Anlatamayıp içine attığın şeyler biriktiğinde ne yaparsın?

Hepimizin başına gelen bir durumdur bu. Bazı şeylere karşı susmak zorunda kalırız veya yutmak zorunda kalırız. Sonra bir bakarız ki içimize attığımız şeyler birikmiş, biz altında eziliyoruz.
Bu durumlarda ne yaparsınız?
Anlatamayıp içine attığın şeyler biriktiğinde ne yaparsın?
Anlatamayıp içine attığın şeyler biriktiğinde ne yaparsın?
Cevapla