İyiliğin gizli olanı mı makbul'dur?
Yoksa iyilik herkese açık mı olmalı?
Yoksa iyilik herkese açık mı olmalı?
Yapılan iyilik değilde iyiliğin üstünde bıraktığı o güzel duygu, huzur anlatılabilir. En azından karşıdaki kişi iyi yönde etkilenir o da bu etkiye iyilik yapabilir.
yaptığın iyilik de gizli olmalı. yaptığın ibadette gizli olmalı.
ben senın ıcın soylemıyorum ama gosterıs ıcın basını kapatan da var. gosterıs ıcın namaz kılan da var. hıc yardım yapmıcakken sırff aaa bak nasıl yardım ettı dıye yardım eden de var.. sozum meclısten dısarı.
aynen oyle herkesı kandırabılırsın ama Allah'ı asla. Yaptıgın ıyılıklerı de ıbadetlerı de Allah görsün yeter gerisi boş.
ben acıgım. su an kapanmak da ıstemıyorum. iş arıyorum. bazı yerlere iş için başörtüsü tak falan dediler.. ben de cv mı aldım cıktım. başörtüsü o kadar ucuz dğil. kusura bakmasınlar. iş için kapatmam ben basımı.. ancak ne zaman kapatırım. gercekten ıcımden gelır.. yalnız ve yalnız Allah ıcın kapanırım. ne aılem dedı dıye, ne esım sevgılım dedı dıye kapanırım. sadece ama sdece Allah ıcın.
Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.
:))
bu arada ''keşke'' şeytanın lafıdır, belirteyim.
rica ederim, iyi günler.
Bir elin verdiğini öteki el bilmemeli denmişse sen hesap et artık..
Cevap
2Cevap
Iyilik eğer özendirici etki yarayacaksa açık olabilir, toplumsal yardım kampanyaları gibi.. Ama bireysel yardım olursa bu söylenmez yapıp unutursun, gizli de tutarsın
Hava atmak için iyilik yapanlar hiç yapmasın !
yaptığın iyilikler tabiki gizli olmalı
(kişisel) profesyoneller reklam yapmazz
İyilik yap denize at.
Tabikide gizli kankaaa
Gizli olanı
Gizli😉
gizli olanı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar