AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
489Cevap
Depresyon kelimesini zihnindem atmakla başla sonra dışarı çık biseyler ye arkadaşlarınla vakit geçir
Sen depresyonda değilsin, her nerdeysen bugün çıkabilirsin
Nasıl nasıl
Ee depresyon öğle basit bir şey değil, buraya bu soruyu dahi yazmazlar, hiçbir şeyden zevk alamazlar ama hiçbir şey, en sevdiği şeyden bile
İnsanlarla konuşmak iletişim kurmak sohbet etmek çok zor geliyor sanki sonunu bildiğin filmi izlemek gibi, herşey tekrar esiyor sanki sıkılıyorum hep yalnız kalmak istiyorum birileriyle konuşmak zorunda kalırsam dişlerimi sıkmaktan perişan oluyorum karşımdaki insanlarda anlıyor tabi bunu beni kibirli spguk sanıyorlar halbuki gücüm enerjim sıfır tahammülüm hiç yok
Androjen hormonu artışı depresyonu bastırır. Bunun için kırmızı et proteini, balık ve süt yoğurt yemek gerekebilir. Fazlaca.
Depresyondan çıkmanın tek yolu vardır.(Kukunuzla oynayın ve depresyondan kesinlikle çıkarsınız)
Güzel olan her şeye bakarım. özellikle minik kedi ve köpekler ile kuşlara falan.
Sakin ol, otur ve geçmesini bekle :/ Ne yazık ki depresyonu öyle kolay atlatacak bir yöntem yok
küfür edip deşarj olacan :) şaka şaka
ama çok güzelsin akıllı ol daha nolsun
Tam depresyona gircem seron bitti sesleri duyuyorum nasıl gireyim.
aynada böyle bir görüntüsü olan kızın depresyona girmesi ilgin. 3 sn bakan depresyondan çıkar :)
Herhangi bir konuda uzmanlık sahibi ol kendini geliştir yabancı dil vs.
Disariya cik hergun illa birisiyle konusursun ya da ilk sanaldan konus sonra bulus bu da olabilir
Güze bir duş al sonra dua oku ve hayatta kendinden başka kimse mutlu edemez koruyamaz geliştiremez senin ilacın sensin
depresyondan çıkmak için ilk adim depresyondan cikabilmektir 😂
Tanımadığın insanlarla konuş içini dök psikoloğa gidebilirsin istersen
Önce kendinle barışık olmaya çalış işte o zaman kendinde o gücü hissedersin. Aciz olma güçlü ol. Yanlışla doğruyu ancak o zaman ayırt edebilirsin
Çık bir hava al :// dolaş iyi gelecektir. Kaçma insanlardan :/
İnsan içine cik. Kendini odaya kapatma. Seni üzücü şeylerden uzak dur
Muzik dinlerim yürüyüş yaparım kendi kendime oynarım 😊
Sıkı bir dost ile karşılıklı konuşup içindekileri söküp atmak ile olur.
Depresyonda olduğun teşhisini doktor mu belirledi. Eğer doktora gitmediysen muhakkak gitmelisin. Çünkü tedavisiz depresyonu atlatmak çok zordur...
Evet pskolojik olarak ilac verdi bana
Düzenli kullanmalısın. Eger ilactan şikayetin olursa doktoruna başvur. Bunun dışında geçmez bu sıkıntım diye karamsarlığa düsebilirsin ama geciyor. Ben atlattım çok şükür Allah'a. Dua et, Allah'a yönelmeyi unutma
Sevgılı yap dıyenlerı takma derım sevgılı derttır okuluna ışıne odaklan yogunlaş bıraz sevgılı degıl eş yap kendıne
bir psikiyatra gidebilirsin sorunlarının onunla paylaşabilirsin sana ilaç verebilir bu sana iyi gelecektir.
yardım etmeye çalışanlar var ama sende bir adım yok. kurtulamazsın böyle yaparsan.
ya nasıl kurtulim yataktan kalkamıyorum çikolataya verdim kendimi
yokmu bunun bir çaresi bunlar bana yaramaz etkin yöntem tescillenmiş..!
eyw.
