Dalga geçecekler yazmasın. Okumadan geçsin.
Kendimle senelerdir barışamıyorum. Sevemedim. Sevmemekten de öte, kendime resmen düşmanlık ediyorum. Eğer kendime ettiğim muameleyi yakınımdaki birine yapsam psikolojik şiddet dersiniz. Bazen fiziksel. Yaptığım her şeyden kendime ceza verecek, işkence edecek bir sebep bulabiliyorum. Bir hata yaptığımda asla cezasız bırakmıyorum. Bazılarına hata olarak gelmeyecek ya da etrafımda biri yapsa hata olarak görmeyeceğim şeyleri kendim yaptığımda ya kolumu bacağımı kesiyorum, ya kendimi aç bırakıyorum, ya uykusuz bırakıyorum, ya da gereksiz ilaçlar içip vücudumu yavaşça zehirliyorum. Kendime hakaretler ediyorum. Bipolarım mesela, hatalı bir davranışta bulunursam kendime eziyet etmek için o gün ilaç içmiyorum (içmezsem atak geçiriyorum). Yaptığım her işte olumsuz iç ses konuşuyor, sen yapamazsın, “rezilsin, Çok kötüsün, herkes nefret ediyor senden”... ve daha neler var. Yine kendimi cezalandırmaya gidiyorum şimdi. Herkese iyi davranırım, şefkatliyim, merhametliyim. Ama kendimin hayatını kararttım. Lütfen dalga geçmeyin. Sadece iç dökmek istedim. Psikopatça olduğunu çok iyi biliyorum. Terapi al demeyin, maddiyatı çok zorluyor, kendi gelirim yok, daha öğrenciyim. Bipolar ilacı alıyorum ama o sadece atakları önlüyor, bu hastalıklı düşüncelere faydası yok. Çözemiyorum bu durumu. O ses susmuyor. Engel olamıyorum bu deliliğe.
Kendimle senelerdir barışamıyorum. Sevemedim. Sevmemekten de öte, kendime resmen düşmanlık ediyorum. Eğer kendime ettiğim muameleyi yakınımdaki birine yapsam psikolojik şiddet dersiniz. Bazen fiziksel. Yaptığım her şeyden kendime ceza verecek, işkence edecek bir sebep bulabiliyorum. Bir hata yaptığımda asla cezasız bırakmıyorum. Bazılarına hata olarak gelmeyecek ya da etrafımda biri yapsa hata olarak görmeyeceğim şeyleri kendim yaptığımda ya kolumu bacağımı kesiyorum, ya kendimi aç bırakıyorum, ya uykusuz bırakıyorum, ya da gereksiz ilaçlar içip vücudumu yavaşça zehirliyorum. Kendime hakaretler ediyorum. Bipolarım mesela, hatalı bir davranışta bulunursam kendime eziyet etmek için o gün ilaç içmiyorum (içmezsem atak geçiriyorum). Yaptığım her işte olumsuz iç ses konuşuyor, sen yapamazsın, “rezilsin, Çok kötüsün, herkes nefret ediyor senden”... ve daha neler var. Yine kendimi cezalandırmaya gidiyorum şimdi. Herkese iyi davranırım, şefkatliyim, merhametliyim. Ama kendimin hayatını kararttım. Lütfen dalga geçmeyin. Sadece iç dökmek istedim. Psikopatça olduğunu çok iyi biliyorum. Terapi al demeyin, maddiyatı çok zorluyor, kendi gelirim yok, daha öğrenciyim. Bipolar ilacı alıyorum ama o sadece atakları önlüyor, bu hastalıklı düşüncelere faydası yok. Çözemiyorum bu durumu. O ses susmuyor. Engel olamıyorum bu deliliğe.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Seni çok iyi anlıyorum
Nasıl
Ahh dostum ahh
Benim gibi değişikler var mı ya olmasın yazık
Yaşın kaç şu anda
18
Söyleyecek o kadar çok şey var ki.. ama fiziksel olarak bile birçok değişiklik yapma imkanı olan yaştasın.. heleki zihinsel ve duygusal değişim her yaşta mümkün..
Evet değişiklik oluyor, her gün biraz daha manyağa bağlıyorum. Kendimi sevdiğim hiçbir dönem hatırlamıyorum ki, 18 senedir değişmemiş, nasıl değişecek? Manyak her zaman manyak işte. Ne tedaviler aldım, ne kadar uğraştım bilsen. Belli şeyler düzeldi, bunlar kaldı. Şimdi yine bozuluyor.
Sana bu duyguyu hissetmene sebep olan en büyük figür kim? Anne , baba , öğretmen arkadaş vs. ?
Arkadaştır muhtemelen. Çünkü hep dışlandım. Ama onları suçlamıyorum. Arkadaş olarak ilk tercih olabilecek biri değilim. Ailemin eskiden bana değer vermediğini hissederdim ama hastalanıp hastanelik olunca biraz anlayışlı oldular sanki. Hiç kimsenin suçu olduğunu sanmıyorum, manyağım sadece. Oturdum kendime vereceğim cezaları yazıyorum, pek hoş şeyler ortaya çıkmıyor. Sadece buna ilişkin bir defterim bile var. Dışarıdan görseler normal sanarlar ama.
