AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
489Cevap
müzik listeni değiştir ilkk önce yapman gerekn bu daha hareketli şeyler dinle kendine daha az zaman ayır daha çok uğraştıracak işlerle uğraş düşünmeye zamanın bile kalmasın derkenn bir bakmışsın herşey yoluna girmiş bile
İlk önce hüzünlü müzik dinliyip dibine kadar hüzün boğuluyorum üstüne hayvan gibi canımın istediği ne varsa yiyorum sonra geçiyor 😂
Kimseden bişey bekleme özellikle ailenden. Çünkü onlara açıldığında seni anlamadıklarını kendin görüyorsun. Sevdiğin şeylerle ilgilen ve bol bol yürüyüş yap pozitif müzikler dinle
Ooo Doktor
Ölmek istediğimi söylediğimde bile yüzüme bakmıyorlar ki. Uyuyamıyorum, uyanamıyorum, gülemiyorum. Ölümümün yakın olduğunu umut ediyorum.
Böyle düşünme takip ettim seni
Teşekkür ederim eig seçtiğin için :)
Asıl ben teşekkür ederim ilgin ve desteğin için:)
Rica ederim :)
Çıkmaktan ziyade depresyona girdikten sonra daha çok işin içinden çıkılmaz hale bürüyüp farklı ruhsal boyutlarda yaşamak hoşuma gidiyor.
Seni tanımıyorum ama kendini en iyi sen bilirsin sevdiğin şeyleri yap onlarla uğraş bu şekilde çıkarsın depresyondan 👍
Kendini iyi hissetmen gerekiyor, stresten uzak olman lazım sorun yaşadığın konuları çözüm mutlu olabilirsen depresyonu yenebilirsin başka çözümü yok
Yaşadığın yerde deniz varsa git kenarında yürü yoksa oksijeni bol bir park varsa orada yürü kendinle kalma arkadaşın varsa çağır aklına bile gelmez
Dua et, spor yap, az uyu ve erken kalk, akşamları ıhlamur ya da papatya çayı iç, bol su tüket ve aklını sürekli işlerle hobilerinle meşgul et.
yapmaya çalışıyorum
Sosyal olmalısın kendi kendine kaldıkça insan daha kötü oluyor , kurdukça kuruyor ve iş çıkmaza giriyor
Beni cevremdekiler delirtiyo zaten
Tek başına vakit geçir o zaman sana iyi gelecekse. gez dolaş eve tıkılı kalma ama
Ne yapacağımı bilmiyorum artık ya olumlu düşünmeye çalışıyorum herseyi ama bazen kopukluk oluyo sanki bisey engelliyo ne yapsam bilmiyorum ya oyalanacak birsey bulsam ama ne yapacagimida bilmiyorum
Mümkün bilader önce börü ana fragman yaz izle o fragmanı sonuna kadar! Sonra kalk 2 rekat namaz kıl sonra kenzül ars duasını oku hergün asla pes etme en kısa sürede depresyon yerine enerjasyona geçiceksin bak gör
Ben ikizler burcuyum anlamam öyle depresyondan falan. Bazen canımız sıkılır o da 1-2 dakika falan sürer
Bende ikizler burcuyum bir turlu cikamadim depresyondan bende de ayni sey var yanii
Ama benim ki 1-2 dk surmuyo baya suruyo
Yok öyle değildir ya. İstersen ikizine sor. Ya bizde beyin bir kere o kadar çok farklı şey düşünür kü sıkılmaya, depresyona zaman bulamaz ki...
Nelerden hoşlanırsın, ne yapmak ilgini çeker onları düşün sonra bak nasıl değişmiş hayatın.
Benım cok guzel zaman buluyor valla zaten ılac tedavısı goruyorum ben gorus sahıbı kısısı
İkizler burcu insanlarını şizofrenle de karıştırırlar ve en fazla şizofren ikizlerden çıkat...
Dediğim gibi bir şeye takılma fazla olumlu düşün her şey değişir...
Şunu izle
m.uzmantv.com/ikizler-burcu-kadininin-ozellikleri-nelerdir
Degısmedı degısceguınıde sanmıyorum o kadar sey oldu kıı
Sen bana güven. Değişecektik. Bu dünyada neler değişmedi ki.
OdA dogru
Biraz olumlu şeyler düşün. Ve eğer büyük bir sıkıntın varsa paylaş. İçine atarak kesinlikle çözemezsin.
Mezaj ativakgim atamadim maldsef size
Ne zaman istersen mesaj at sorun yok. Dertleşmek istersen dinlerim
Size mesaj gonderilemiyormus
Neden önce takibe al. Sonra mesaj gödnerebilirsin
Ayarları değiştirdim. Mesaj atabilirsin
Gerektiği kadar uyu. Fazlasına tenezzül etme. İnsansanlardan kaçmayı bırak. Rezil olma korkusunu üstünden at. Sosyal ol. Çekildiğin şeylerin üstüne git...