Havalardandır eğer uzun bir süre böyle değşlsen düzelir :) bende 2 yıldır var depresyon hala aynıyım yaşayn ölü gibi :(
kesinlikle...belkide ama başka sebeblerde var bende
depresyonda olduguna emınmısın ne kadar basıtlemış depresyonda olmak ya la
Reddedilmek kolay mı ya?
arkadaşım bak guzel kardeşım hiç bir şey senin hayatından onemlı degıl tamamı depresyon diye kendını şartlandırma hayat uzun kımler gelıp kımler gecıcek gozunu sevım depresyon diye şartlandırmıssın kendını bırak hayatı akışına gıtısn.
link
bunu izlemelisin :)
:) teşekkür ederim ilginç bir çözüm ...
2 ay erken bir zaman sabırlı ol.En az 6 ay ver kendine.
:P :P :P :D
:))
Mutlaka bir işin olmalı, bir meşguliyetin olmalı. Kafandaki bu düşüncelerden uzaklaşacak bir şeyler bulmalısın. Ve en önemlisi irade, ancak böyle yenebilirsin depresyonu.
Nap biliyor musun sahile gidip avazın çıktığı kadar bağır ağla kendine gelirsin
Sahil yok :(
Burda soru görüş yap arkadaş edin tabi düzgün arkadaş depresyon falan kalmaz :D
Bende depresyondayım benim sonum belli de senin bir sansin var belkide
Senin neyin var?
Neyim yok ki hersey ust uste geliyor etrafima bakiyorum dostum yok sevenim yok gibi geliyor bir kizdan hoslaniyordum olmadi ama onu unutamiyorumda unutmaya calistikca aklima geliyor bir kac kez disari ciktik sohbet ettik yanasmamiz oldu sonra erkek arkadasimk unutamiyorum olmaz kimseyle dedi her hangi bir sey yine yakinlastik ettik artik gorusmeyelim dedi boyle disarda arkadas kalalim dedi bir yaklasiyor bir uzaklasiyor anlamiyorum ne yapacagimi bilemiyorum o kadar zor durumdayim ki artik bunun altindan kalkamiyorum
Takma bence Allah ne verirse hayılısını versin kısmet hiç beklemediğimiz anda biri çıkabilir karşımıza Allah'tan ümit kesilmez
Dogru ama insan ister istemez kafasina takiyor ne yapacagimi bilmiyorum birlikte oldugumuzda konustugumuzda hayatimin guzel en guzel zamanini yasiyorum ama onsuz bir hiç gibiyim sankide yasamiyorum boyle duygulari ilk kez yasiyorum hayatimda
güzel olmuş arkadaşım deprasyondan çıkabilirisn açık kapı :)
deprasyona girmem
ne isim olur ya bide onla mi ugrascam
Öncelikle bu t teşhisi doktor koymalı sana eger depresyonsa tedavi görmelisiniz ve durumun farkına varıp yavaş yavaş mücadele etmelisin
Psikiyatra gideceğim, önerin için teşekkür ederim.
Doktora gitmeden kendi kendine depresyondayım demen doğru olmaz bu öyle basit bir şey değil. belki bir şeye sıkılıyorsumdur, seni o an rahatsız eden bir şey vardır yani illa depresyon olacak diye bir sebep yok. boyle devam edersen depresyonda degilsen bile girersin.
Kısa bir süre de değil yaklaşık 9 10 aydır böyleyim
Geçici bir şey olsa en geç 1aya geçerdi. Randevu alayım, bakalım doktor ne diyecek
Geçici değil anladimda başka bir sorun olabilir depresyon hariç bir sürü rahatsızlıktır var burda demek istediğim kendiniz teşhis koymayın önce doktor koysun
Psikiyatriye giderkk, depresyondayım ama deli değilim
disari cik biraz kendine gel alisveris yao deli gibi
dışarı çık hayata bak kimseye ihtiyaç olmadan kendini mutlu edebilirsin zamanla arkadaşların olur
Durduk yere arkadaşlarım olmuyo ki :/
Evden çıkmak lazım.
