Moralim bozuktu içimi dökecek kimse olamayınca buraya yazdim?

Bundan 1 buçuk ay önce aldatildim ve boşanma davası açtım. hic bir şekilde hakkımı helal etmiyorum 3 yaşında oğlumla yeri geldi ac kaldık paramız yok sandık megersem karı kıza yediriyormus bunu öğrenir öğrenmez işte çıktım o evden şimdi elime bı foto geçti sevgilisiyle sarmaş dolaş benim yatak odamda fotolar felan çok üzüldüm neden o mutluda ben mutsuzum mutlu olmayı hak eden ben ve oglumken o mutlu mesut yaşıyor çok üzüldüm cidden bosaninca olan kadına oluyor erkeğe bişi olmuyor 😭

Moralim bozuktu içimi dökecek kimse olamayınca buraya yazdim?
Cevapla