AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
163Cevap
17 yaşında bir genç :))
hayır, 23
pişmemiş. fırına geç atılmış :))))
ne demek bu :)
karşı cinsle pek ilişkisi olmamış. seninle çıkarsa siz ayrıldıktan sonra ikili ilişkilerde daha rahat olacak.
yani tehlikeli, her an beni terketme potansiyeli yüksek, o yüzden olmaz bu iş, biraz daha büyüsün o zaman
yok o kadarını bilemem. belki çok sever. ama artık ilişkilerin sonu hep ayrılık.
haklısın ne diyeyim, bu zamanda gerçek seveni bulmak zor
evet. dikkat et kendine. kalbinde silinmeyen derin yaralar kalmasın, mutlu bir hayat sürersin.
İnsallah cok tesekkurler :)
rica ederim.
Yere bakan yürek yakan. s. s
utanıp kızardıklarını düşünüyorum :))
yüzde 90 bakirdir
bakir erkek kalmamıştır bence
Kimse anasının karnından kaşar doğmuyor. Bakir erkek tonla var ve o bahsettiğin tipte oluyor aynen onlarda. Yazık ki genelde hak etmeyen kızlara denk düşüyorlar boşu boşuna bir ton hayal kırıklığı. Umarım sen çocuğa hak ettiği kıymeti verirsin öyle biriyse. İyice araştır soruştur zordur bakirse ilişki yaşamak rahat davranamaz. Uğraşman gerekir ve ciddi ciddi sabır sahibi değilsen zararlı çıkar çocuk.
ben koç burcuyum yüzde yüz sabırsızım o zaman olmaz bu iş ;)
bende koçum. Ya hep ya hiç sabırsızlığı vardır o yönden olur inatçılıkta varsa iyi ama çekemem diyorsan nazın hiç bulaşma.
çekemeyeceğimi anladım, ondan bir durum olmaz, 3. seneye girdik sevgili bile değiliz değil ki eş olarak düşüneyim
birisinden hoşlandığını konuşmaya başladığınızı ya da sevgili olarak başladığınızı söyle bari çocuğa o zaman da umudu kessin senden bari.
tamam söyleyeceğim, teşekkürler
rica ederim. Sana da ona da iyi şanslar.
Zararsiz saf :)
evet :)
Ama gozu acilmayagorsun fena olur :)
yemekte beni kıskandırmaya kalktı sinir oldum kalktım gittim eve, ona da ters ters bakmıştım, o da dondu kaldı
seni çok sevior
nerden biliyosun :)
insan sevdiğini görünce bazı hormonlar çıldırır seratonin testesteron adını hatırlamadığım bir çoğu kan dolaşımnı hızlandırır kılcallarda artması da kızarmayı doğurur:) neşelenir mutlu olur saçmalr
doğru tespit, güzel bişeymiş, ben bu duyguları hiç yaşamadım :)
Fazla sürmez açılır diyorum ;)
Benim oo. Çok kötü bir şey.
Cok tatliii yaa :)
Deneyimsiz tertemiz iste
tatlı olurlar
tecrube yetersizligi
yani
Kaçırma bence
o beni elinden kaöıracak böyle giderse, sabah bilgisayarını benim seçmemi isteyen adam gitti, akşam yemekte kıskandırmaya çalışan adam geldi yerine
kurtulmalısın dostum :D
neden peki, ondan hayır gelmez mi?
kıskandırmaya çalışıyosa ya kendisine güvenmiyordur ya da fesattır sen bilirsin
iyi bişeyyy
evet
anlamısıın yani :D
aha benı tarif etdin :)
Benn
enteresan tip :D
bence de :)
utanıp kabaran diye okudum ya
utanan sıkılan yere bakandan korkacan..:P
biri benimi tarif etti
Temiz insan.
evet
Aşktandır o aşktan.
aşık mı olmuş oluyo bu durumda :)
Öyle oluyorda, çıkma derim ben. Yani konuşmak bile konuşamayan tipler bunlar, ilişkiniz yürümez.
Nasıl cümle kurcagını bile bilmezler. Tanıdıgım var öyle. Yanımızda çok şakacı, rahat ama kızlarla konuşmaya başlayınca çocuk kasılıyor. Ne diyeceğini şaşıyor.
kızlarla değil, bende mi sorun acaba bana karşı böyle
eski sevgilim ole hala görünce
Yerim onu
:))
Tek cevap aşıktır.
aşık olduğundan mı az önce beni kıskandırmaya kalktı biriyle acayip sinir oldum onun yüzünden
Gelsin çay içelim
olur :)
Özgüven terk
bana karşı böyle, diğerlerine karşı normal
Daha önce kızlarla çok samimiyeti olmayabilir o zaman o da değilse senden hoşlanıyor bu kadar basit
teşekkürler :)
Ayy yazıkkk :))
neden? :)
Kızarıyo yaa:)
istemsiz, onun elinde olan bişey değil de yapacak bişey yok :)
uzaklaşş
cidden mi, neden?