Boğuluyor insan ruhu zayıfken dört duvar arasında
Neden mümkün değilmiş ömrünün sonuna kadar onlarcasını atlatabilirsin :)
geçmişim gelecigime şimidiki aklım gelecege engel olduu
Arkadaşın varsa onlarla buluş vakit geçir açık hava iyi gelir deniz havasıda
depresyondan çıkmak için depresyondan çıkmalısın bu kadar basit
zekana hayran kaldım brawoo :DD
Bu yasinda neyin depresyonundasin sen? Silkelen bir kendine gel
Pekiii geldim :D
BirdahadA aklina sokma oyle seyler
Tamam ya :D
yüksekçe bir yokuşa cıkar, ordan aşşaa bağıra bağıra koşarım :DD
bu fikri sevdim =)
+++
yumurta akı zeytin yağı biberiye bal karıştırılır yüze sürülüp 45 dk bekletilir
şlkjhgfdsa+1
:DDDDDDD cildim muhteşem ama depresyona girince siyah noktalarım başlıyor.
teşekkürler çitlenbiğim
rica kral
her kötü his depresyon değildir ama,üzgün olman doğal
Önce dıbe vur içindekılerı dök sıkma kendını ,rahatla . sonra emın ol yenıden ayaga kalkıcaksın :)
ilk yaılması gereken rutini terk edip hayata karışmaktır kapalı mekanlardan çok açık hava tercih edilmelidir
Terapi terapi terapi. Depresyona rağmen zevk alacağın tek şey ise cinselliktir. İstek olmaz ayrı mesele
İstek de yok bir zikim yok
İşte tam burada hormonların gücü ortaya çıkar. Eğer karşındaki işi bilen biriyse her ne kadar istek olmasa da o zik sana o seratonin ve dopamini salgılattırır:)
Depresyon sporla geçmez. Ben depresyonu hiç spor yapmadan yendim. Depresyona en güzel ilaç psikoterapidir
saclar gayet guzel pijamalardan kurtul ve kendini sokaga at bir an once , iphone falan gecirmez bunlari
Ben bir kere girdim depresyona ondanda çıkmaya çalıştıkca daha çok içinde kaldım o yüzden akışına bıraktım ve kısa sürede çıktım.
ağlarım bir süre sonra aglayamam o sıra çıkarım depresyondan. zaten çok cabuk çıkarım ben malum sınavlar falan mecbur
Çevrene bir bak , her şey ne olursa olsun kaldığı yerden devam ediyor. Düzen bu. Bunu görünce ister istemez çıkmak zorunda kalıyorsun afs
Önce depresyondan çıkacak çıkış kapı pencere havalandırma tarzı bir yer ararım bulduğum yerden de çıkar giderim
için rahatlayana kadar ağla sonra kalk git markete abur cubur ne bulduysan al aç bir komedi filmi otur izle
bana böyle bır tavsıye veren ınsan.
ne deseydim? takma düzelirsin gibi yalandan tavsye mi istiyorsun anlamadım? duygularını dibine kadar yaşamalısın bence
sağol benı kızdırdın
peki üzgünüm bunun için sadece fikrimi söyledim
ben de
Yeni çevre edinmek. Yeni şeyler yapmak. Ve bu yenilerin icindeyken eskiden bahsetmemek. Zamanla yeni şeylerin içinde yenilenirsin😊😉
Depresyonda olmadıgına inanmakla yanlız bunu başkalarına kanıtlama zorunluluğun olmadığını aklıına sokarak başlıyabilirsin.
benden bize gelsin!
1. başka bir deprosyana girerim. daha hafifi olur atlatınca ikisi de geçer.
2. balık tutmak birebir. bir olta salla hayata. ne çıkarsa akşama yersin.