Bu hayatta hakettigim gibi hicbirzaman yasayamadim?

Hep engellendim hep degersizlestirildim hep diplerdeydim hic yukarlara cikamadim benmi yanlistim etrafimdakilermi bencil ise yaramazdi ne hakettigim hayati yasayabildim nede hakettigim gibi gezebildim ben hicbirzaman kendimi kanitlayamadim yolumu cizemedim niye boyle oldu bilmiyorum ama bazi kizlar vardir yuzlerine baksan birseye benzemez ama onlerine hersey altin tepsiyle sunulur gibi hayat yasarlar iyi giyinirler istedigi gibi hayat yasarlar gezerler bazen soruyorum onlarin bizden fazlasi ne bendeki eksik olan ne ve nerde yanlis yapiyorum neyi beceremiyorum dort duvar arasinda hep ayni seyler yasayarak omrumu tuketiyorum yuregimmi yorulmus benmi yorgun dusmusum hayata karsi bilmiyorum ama kendimi harekete geciremiyorum birseyler yapamiyorum sanki gucum yok gibi niye boyle bilmiyorum
Bu hayatta hakettigim gibi hicbirzaman yasayamadim?
Cevapla