Keşfet

Nereye Gidilir Soruları

Doğum günümde nereye gidip, ne yapabilirim?

Cok yakın arkadaşlarım yok maalesef ama eglenmekte istiyorum Aktivite önerileri var mı:(
1|2
Cevapla 9 14
1 ay

Ortadoğu'da korkulan oldu: İsrail İran'a karşı füze saldırısı başlattı! Sizce bu olay nereye gidiyor?

Amerikan medyasının son dakika olarak geçtiği haberde İsrail'in İran'a füzelerle büyük bir saldırı başlattığı duyuruldu. İsfahan kentinde çok büyük patlamalar duyulduğu ve İran'daki tüm uçuşların askıya alındığı bildirildi.
1|2
Cevapla 8 9

Trende yapılan WC ler nereye gidiyo?

Hazır internet çekerken soru sorayım. Kac kere WC ye gittim tren hızlananca akla ziyan işler
1|2
Cevapla 4 6
6|3
Cevapla 17 21
5|7
Cevapla 33 71
1|1
Cevapla 2 2
6|16
Cevapla 74 96
1 ay

2024’te bazı ülkelerin lgbt ile ilgili aldığı kararlar bir tesadüf olabilir mi? Sizce dünya nereye doğru gidiyor?

2024’te Bazı Ülkelerin lgbt ile İlgili Aldığı Kararlar • 1 Ocak 2024’te Estonya’da eşcinsel evlilik ve eşcinsellerin evlat edinmesi yasal oldu. Estonya’da yılbaşı ile eşcinsel evlilik ve eşcinsellerin evlat edinmesinin...
0|1
Cevapla 0 4
1 ay

Depersonalizasyon/derealizasyon bozukluğu için nereye gidilmeli?

Bununla ilgili hayattan keyif alamıyorum antidepresan kullanıyorum yinede iyi gelmiyor nereye gitmeliyim kendimi çok mutsuz huzursuz hissediyorum elimden telefonu düşüremez yalnız kalamaz oldum afedersiniz lavaboya bile...
0|1
Cevapla 0 5

Yaz sezonu nereye gidiyorsun?

Bu yaza biletimi aldım, Türkiye 🇹🇷 de inşallah fazla kalacağım.. Çok mutluyum 🙈😊🥹 ya siz yaza nereye gideceksiniz?
0|3
Cevapla 1 13

Golden hour makyajı ile nereye gidilir?

Nereye gidersiniz böyle bir makyaj ile?
0|1
Cevapla 4 2

Bordo rujla nereye gidilir?

Bordo rujla nereye gidersiniz?
1|1
Cevapla 2 5
0|0
Cevapla 2 1

Bayramda nereye gidiyorsunuz?

Arkadaşlar tutdurdu illa İstanbul'a gel gidiyoruz hadı bakalim. Istanbuldayim🤫Istanbulda nerede uyguna otel bulurum? ama normal iyi olsun. Zaten arkadaşlarımın evi var orada kalmamı isdiyorlar ben otele sadece uyumaya...
1|6
Cevapla 16 32

Ülke nereye gidiyor neden Türklere daha az değer veriliyor?

Sonumuz ne olacak , neden sessiz kalıyorsunuz? Link koyamıyorum Haluk Tatar kanalındaki son canlı videoyu mutlaka izleyün başta Karabük üni olmak üzere dokuz eylül, gaziantep üni, Trabzon ili vb de araplaşmak, Antalya'yı...
1|0
Cevapla 1 4
2 ay

Karabük üniversitesinde olanları duydunuz mu ülke böyle nereye gidiyor?

türk olmayan suriye afgan siyahi kim olursa olsun ülkemizde yeri olmadığını düşünüyorum. her türlü hakları ellerinden alınıp neden sınır dışı edilmiyor bunlar ya?
0|0
Cevapla 2 5

Bu yaz neredesin, nereye gidiyorsun?

Bu sene nereye gidiyorsun gideceksin:))**😬🫶 ☀️ ☂️ben ülkeme 🇹🇷(; türkiye ye tabiki😋
1|2
Cevapla 9 23
2 ay

TÜİK'in açıkladığı verilere göre; Türkiye'de 2 milyon 525 genç ne okuyor, ne de çalışıyor. Gençlik nereye gidiyor?

TÜİK yayımladığı raporda, Türkiye'de gençlerin %21.42'ünün ne okuduğunu ne de çalıştığını ortaya çıkardı. Aynı zamanda Türkiye, çalışmayan ve okumayan genç nüfus sayısı ile Avrupa'da zirvede. Gençlerin durumunu neye...
1|1
Cevapla 21 25
2 ay
0|0
Cevapla 1 11
0|2
Cevapla 1 8

"Hadi bavulunu hazırla gidiyoruz" teklifine karşılık nereye gitmek istersiniz?

Havalarda güzel... Hadi hazırlan deseler nereye gidersiniz?
4|6
Cevapla 26 31
3 ay

Ambulansı durdurdu, "Aciliyeti var mı diye sordu! Bu gidiş nereye?

Haberi okuyunca "yok artık" dedim... Hergün başka haber daha kötüsü ne olabilir diyorum, daha kötüsü oluyor. Haber şöyle: Bahçelievler'de motorsiklet sürücüsü, ambulansın içinde hasta olmadığını, ve boş yere siren...
3|4
Cevapla 8 22

Bu gidiş nereye?

Din ile ilgili bi soruya insan gibi açıklayıcı bir cevap veriyorum, nickimde sırf 35 yazıyor ve İzmirliyim diye benim ahlakıma laf ediliyor. Arkadaşlar bu cehaletin kaçıncı seviyesi? İzmirde yaşanan insanların dini...
0|4
Cevapla 3 14
3 ay

Ömür denilen bu yol nereye gidiyor?

