Artık bişeyleri toparlayamadığımı ve ipin ucunu kaçırdığımı farkettim son zamanlarda ve ne yapacağımı bilmiyorum 22 yaşındayım bitik durumdayım konsere gittim bugün herkes deli gibi eğlenirken kendimi deli gibi eğlenen insanların arasında bişeyleri sorgulayıp düşünürken yüzüm 5 karış buldum gram tadım yok eğlenemiyorum gülemiyorum bitik hissediyorum ot gibi dümdüz öyle duruyorum hayatın ortasında
Güncellemeler
+1 yıl
. güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sürekli başıma gelen ama bir türlü çıkış yolu bulamadığım meselenin ta kendisidir
Ruhani bi acı ve can yakıyo
Neşemizi kaybetmişiz ve herşeyin sanki sonundaymışız gibi hissettiriyor
Ya sonundaysak gerçekten
bende pek yaşayacağımı düşünmüyorum açıkçası :)
Kahrımızdan ölürüz gibi
Aslında anlatacak çok şey var. İçimdeki başarma isteğim ve hayallerim öyle deli dolu ki eminim kendi içinde barındırıyorsundur sende. Bunu tetikleyecek gücü elde etmek gerekiyor. Sil baştan çabalamak, bir taraf yıkılırken diğer tarafı ayakta tutmaya çalışmak, sürekli yanlış insanlar ile karşılaşmak ve en kötüsüde anlaşılamamak insanı yoruyor.
Evet “yorgunluk “ özet kelime bu galiba yorulmak bu evet
Özet ve anahtar kelime "yorgunluk" öyleyse dinlenmeye ihtiyaç var. Peki bir insan nasıl dinlenir?
Uyuyarak ama nasıl bi uyku tartışılır
Karamsarlık etmeyi bırakın, hayata iyi taraflarından bakın, kendinize iyi davranın.
Seni asıl dibe çeken ve mutlu olmanı engelleyen şey ne? Önce bu sorunun yanıtını bulmalısın
Bunu bulmak için terapiste gittim
Terapist fayda sağlamadı mı
Param yetmedi üniversiteye başlayınca :)
Konser esnasında sorguladığınız şey neydi
Biraz çocukluk biraz değersizlik biraz kendi yanlışlarım vs vs
Bunlar içinde çok alt başlık barındıran konular burdan net bir şey diyemem ama yakın zamanda devlet hastanesi psikoloğuna da olsa gitmenizi öneririm
Devlete gitmem bi çözüm yolu sağlamıyo lustral yazıp gönderiyor
Psikolog ilaç yazamaz gittiğiniz psikiyatristtir. Ben psikoloğa görünmenizi öneriyorum
Ha onlar farklı mı 15 yaşında gittim bi ara sonra bırakmak isteyip bıraktım
Psikiyatrist doktordur ve ilaç yazabilir. Psikolog doktor değildir psikoloji bölümü mezunudur, ilaç yazamaz
Devlet hastanesinde vardır dimi
Hayat devam ediyor en iyi dostun sensin tutunmanın yollarını bul.
Farkında mısın ama bulamadığım için sordum zaten cevap vermek için cevap vermeyin
Kendini ve şartlarını en iyi sen bilirsin ikinci bir kurtarıcı yok
Gel tut elimden, birlikte toparlayalım?
En son biri böyle diyip dağıtıp gitmişti beni teşekkür ederim
Yanlış yüreğe güvenip, narin ellerini uzatmanı ben istemedim. Ben doğru yürek olduğuma inandığım, karakterimi ve yüreğimi sevgi, merhamet ve saygıyla yoğurduğum için istemiştim. Güvenirsen, inan bana anlarsın.
Sağol iyi niyetin için
Rica ederim, yoluna yolumdaki kır çiçekleri serpilsin. Yüzündeki tebessüm eksik olmasın hiç Huzur bul, mutlu kal, yüreğine dert, ayağına taş değmesin. Hoşçakal.
Psikolojik tedavi ve yeni bir hayat kurma👍
Terapiste gittim üni kazanıp okumaya başladım ve sonuç bu toparlayamıyorum dediğim kısım bu
Hangi kısım anlayamadım kafaya takman gereken şeyler var mı ciddi sorun varsa yardım almaya devam et ve bunun üstünde durma durdulça sorunlu hissedersin kendini.
Yani hayatımı değiştirdim bişeyler düzelir diye olmadı
Uyuyorum
Uyuyamıyorum
Uyuma , uyku kaçış
İyice salıyorum