğimi, vedaları sevmem sessiz sedasız gideceğim, o da benden nefret eder, sevmez, unutur beni, ikimizde bu durumdan kurtuluruz, belki bunda da hayır vardır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır olup olmadığını bilemeyiz ama size ciddi tavsiyem sevgili olmayı bir deneyin. Hiç değilse bu durumu ona aç ve sana sevdiğini söylemesini sağla. Böyle bırakıp gitme. Bir darbe de sen vurursan yazdığımı okuduğunu nasıl anlarım? Hiç inandırıcı değilsiniz. Kusura bakmayın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      söyleyecek olsa söylerdi zaten, neyi bekledi bu zamana kadar kafasında bitirmiş herşeyi, hem niye darbe vurayım ki sevgili değiliz, bişey yaşamadık ona, bu satten sonra konuşsam söylesem bu durumu ondan yine bir halt olmaz, seyire bakar, belki zamanla üzülür söylemediğine ama iş işten geçer

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Beni anlamadınız. Onu da anlamamışsınız. Anlamayacaksınız da. Bildiğinizi yapın. Yaptığım yorumlar içinde kusura bakmayın. Hadi EYVALLAH.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Adam gibi adam derimmm

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bence de öyle, hem bana karşı utangaç hem çok kıskanıyor beni, ortada kıskanılcak durum da yok da neyse :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Seviyor seni guzelim. o zaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kuskandim bak simdi.:)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Utanmayi biliyor ne güzel :)

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet, zor bulunur bu zamanda :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen utanmaktan utanan bir nesil haline geldik. ne yazikki.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çok haklısın

      Yorumla
  • minelgaraib
    minelgaraib Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Senden hoslaniyor ve buda senin hosuna gidiyor

    0
    0 Yorumla
  • CuneytS
    CuneytS Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    bende çok utangaçımdır.

    0
    0 Yorumla
  • LosTRomaNce
    LosTRomaNce Takip Et
    Bilge Yaş: 52 , eic 32%
    +1 yıl

    Onu bırakma yapış.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bırakmaya kalmadı, evli olduğunu öğredim bugün, şok oldum :( rolünü çok inandırıcı oynamış demek ki

      Yorumla
    • LosTRomaNce
      LosTRomaNce
      +1 yıl

      Evli olsun. Fark edermi senden hoşlanmış.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evli erkek birinden hoşlanamaz aşık olamaz bence, karısında bulamadıklarını ben de bulmaya çalıştı demekki, benimle tanışmadan önce aile baskısıyla babasının ortağının kızıyla evlenmiş, sevmiş ki evlenmiş demekki, zorla güzellik olur mu, insan para için ortaklık için evlilik yaptırır mı oğluna, ailesi de sorunlu demekki, bir de kızı varmış, evliye gönül verme eve gider evde unutur diye söz var duymadın mı hiç? evli olması farkeder çünkü birilerinin mutsuzluğunun üzerine mutluluk kurulmaz

      Yorumla
    • LosTRomaNce
      LosTRomaNce
      +1 yıl

      Olmasa iyi olucak ama evliliklerde böyle aldatmacalar oluyo ama senin gibi düşünen kadın fazla değil o kafasìna taktıysa sen olmazsan başka bir bayana gidicek bòyle durumda cinsellik 2. plândadır orda ruhsal olarak sığınıcak bir partner arıyor erkek ben kendi adıma sòyliyorum bunları.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      senin gibi düşünen fazla değil derken yani ona ilgi duyacak çok insan vardır mı demek istiyorsun yani amaç cinsellik değil mi? öyle olsa bile bana değil de kime giderse gitsin, o onu ilgilendirir, bugün kaç defa benimle göz göze gelmeye çalıştı ama hiç taviz vermedim, kaç defa merdivenlerde karşılaştık yine aynı, ben ya yere ya da karşıya baktım, o ancak kendini kandırır artık beni kandıramaz

      Yorumla
    • LosTRomaNce
      LosTRomaNce
      +1 yıl

      Seni kutluyorum. Sana imrendim çok iyisin bütün bayanlar senin gibi olsa bu kadar aldatma olmaz.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Bakir erkek :) tir...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    oyyy kıyamam yaa, çok şeker :D

    1
    0 Yorumla
  • 06ankarali06
    06ankarali06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    cok fazla kz arkadası olmamış efendi biri

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      uzun süre tek bir kız arkadaşı olmuş, ayrılmışlar ama kız bunun yakasını bırakmıyor herhalde

      Yorumla
    • 06ankarali06
      06ankarali06
      +1 yıl

      olabilir

      Yorumla
  • DevranByz
    DevranByz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    yanı ınsanlık halı degılmı

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      öyle

      Yorumla
  • küçükefee
    küçükefee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Dağdan gelmiştir pampası :)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anlamadım

      Yorumla
    • küçükefee
      küçükefee
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • engineer38
    engineer38 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Çok seviyor seni bence :))

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      öyle mi diyosun :)

      Yorumla
    • engineer38
      engineer38
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • Devamını Gör (59)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Utanıp kızaran erkek hakkında ne düşüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkek kizdan neden utanir? 46 cevap verildi
Reddedince aşağılayan erkek? 11 cevap verildi
Bakımsız pis erkek utanmıyor mu? 10 cevap verildi
Utanan erkekten olur mu? 25 cevap verildi
Küfür eden erkekten olur mu? 17 cevap verildi
Küfür eden erkekten olur mu? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