24 yaşındayım neler yaşayacağım başıma neler gelecek çok merak ediyorum.
0|0
Cevapla 4 7

İlk buluşma için nereye gidilir?

nereler olabilir, kahve icmeyi dusunuyorum ama.
1|1
Cevapla 9 8

Evliliğim nereye gidiyor, ne yapacağımı şaşırdım?

Eşimle 4 yıl önce çok severek evlendik. Birçok şey bana uymuyordu aslında. Ben üniversite mezunuyum. İşim gücüm de gayet güzel. O esnaf. İlkokul mezunu. Çok sevdi beni uzun süre çaba gösterdi. Ben de onu sevdim. Bir...
5|7
Cevapla 19 51
3 ay

Sabiha Gökçen Havalimanı’nda Simit ve Meyve Suyu Fiyatı Tartışma Yarattı! Bu fiyatlar nereye gidiyor?

Sabiha Gökçen Havalimanı'nda bir yolcunun kahvaltı için 1 simit ve 1 meyve suyuna ödediği ücret sosyal medyada tepkilere neden oldu. Yolcunun paylaştığı fişe göre 1 simit 310 TL, 1 meyve suyu ise 190 TL olarak...
0|0
Cevapla 3 5
3 ay

Bu ülke nereye gidiyor?

kaçak göçmenler, adaletsizlik, terör, ekonomik sıkıntılar of of
0|1
Cevapla 4 5

14 Şubat'ta nereye gidilir ve ne hediye alınır?

Arkadaşlar sevgilime 14 Şubat hediyesi alıcam bütcesi fazla yüksek olmayan hediye fikirleri verir misiniz ve atlantis avm ye gidicez orada beraber eğleniceğimiz birkaç aktivite söyler misiniz.
0|0
Cevapla 2 2

Bavulunu hazırla gidiyorsun deseler nereye gitmek istersin?

Yine bonkör anıma denk geldiniz arkadaşlar 😂 bilet benden hayal etmek sizden. şu an biletini al hemen gidiyorsun deseler nereye ve neden gitmek istersiniz?
4|0
Cevapla 28 8
3 ay

Dünya en sıcak ocak ayını yaşadı, küresel ısınma nereye gidiyor?

https://x.com/bpthaber/status/1755488779693944977?s=46&t=JN3rF8hiK1owhmhfoil1QA
1|0
Cevapla 4 2

Bu gidiş nereye? Ucunda ölüm olan şu 3 günlük dünyada hayatınız nasıl geçiyor?

Ben insanlarin nasıl bu kadar rahat olduklarına şaşırıyorum... Bu rahatlık nerden geliyor? Hiç mi manevi hissiyatlari olmuyor o yanlışları günahları haramları isleyince hiç mi bir pişmanlık olmuyor.. zaman kötü hayat kısa...
0|1
Cevapla 2 5

Balayina nereye gidilir?

Bu ay sonu evleniyorum ve balayı için Antalyada ki oteller bize uygun ve istediğimiz sekilde fakat cevremixdekiler zaten Antalya dayiz farklı bı şehire gidin diyorlar ama ben diğer şehirlerde ki otelleri beğenmedim çünkü...
1|2
Cevapla 6 3

Kar tatiline nereye gidilir?

Ortlaama fiyat listesini nereden öğrenebilirim?
1|1
Cevapla 1 3

Sizce nereye gidiyorum?

Yeter artık gidiyorum
0|2
Cevapla 8 36

Tek basina geziliyorsa nereye gidilebilir?

tek basina nereye gidilir nereler gezinir ne yenir ne icilir
0|1
Cevapla 2 8

Bu aylarda sevgiliyle bir kaç günlüğüne nereye gidilir?

Çok pahali olmayacak maddi olarak bir kaç gün kaçamak için öneriler?
1|1
Cevapla 3 10
0|0
Cevapla 0 0

Kimler bedelliye nereye gidiyor?

Bedelli askerlik yerleri belli olmuş. Sizin veya sevgilinizin yeri neresi? Tertipler bulsun birbirlerini.
1|2
Cevapla 2 6

Dünya nereye gidiyor?

Arkadaşlar, dünya nereye gidiyor böyle. İlişkilerin içi boşalmış, herkes birbirini aldatıyor. Herkes üzgün, herkes zor bir evlilik geçiriyor. yok mu mutlu evlilik var diye bizi inandıracak biri
0|0
Cevapla 0 8

Tatilde nereye gidiyorsunuz?

Tatil planları yapıldı mi ne yapacaksınızz
1|0
Cevapla 3 4

İlk buluşma için İstanbul'da nereye gidilir?

ARKADASLAR anadolu yakasi boyle sakin ilk bulusma icin kafeler seri
1|1
Cevapla 1 9

Hayatım nereye gidiyo?

29 yaşındayım okudum ama atanamadım. Kpss çalışıyorum, özelde iş yok , evlilik olmadı aile evinde sığıntı gibiyim. Sertifika alıyım desen tecrübe yok boşa zaman gitcek , evlilik de olmuyo , arkadaşlarım atandı evlendi.....
0|0
Cevapla 3 4

İlk buluşmada nereye gidilir?

Ben bi çocukla tanıştım ama iyi bi çocuk hani kullaniyim kafasında biri değil, iyi bi çocuk, ama biz bu çocukla hiç buluşmadık ve buluşalım diyoruz, sizce Çocuğa sinemaya gidelim desem şey olur mu şöyle Bi algı varya...
1|1
Cevapla 16 21
1 2 3 ...13
YÜKLENİYOR...