Denicem belki iyi olurum :D
Dene tabi.
Az ye Kilo Alma.
Almam ya :D
Eğer kılmıyorsan, namaza başlamanı tavsiye ederim
Huzur veriyor.
Ayrıca kim ne derse desin takma
Kendi hayatını yaşa.
Çık gez dolaş biraz.
belki sen daha önceden girdin depresyone ve hayatındaki herşeyi mahvediyosun olamazmı sevgilini aileni okulunu
iyi ama nasıl bu depresyondan çıkarım
:) cicim bunlar depresyona girmek için bir sebep değil bence herkes ayrılıyo sevgilisinden herkesin aşkı devlerinki gibi değil arkadaş desen inan şurda bir soru sor en yakın arkadaşınız ihanet ettimi diye 50 kişi yazar etti diye ve her gencin ailesiyle sorunları olur bunlar seni olgunlaştırcak dönemler hayata karşı dik durman için bazı acıları yaşaman tecrübe etmen gerekiyor...
ayrıldıysan ayrıldın nolmus yani abartılı özenti durumna giriosun yani depresyon olayarı falan sen depresyondasın adam ruslara cakıodur simdi o yüzden takılma
iyi ama herkes başka şeyler içn üzerime geliyo sanki en yakın arkdaşım bana ihanet etti
arkadaşınada sktr et o zaman sen güclü olmaya bak onlar olmanda yasarsın onlar vermioya ekmegini
anti depresana başla sakinleş düşün ben ne yapıyorum de. çevreni ortamını değiştir ve başarabileceğin şeylere yönel
hee anti depresanla hayata daha çok küsüyor insan
Yanlış ilaç ile mümkün
hımm anlasılan bizide hayatından sildin öylemi? gönüll ablaa
Kadinlar genelde alisverise cikar suslenir puslenir sonra erkeklerin onu yiyecekmis gibi bakmalariyla ben guzelim herkes beni istio hahay die gulus atarak mutlu olurlar :)
belki :S
depresyon değilde stresdir o. eğlenmene bak. hayattan zevk almaya odaklan. seni mutsuz eden seyleri hayatından uzaklaştır.
keşke...
sadece iste. yaparsın.
Kaderden emin olan kederden emin olur. Kederden emin olan depresyona girdiği zaman Rabbine müracaat eder.
beni depresyona iten nedeni arştırırım eğer bir kişiyse sorun bende onun hayatını depresyona sokarım ve kurtulurum:)
Atlar bir cruise gemisine dünyayı turlar gemide ki tek hatunlardan birisini kafalar günümü gün ederim
hahahaha bunu yaptınmı gerçekten hiç
yani hiç depresyona girdinmi :)
Girmeden kıyısından dönüyorum ben,depresyona kendimi sokacak bir hayat yaşamıyorum keyfini cıkartamadıgım bir hayatım olsaydı o zaman depresyona girerdim.Ama cruise gemisi olayını birkaç defa gerçekleştirdim,güzel ve ucuz bir yoldur,en kolay yolu yunan adaları
doktorun gözetiminde hareket et bence ne kadar süre dediyse ona göre ne yapman gerekiyorsa onları yapmalısın eğer o doktordan memnun değilsen başka birine gitmelisin
aslında beni biraz konuşturmasını isterdim ama adam 3-5 soru sorup ilaç yazıyor .. tek yaptığı şey dozu arttırmak.. ama ben ilaç kullanmak istemiyorum. Belki bazı tavsiyelerinizle bu durumdan sıyrılabilirim diye düşündüm.
o zaman biri ile konuş içini dök herşeyi anlat bir yabancı olsun ki rahat rahat herşeyini anlatabilesin doktorun sana bunu yapmıyorsa başka bir doktora gitmelisin o pek ilgilenmek istemedi herhalde
bana da biraz öyle geldi ve derdimi anlatmak istediğim zaman "karşınızda buzdolabı tamircisi yok, ben kesinlikle bu durumu çözdüm" dedi.. ruh halimden ötürü tepki veremedim galiba .
