AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
489Cevap
yeni insanlarla tanışmak iyi geliyor bende aynı durumdayım
Yeter hacı yaaaa https://i.hizliresim.com/Ld5pWo.jpg
git bir bara zurna olana kadar iç yeni bir sevgili yap bir şeyin kalmaz
ama ben hala onu sevdiğim için yapmaıyorum yoksa şimdiye kadarkaç kişiyle çıkardım
kavga sevgilinlemi kavgamı ettin. bence sakin olacak seyler yap
sevgilmle ayrıldım ondan hariç en yakın arkdaşım dediğim insan bana ihanet etti kavga ettik onnla
allah yardımcın olsun..
Hayatında değişikliklere gidebilirsin. Değişiklikler iyidir, yeniliklere açık olmalısın.
Ne gibi?
Yeni iş, yeni aşk, yeni arkadaş veya yeni mekanlar gibi :) Bunlardan birisi bile hayatını değiştirmeye yeter. Örneğin yeni bir kursa yazılıp değişik bir ortama girebilirsin. Hayata bakışın değişir.
teşekkürler yardımcı oldu gibi :)
Rica ederim, yardımcı olabildiysem ne mutlu bana..
Yalniz kalip film dizi pc oyunlari ile kafa bosaltirim veya solgar 5htp var mutlugu arttici dogal ilac
spor yaparim kosmaya giderim ve kendimi her gittigimde daha fazla cezalandiririm her kosu turu katlanir...
ilaç tedavisi en az 6 sürmesi lazım diye biiiyorum. doktorun tavsiyelerine uy. hayatından karamsarlığı at gitsin
Harekete geçmen lazım, sen ne yapmayı düşünüyorsun?
aylar yıllar alır zamana bırakmak lazım başka meşalae seyler almak
Bir hobi edin bol bol gez sosyal ol kendinle başbaşa kalma
Akışına bırak. Ben de 1.5 ya böyleydim kendiliğinden düzeldi
Sahilde ya da yeşil bir yerde yürü yürürken müzik dinle
Eğlence, parti, spor ben bunlar olunca hemen çıkarım 😅
@hdfhdfhdf alın bunu başımdan bak bununda psikolojisi bozuk 😀
ha ha ha cok komik ncncnc
A4 kağıda depresyon yaz kapıya yapıştır sonra kapıdan çık :D
Zekan ve sen hayranım :D ahah
merci :D
Bilimsel olarakta kanitlandigi uzere spor yapmak mutluluk veriyor.
Spor her zaman yaparim
Depresyonda olman imkansiz o halde. Ayrica depresyon önemli bir konudur. Bu taniyi sen mi koydun kendine?
Ben koydum
hayattan zevk almaya bak. kendine keyif verecek uğraşlar bulabilirsin.
Denedim olmuyo pekk daha darklı seyler lazımmm
o zaman daha önce hiç uğraşmadığın hobiler deneyebilirsin.
Cok sıkıcı bence
sen umutsuz vakaymışsın o zaman, yapabileceğin bir şey yok. iyi depresyonlar. :)
Ahahah sagol :D
Antidepresan'ı kullan bende kullanıyorum uyutuyo falan bütün gün ruh gibi dolaşıyorum iyi oluyor
seni mutlu edecek şeylerle meşgul ol,bu arada nick'in güzel:))
teşekkür ederim.
Cikmayi bilmemde deprosyondayken gulersen deprasyonun bozulur benden demesi
Gülersen deprsyondan çıkarsın , Pijamalı şefket hoca demişti :D
Mutlu olacağın şeyler yap :) doktora söyle hapın dozunu yüksetsin
Onu görmeye giderim onu gormek bile bana mutluluk verir
Dertlerini güvendiğin bir arkadaşına anlat ve tavsiyelerde bulunsun
depresyona inanmak ne demek ya :D burç mu bu yoksa fal mı :D
Tıp bile bulamadı trıbime cağre demişti bağcılarlı heyjan en son.
Depresyona girmek için ne yaptıysan bu sefer tam tersini yap ;)
sevdiğiniz hobileri yapın sevdiğiniz dostlarla buluşun eğlenenin size bunlar çok iyi gelir
gir bir duş al çikolataya aban aç şarkı bişeyler yap intihar falan boş iş
Lise mezuniyetim varrrr cikolata cok zorr :D
intiharda cok zor o zaman asfdghj
Bak bu acıdan düsünmemistim ahahha :D ahahha
:Dd
Agahahah
sen nasıl depresyondasın be kahkaha atıyosun :D
Ben sorunluyum her türlü adadaki herkes bunu söylüyorrr
pekala öyle olsun :D
Tamam ajahaha :D mesaj atsana bir
soru depresyonu öyle basite indirgemiş ki sanki tuvalete girip çıkmak gibi bir durum söz konusu :(
Oraya nasıl girdin bir söyle bende bir bakayım ne var ne yok :p
kapıyı aç ve çık git soruyon bide nasıl çıkarım diye :D
Ruhunun organlarını aktive etmen gerek. Buda zikir ve namazla olur🙂
Müslüman değilim
Ruhun aç ama güzelim. İslama davet ediyorum seni 🌸
Hayır, teşekkürler, iyi geceler
Ağlamaya devam o zaman
Benim durumumun dinle bir alakası yok, her namaz kılan, her Müslüman toz pembe şekilde yaşamıyor zaten. Bu nasıl bir mantık ya?
