AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
489Cevap
2 ay değil biraz daha uzun süre gerekli bazı değişiklikler için.ilacın dışında birşeyler önermedi mi doktor ?
Hiçbişey önermedi .. sadece ilaç yazdı.
önermesi lazım aslında.eğer vaktin varsa başka bir doktora da gitmeni öneririrm aynı teşhisi mi koyacak sana acaba doktor işinin uzmanı mı ? psikolog desteği de alabilirsin psikiyatristin yanında
Adam uzman hekim olarak geçiyor ama gerçekten uzman mı bilemiyorum ..
Olumsuz düşüncelerini gözden geçir sorgula yani mesela
Neden mutsuzum de kendine cevabını kendin ver
Peki beni gerçekten mutsuz etmesi normal mi
İnsanlık hali illa ki kötü şeyler yaşabiliriz tarzında soru cevap yap kendine
çözüm bulamıyorum beni mutsuz eden şeylere
Seni mutsuz eden şeyler aslında kafandaki düşünceler yani gerçek olmayan şeyler, mesela yürüyüşe çıkmak senin için berbat bir düşünce gibi geliyo fakat kalkıp yürüyüş yapsan düşündüğün kadar berbat olmadığını göreceksin
Yani sadece yürüyüş için değil diğer sosyal aktivitelerden herhangi biri de olabilir
sorunum bu değil benim, sevgisizlik, değersiz hissetme
bunu nasıl yeneceğim
Sen en iyisi iyi Hissetmek kitabını al oku şiddetle tavsiye ediyorum
Allah ile meşgul hiçbir insanın depresyon diye bir derdi olmaz !
Dizi film izliyorum ya da dışarıya çıkıp müzik eşliğinde yürüyorum
Ben depresyona girmek için içerim depresyondan çıkmak için içerim
Sana bağlı bişey
Biraz aklını kullanırsan hemen çıkarsın
Doktora gitmen gerekiyor, belki ilac yazmaz sadece terapi alirsin. Uzun sure oldugu icin kroniklesmis de olabilir. Gecmis olsun.
nasılıma soru at açık olcan mini etekli dekolteli iyi yorum gelcek sonra depresyon finish
Demek spora başladın depresyondan çıkabildinmi küçük hanım spordan sonra?
Cümlenin devamını okumadın mı
Kusura bakma 😂 spor öz güven veriir
ne yaparsan yap pisikoktan yardim almadan yapamaz kimse
Gerçek hayata dön kendini kandırma soruncu değil çözümcü ol acı yok raki
Ben depresyondan şöyle kurtuldum
Yeni arkadaşlar edinerek
Eğlenerek
Yeni arkadaşlar edinemiyorumm
Tamam o zaman mutlu ol eğlen
Kendi kendime mi eğlenicem
Psikoloğa gitmeni tavsiye ederim
Hayali arkadaş bile edinebilirsiniz
kendime hedef koyup ona yürürüm ve savasirim o hedef icin
En az bir iki yılda çıkılır depresyondan.( major depresyon ise). Eger gecici olarak oyalanmak istiyorsan uyu veya komedi filmi izle
benım eski ev arkadaşım depresyondayken resim çiziyordu :D
Kendime zaman ayırırım. Plan program yapmadan keyfime göre 1 gün yaşarım.
içmek en iyisi ben gibi yaparsan faydasını görürsün doldum taştım napim içmeyipte :)
70'lik tekilayı 1 saat içinde bitiririm,ertesi güne bir şeyim kalmaz :)
Konuş paylaş ve en iyi rahatlatma yöntemi mast sanal takil rahatla ve özgürleş önyargılı olma ve dene
Seraline cipram bunlar seni kurtarır spordu yok hobiydi hikaye stres faktörü varsa asla kurtulamazsın alternatif şeylerle
Ya kardeş şu seralinle ilgili bir soru sordum mesaj attım sen kullanmışın bir sorum varda
güzel bir partner bulacaksın 24 saat seks yap bulutların üzerinde gezersin sonra kuş gibi olur olumsuz hiç bişe düşünmezsin inan tek eksik yanın bu.
çikolata yerim hareketli şarkılar dinlerim alışveriş yaparım arkadaşlarımla vakit geçiririm ve şükrederim
Midemdeki boşluğu doldurarak kafamı boşaltmaya çalışırım
beni depresyona sokan kadınlar olduğu için kadınsız ortamlara sığınıyorum...
Ateşe ateşle karsilik vermek her zaman en doğru yontemdir.
bir insanın dna dizilimleri nasıl olur da bu kadar kusursuz olabilir.
Hic girmedim kimseyi S*klemedigim icin kimseyi takma🖕
yalnızlığın tadını çıkarıyorum biliyorum ki en fazla 1 hafta sürüyor
hiçbişey yapmam sigara içerim kafayı iyice takarim. depresyona girmeyi seviyorum :)
Soru yok ortada ama yaşamak istediğim hayatı yaşıyosuuun 😊
Yapma kendine öyle şeyler dışarıya çık doğayla başbaşa kal azcık :)
Depresyon halindeki bir insan bu kadar guzel anlatilirdi bir fotografta...
insanların neredeyse hepsinin yaşadığı bir şey. kötü bir şey. umarım atlatırsın. güçlü ol sadece
biraz sürat biraz deniz kenarında yürüme..
ertesi gün pırıl pırılım =))
Psikolojik destek almalısın yoksa düzelmez yani bence ben öyle düzeldim. yaşın kaç?
