Keşke içimi dökebileceğim ama beni asla yargılamayacak ve bana akıl vermeyecek biri olsa. İyi olmaz mıydı?

Bazen çok içime attığımı düşünüyorum herşeyi. Keşke böyle doğrusuyla yanlışıyla herseyimi anlatsam beni yargılamasa sadece sarılsa üzülme geçecek hepsi diye huzur verici konuşsa. . Siz de içinizi dökmeyenlerden misiniz benim gibi

Keşke içimi dökebileceğim ama beni asla yargılamayacak ve bana akıl vermeyecek biri olsa. İyi olmaz mıydı?
Cevapla