Depresyondam bahsediyoruz yalnız farkındasın dimi? Sen acıktığında neren sinyal veriyo mesela? Karnın dimi? Ruhun peki nasıl sinyal veriyo? Sıkıntı stres depresyon halleri.. İşte ruhunu anca Maneviyatla huzura erdirirsin. Bu dünyaya keyif yapalım diye gelmedik zaten 🙂 İmtihan dünyasındayız. Şurada en fazla 70 senelik ömrümüz var. Belki o bile değil. Ne için varsan O'nun içi yaşa😉
Tatlım anlamıyorsun galiba. Dini inancım yok diyorum neyini anlamıyorsun? Sen maneviyatla erdir, bana faydası olmuyor. İyi günler
Hmm senin gibi guzel buri neden girer ki depresyona iyisin bu arada oldukca
Spor yapıyorum tenin çok hoş bembeyaz göğüslerin de çok güzel duruyo
Adıyaman menzil köyüne gidin ben gittim kurtuldum çok şükür
Netten araştır bir haftada bitti benim sıkınT ım
Çıkamıyor, çırpındıkça batıyorum.
Yanımda olsan ben çıkarırdım ssni 😂👍🏻
@edadymn Neden psikologmusun. 😂
Evet ☺️☺️
Depresyona girmeme izin vermiyorum...
Nasl
Olumsuzluklar yaşadığımda , moralim bozulduğunda, canım sıkkın iken dışarda saatlerce yürüyorum ya da egzersiz yapıyorum, yüzüyorum, sevdiğim şeyleri yapmaya özen gösteriyorum. Ve en önemlisi beni üzen her ne varsa geniş perspektiften ele alıp kendimin ne kadar değerli olduğumu ve hiç bişey için değmeyeceğini hatırlatıyorum ve oakışaçımı değiştiriyorum...
Depresyondan çıkmak neden mümkün olmasın?
namaz işi çözer derim
Ahahahhaha iyidi bu :D
Git bir erkekle guzel bir sikis yap depresyondan cikarsin kendine gelirsin
Arkadaş edin hobi edin
Hepsinin sevgilisi var o yüzden onların yanında olmak istemiyorum. Seni seviyorum diyen adam sana istediğin ilgiyi veremiycrgimi fark ettim dedi ben ona demiştim üzülmek istemiyorum o da ben seni uzmem demişti ama yalan. Aşk denen yalan batakligina girdim ve kendime gelemiyorum
Sen ona onun istediğini veriyor musun peki
Sadece ilgim onu rahatsız ediyo dün artık patladı ben bilmyordum
Ben ona sevdiğim i söylemeyen e kadar böyle katı olmadı her şey elde edene kadar miydi
Sana iyi gelen başka şeylere odaklanarak.
En sevdiğim tatlı cikolata yemek dizi şarkı flan
Kendi öz güvenini yakala
Eskiden vardı ama yok pek artık
Sen başkalarının söyledigi sana karşı şeyleri takma ya seni cekemiyolar ya da kıskanıyolar kendini mantıgınla kontrol edip yonet hem kendini hem cevrendekileri sen yönetir gibi ciddi ve kararlı gözük canım
En iyisi takmamak
Aynen
Spora ve kitaba veriyorum
Çıkamıyorum :) tatlı yemek olabilir :(
Benim depresyonuma ilaç olan şey zamandı.
Basketbol, müzik, kendi dünyam.
Evde durmayın derim. Ev insanı iyice geriyor.
Namaz, zikir, sadaka, Allah.
Geçiyor be bir müddet sonra
Ne kadar derinde olduğuna bağlı.
Depresyon sebebi ni şöyle? Panzehirini söyleyim
Evi abur cubur doldurup film çay kahve idealim
önce ayakkabıları giyip , sonra kapıdan çıkmak :D
Neden depresyondasın?
Nasil girdiysen ordan çikman lazim
Nasıl girdiysen öylede çık çok mantıklı lan 😂 ben bunu nasıl düşünemedim
Yak bir cugara. Hadi iyisin cozumu de buldun
rutinden çıkmazsan çok zor