valla arkadasım.. erkek dedğin utanıp sıkılmaz... utanan bir erkekse çekingen içine kapanıktır... ve onu sen acarsın.. açarsın ama açıldıgında fena açılır hani diyim ven sana..
uzaklaşma xper 1 bu ne anlar ya :D ezik :D
ahahah komık seni ananın karnından xper 50 ile çıktın sankı
utangaç biri açılırsa tutamazsın, aldatır gibi bişey anladım ben bundan ;)
@Umutt0007 insanları yargılayamazsın. yaşın ufak ergence konusup milletin arasını bozma. seviyosan devam et sen soran.. ufak tefen seyleri takmamnın lüzumu yok. benun doktoru var ilacı var vs. gitsin doktora sevgılın nasıl olsa destek alsın..
yahu insanları bişi ye cekmıyorm yasımda 22 ergen değilim sanırım :) dostm sadace bir yorum kasma bu kadar
Özguveni eksik
amnaaaaannnn
Hiç haz etmem.
artık bende, bıktım artık
Birakma onu
Neden oyle dedin, ask. mi hoslanti. mi onunki
Bunu sen anlarsin utangac insan davranislarini sakliyabilir ama gozleri sakliyamaz sen bilceksin bunun cevabini.
bu sıralar gözlerime bakmıyor artık, uzaktan seyrediyor
tatluuuş :))
:)))
Ver gitsin
evleneceğim kişiyle yaşamak istiyorum öyle şeyleri, ne vermesi
Bak bak. Hemende aklına ne geliyor. Belki bn ondan bahsetmedim
genelde bu anlamda kullanılıyor da o yüzden dedim, sence de öyle değil mi? o anlamda kullanılmıyor mu :) ne demek istedin o zaman? :)
Ee sonra
gibi gibi davranışları var işte, hikayemi anlatıyorum ben :)
utanmak güzeldir
Saftir temizdir
öyle
Var oyleleri cwvremde
çok normal nolcak
normal mi, herkeste yok ama böyle bişey
öyle erkekler romantiktir
bilmiyorum, çok kıskanç birisi, maçoluk da vardır onda :) nasıl romantik olsun?
Ay çok tatlı :)
hadi ya :) neden?
sevimli :)
:))
Yok.
yok mu?
Hı hı yok.
tamam, teşekkürler
O saf o temiz ;)
tipik ben işte
Bla bla bla
Benı tarıf etmişin
hadi ya :) ortak özellikleriniz neler :)
Derken?
sen de mi o gibi utangaç, gergin, panik birisin dedim :)
He kızla buluştum bazen bayıldım bıle oluyo bı ara Kalktm kız bnı evıne getirmişti uygunsuz vazıyetteydm kalktmda sonra yedm kızı evden kaçtım
yok o senin tariflerine uymuyo :) ikiniz de farklısınız :)
çok tatlı asfas
olabilir :)
çok tatlı :)
evet :)
OHA OLAYA BAK :O
tatlı bir çocukmuş
nerden biliyosun :) evet biraz öyle :)
yanaklarını tutsana :D iyice utansın yanaklarını tut çek :D :D
yok, o zaman karşıma çıkacak cesareti de bulamaz hem çok utanır zaten utangaç :)
ben kız olsam önce yanağını okşar sonra iyice sıkar en sonunda da yanağından öperdim :))
bir şey hissediyor musun ona karşı?
iş arkadaşıyız biz öyle bişey yapamam ama iyi fikirmiş tabii sevgilimin olması gerekiyor onları yapmam için ;) iş yerinde ilk gün işte bu dedim, gözlerimi alamadım ondan, onun dikkatini hiç çekmiyordum kimse beni tanımıyordu ama iş yeri kurallarına aykırı diye düşündüm iş arkadaşımla olmaz diye, o zamanlardan vazgeçtim şimdi arkadaşız sadece mesafe var yani
iş mi? kaç yaşındasınız siz?
23 yaşındayız özel bir şirkette
aşağıda ders falan dmeişsin ben sizi 18 yaşlarında lise öğrencisi sandım :D
hayır, hem üniversite hem iş, o üstten ders alarak kısa sürede bitirdi okulu benden önce :) çok çalış sen de okulunu çabuk bitir benim gibi dedi :) neden öyle diyosun dedim çalış işte hemen bitir okulunu dedi. Anlamadım neden acele ediyor okulunu bitir diye?
alacak seni :) üstten ders almak nasıl oluyor?
alacak mı orasını zaman gösterir, belki vazgeçer :) okulu dondurmuş, benimle tanıştıktan sonra yeniden başladı kaldığı yerden üniversiteye, hiç zayıfı da yoktu, kısa sürede okulu bitti, kredi tamamlıyorsun dersler kredili olduğu için, mesela 4. sınıfın derslerini 3. sınıfta alıyorsun
anladım iyi akşamlar.
umarım vazgeçmez
iyi akşamlar, çok teşekkür ederim :)
çok tatlı
sen neden böylwin
Hic sevmem...
ben :(
Hemen pazarlarım
Oyhh azdmmm
yok artık lebron james :D