Çok mu çirkin buluyorsun kendini
Bazen güzel bulduğum oluyor. Çirkin olduğum için değil, davranışlarım sorunlu olduğu için, yaptığım hatalar için, deli olduğum için ve başarısız olacağım için kendimi cezalandırıyorum. Çirkinlik bunu yapmam için bir sebep değil, çok basit bir sebep.
Biraz çirkin, biraz davranışlarında kusurlu, sorunlu hissediyorsun.. ve ne yapsan bütün olarak düzgün bir şeye dönüşmeyecek
Aaynen
He ölsem düzelir pardon
Aslında iyisin.. ama zihnin değil.. kendini hissettiğin kadar çirkin değilsin.. ve itici değilsin.. ama buna inanmayacaksın
olsun, sağol yine de
Sende kusurluluk şeması var... Gerçek hayattaki halini merak ettim.. bu tarzdaki biri gerçekten bir yanılsama içinde mi oluyor.. yoksa gerçekten böyle düşünmesine sebep bir çirkinlik iticilik var mı
Dedim ya, fiziksel görüntü şu an çok ufak bir faktör benim için. Hatta bugünkü cezaların çirkinlikle güzellikle alakası bile yok, aksine bugün güzel buluyorum kendimi. Ailem kendimi sevmediğimde çok kızıyor, iyi biri olduğumu söylüyorlar, ben kibarmışım, güzelmişim, zekiymişim, duygusal zekam varmış, çalışkanmışım. Bence bunlar gerçek değil, gerçek olsalar bile kusurlarımın yanında hiçbir işlevi yok. Onlar bana kıyamadıkları için böyle söylüyorlar. Ama bazen onlar da tahammül edemeyebiliyor. Kendileri de kör sanırım, onlara ne kadar çektirdim. Genelde kusurlu olduğunu düşünenler iyidir derler ama bende öyle değil.
Dostum seni görsem keşke ya.. seni bir vaka olarak incelemek isterim
Psikolog musun ki
Gibiyim.. çok ilgiliyim..
Güzel bir şey. Ben de çok ilgiliyim çok okuyorum. Kendimde var diye başladım okumaya, şimdi her hastalığı okuyorum. Ama kendime çözüm bulamıyorum.
Bende bulamıyorum.. herkesi anlıyorum.. herkese faydam olur.. cesaretlendiririm.. deli cesareti veririm.. sorunları çözülür ilerler.. ben kalırım m. al gibi.. halbuki bende lisede okul birincisi ve genelde yakışıklı beğenilen bir tipim.. ama başarısız yetersiz ve hep bir sorun varmış gibi hissederim.. aksini milyonlarca kez söylemelerine rağmen.. bir başkasında görünce şaşırdım
Aynısı bende de var biliyor musun. Daha geçen bir arkadaş “psikiyatriye gittim, şu ilacı verdi, şu sıkıntım var” diye anlattı, her türlü tavsiyeyi verdim kıza. Ama kendime gelince acaba neremi kessem diye düşünüyorum. Ulan grz kalı o kadar biliyorsun madem kendini de düzeltsene. Güya çok biliyorum arkadaşıma tavsiye veriyorum hahshdj işlerine de yarıyor. Anksiyeteleri tutuyor teselli ediyorum, sınav stresi yaşıyorlar teselli ediyorum, kendim strese girince kafamı duvara vuruyorum. En azından yalnız değilmişiz. Sen yine de kendini kötü düşünme, herkes iyi diyormuş işte. Şurada bile geldin anlamaya çalıştın iyi birisin belli.
Aynen.. çok sefkatliyim.. bir sürü kişiye yardımım olmuştur.. hayatlarını değiştirmişimdir.. sınavları kazandirttim.. özgüven kazandırırım
Ne güzel işte, iyi birisin demek ki.
İyiliğime şüphe yok dostum 😂😂 derdime çare bulmak mesele.. neyse işte.. senin gibi birini duymak iyi geldi yine de.. hani gerçek halini çok merak ettim.. acaba cidden zihinde mi oluyor bu saçma duygu ve düşünceler 😅😄
😂aileme kalsa iyiymişim, doktorum da bunların doğru olmadığını düşünüyor. Ama bence doğru 😂 takip atayım mı konuşuruz arada
Tabiki
Herkese iyi davrandığın için bunları yaşıyorsun herkese iyi davranmayı bırak
İlaçların yanında terapi de al mutlaka
İstiyorum da fiyatları çok uçuk. Bir de eskiden gidiyordum, kötü şeyler yaşandı biraz. Sahtekarın birine denk geldik de. Nefret ettim hepsinden.
Ucuz yollu bir terapist bulup git bence. Bipolar basit bir şey değil, borderline biriyle konuşuyordum ordan biliyorum zor olduğunu
Aileme açmam lazım terapi işini, onlar para verirse gidebilirim. Doktorla uzun uzadıya konuşuyoruz ama onu ayda bir zor görüyorum.
Kolay gelsin şimdiden
Çok teşekkürler
hassas konular bunlar baş başa konuşulmalı
sevgili yapınca