Belki Kimsenin ilgisini çekmeyecek kimse anlamayacak ama Yine de içimi dökmek istedim?

Hayatım nereye gidiyor bilmiyorum. Babamla aram kötü. Hiç aradasim yok beni dinleyecek, anlayacak, destek çıkacak kimsem yok. Her konuda yeteneksizim. Hiçbir şeye yaramıyorum. Kendimi sürekli kötü hissediyorum. Aile baskısı, gelecek kaygısı... her şeyden yoruldum. Mutlu olmak istiyorum ne yapmam gerekiyor. (Umarım yanlış anlaşılmamışımdır.)
Belki Kimsenin ilgisini çekmeyecek kimse anlamayacak ama Yine de içimi dökmek istedim?
Cevapla