18 :( nasil duzeldin? Neler yaptin?
sana detaylı anlatmak isterdim ama burdan sana fazla yardımcı olamam. İlk önce şunu unutma bu dünyada herşeyi yaşayarak öğreniceksin. Gerçekler onları atlama kendini kandırma olduğun gibi ol hayatı böyle kabullen. Kimse yanında yok evet ama Rabbin yanında otur onunla konuş dertleş o kadar iyi geliyor ki :) . Olmadı psikolojik destek al tek başına yapamıyacaksan
Şu tipe bak ve şükür et.
https://i.hizliresim.com/dqNOaQ.jpg
Ne alaka
Yeni arkadaşlar edin. Kendine bir sevgili bul. Bir işe gir çalış.
Camları açmalısın :)) Dışarı bak hayat devam ediyor
Teşekkür ederim :)
Noluyor be
Ahahaha eic seçtin farkında mısın?
Yoo degilim ahahah :D
Geri de alamazsın ki :))
Daha fazla ne kadar kötü olabileceğini düsün ve sonra * et
* etmek zorrr
Depresyon sebebini ortadan kaldırmak. Test edildi, onaylandı.
farklı hobiler edinirim yalnız kalmamaya çalışırım.
niye çıkıyosunki valla çok güzel bi yer depresyon denen yer ben çok memnunum
:S
link
Bugün..
Sanki kendimi 18. Kattan aşağı atmışım da kimse görmediği için ambulansı ben aramışım gibi bir gün...
önce doktora gitmelisin sana ilaç verir
birde vitamin ve uyku ilacı almalısın
bunlar iyi gelir kanısındayım
geçmişolsun
Buyrun dinleyelim efendim, bir şeyi çözemesekte anlatınca rahatlarsınız belki.
Ben ne zaman depresyona girsem alkol alırım. alkol en iyi antidepresandır. İnsanı diger ilaçlardan daha çabuk sakinleştirir.
Antidepresanı niye bıraktın? Seni rahatlatırdı en azından bişeyleri duşunmezdin bence doktorun verdiği ilaçları aksatma
hiç kullanmadım aldım bile
Bende kullandım bir sure gerçekten iyi geliyo başka turlu bu durumu atlatman güçleşebilir
uyuşturuyo resmen seni nesi iyi gelebilir
Ağır antidepresanlar için geçerli o daha hafifleride var. beni uyuşturmuyodu sadece üzüleceğim şeyler gelmiyodu aklıma içimde bir huzur oluyodu yani umutsuzluk gidiyodu
hani ilacı kullandın adı neydi
Esmax kullandım ben doktor uyku problemim içinde iyi geliceğini söylemişti geceleri uyuyamıyodum
benim uykuda sıkıntı yok aksine sürekli uyumak istiyorum
En azından iyi bişey bu. Uyuyunca bazı şeyleri duşunmuyo insan
ek olarak sen neler yapıyosun hayatında?
Kafamı dağıtacak şeylerle ilgileniyodum. Mesela evde fazla bulunmamaya çalışıyorum çunku odamda yalnız kaldığımda bile içim kararıyodu bende çıkıp arkadaşlarımla vakit geçiriyorum ya da kendi kendime yuruyuş yapıyorum falan hep bir meşgale bul yani kendine
hep olmuyor işte ya. zaten hiç bir şeyden de zevk alamıyorum eğlendirmiyo beni yani. nasıl diyim içimde hep bir yer mutsuz çok eğlendiğim bir gün bile içimde burukluk oluyo
Olur oyle şeyler ilk başta ama inan bana bir sure sonra geliyo ve eskisi kadar takmamaya başlıosun. Biraz klişe olacak ama "zaman herşeyin ilacıdır" demişler..
Öyle tabi. teşekkür ederim yorumlar için :)
Rica ederim canım :)
Depresyona gitmene sebep olan faktörü ortadan kaldirarak başlanır işe
Derin bir nefes al ve ben napiyorum? Kimin için bu duruma düştüm de..
Hep yapiyorm ama faydasi yok
Aklın hala yerinde gibi , birşeylerle meşgul ol, yeni şeyler geliştir
Ne yapicam ki herşeyden sıkılıyorum anneme örgü öğret dedim sen ne anlican dedi ice uyuz oldum
Nasıl birşeydir bu depresyon ,🤔🤔🤔bana zengin hastalığı gibi geliyor 😃😃
Ugras alani bulman lazim. Her gun severek ilgi gosterecegin.
Mücadele ettikçe çıkamıycaksın aslında öyle bişey yok 👍
Nasil yani kendimi mutsuz hissediyom ama
Yanılsama bu
Neden olurki bu
İlk sağdan dön, sonra üçüncü soldan gir... 2km ileride
Sağol kardeş bir daha adres soracağım zaman ilk sana yazarım
Depresyondan çıkış yolu işte
Yaşamadığıniz için bu kadar rahat konusuyirsunuZ neyse Allah yaşatmasın düşmanıma bile
Ben depresyona girmiyorum. Genelde pozitif takılıyorum ve bu sayede depresyona girmiyorum.
dısarı cık bı nefes al
yuruyus yap
muzık dınle endıne gel bı ya
Evde kalma. Dışarı çık samimibildugun bir arkadasinla. sinemaya git kafa dagit
bunuda yaptım ama hala aynı
Psikolojik olarak öyle düşündüğün için olabilir. belki de depresyonda değilsindir
tesekkur ediyorum
rica ederim
Kendini eve kap ama sıkıntın neyse cevrendeki kisilerle Paylas. Eğer yapamazsan bir doktora gorun
Ağır müzikler dinlemiyeceksin mesala. Uyandığında söyleyerek uyanırsın yoksa.
bir cozum bulunca lütfen haberim olsun bende sendenim
Söylücemmm merak etme:D
Tamam anlasildi :))
depresyondan çıkmayı gerçekten istemelisin gerisi gelir
Ölüm olmadığı sürece hiç bir şeyi kafaya takmıcan bunu bilir bunu söylerim
Haklısınn
Genelde :)