Çirkinim diye hiçbir zaman Sevilmedim ölsem iyi değilmi?

Çirkinim diye hiçbir kadın sevmedi beni
ölsem iYi değilmi

Şimdi karakter falan demeyin
kimsenin o umrunda değil o

Ben sıfatımI seçmedim çirkin doğmuşum bunun suçlusu tanrı biliyorum ne yapmaliyim?
Çirkinim diye hiçbir zaman Sevilmedim ölsem iyi değilmi?
Cevapla