İyilik karşılıklı mı yoksa karşılıksız mı yapılmalı?

Yarın bir gün benim de ona işim düşer o bana yardım eder diyerekten yapılan iyiliklerin samimiyeti sorgulatmıyor değil.

Diyojen'e sorarlar:

İnsanlar niye dilencilere sadaka verir de, filozoflara vermez?

Diyojen, Çünkü bir gün topal ya da kör olabileceklerini düşünürler, ama filozof olabilecekleri akıllarından geçmezler de, ondan

#Herkesyinekendibildiğiniyapsınbanane
#şuyazıyıalnımayazdırayım

İyilik karşılıklı mı yoksa karşılıksız mı yapılmalı?
İyilik karşılıklı mı yoksa karşılıksız mı yapılmalı?
Cevapla