şimdi doktoro da sürekli hastalar geliyor oda artık tecrübelidir daha öncede gelmiştir seninle aynı sorunları yaşayan oda direk tedavini vermiştir biraz ilaç tedavisi biraz kendi gayrettinle olur bu iş pozitif ol çık dışarıya konuş sohbet et yeni insanlarla tanış farklı alanlara yönel hiç yapmadığın yapmak istediğin şeyleri yap
İlk basta hareketli müzikler dinle sonra sacini degstr boyat ya da kstr snra git bir alisveris magazasini gez vitrn bak bsyler al falan arkdslrnla buluş kafa dgt gez egln. depresyondan eser kalmaz :)
Puzzle al ben oyle yapmistim guzel kafa dagitiyor ve bolca dua
Yürüyüş Spor yap, resim çiz farklı faaliyetlere yönel
Satranç oyunu veya kendi kendine aynaya bakarak neden bu duruma geldiğini sormaktır.
Depresyondan çıkmak için insanlar içine karışmaktan sıkıntı yapmaman olumsuz düşünmemen
Müziği açıp dans ederim, kızlarla çıkarım, içerim filam
Depresyona girmeden kendimi iyi ve mutlu kılabiliyorum.
yakın çevrenden sık görülebileceğin bir arkadaş edinmelisin
Çalışıcaksın. Gün boyu türlü acaip mevzuyla uğraşınca uyku dışında herşey anlamsızlaşıyor.
Şu anda işsizm, ama çalştğm zamnlrada da oluyor. Ruhumun defosu diyorm ben buna ayrılmıyor pek :)
Aslında haklısın. Şimdi durum şu, hormonlar doğru zamanda doğru frekansta çalışmadığında zihin bu açığı kullanıyor ve beden buna kayıtsız kalmayıp, bir tepki geliştiriyor. Bazen uykusuzluk, bazen aşırı uyku, bazen yorgunluk, bazen sinir. O zaman problem ne hormonlar, ne yapmalıyız spor, doğru beslenme, stresten kaygıdan kaçma, zihnin getirisi olan mevzulara odaklanmasını sağlama , vs.
Evet her anlamda baya sistemli bir yaşam lazım. Ruhun da bedenin de sağlklı beslenmesi lazm. Gel gelelim teoride böyleyken pratikte zorlanıyor olmam vitamin hapları da kullanıyorm ama ciddi bir halsizlik var. Bakalım değişk şeyler deniyorm spritüel şeylere sardım şu ara çekim yasası, olumlamalar meditasyon vs araştryrm
Daha çok erken tüm bu sıkıntılı mevzular için, böyle başlarsa böyle gider çünkü. İyi ol, keyifli ol, zorla kendini
Biraz yapı meselesi gibime geliyor. Bazıları doğuştan keyifli, yani yapımda var ama uğraşıyorm teşekkürler ☺️🌸
Farklı görünüyorsun diğerlerinden, eminim daha pozitif bakmayı denersen , şans seninle olucaktır.
Evet Umarım 😌
Gerçekten sakin sakin konuşabileceğin birine ihtiyacın var, daha sonra sessizliğe ve karanlığa ihtiyacın var. İşe yarıyo bunlar
Mutlu olacağım şeyler.
Telefonu kapatır keyfine bakarım.
Bu depresyon sevdası nedir ya eski insanlar hiç depresyona girmiyormuydu yani 🙄
Bol bol kitap okuyacaksın depresyon diye birşey kalmaz.
Mantikli. Denedinmi
Her gün kitap oku ne aşk acısı ne hayatın yükü ne çevrendekilerin abuk sabuklukları vs vs vsv aklına ne gelirse hepsinin tek ilacı KİTAPPPP
hiç giremedim biliyomusun :D
egonu yükselt sen birtanesin kimse umrunda olmamalı
Bismillahirrahmanirrahim, yemin ederim esnegim yarım kaldı 😂 giz naptın kendine
Tam paylaço gibi olmuşsun, saç renkli kabarık, kıyafet renkli pijama kırmızı hahahshskadb
Biraz öyle ckdmfms
A. selam..
Depresyon iyidir kafaya fazlza takma :/
Çok kolay dua ediceksin kardeşim
Her zaman Allah'ın yanında olduğunun bilincinde olucaksın
Bak gör o zaman depresyon neymiş hatırlamazsın bile
kendini kapatma depresyondayım demeyi bırak hayatı akışına bırak herşeyi düşünüp kafana takma
Mümkün gayet. sen kendini sartlandırdığın için daha zor ama
Depresyondan çıkabileceğini farkettiğinde umut olacak..
Instagramin var mı dublaj online videolarini izle aglarken gulmus bir insanim o videolar sayesinde
bayanların depresyondan çıkmasının en kolay yolu bol para ve alışveriş :)
hobiler edinecen baska çare yok mesela spor gibi ya da bir müzik aleti alıp ona odaklanabilirsin ben öyle yapıyorum gerçekten
Kendimi odaya kapatırım bir müziği sabahtan aksama kdr dinlerim :) Birazdaha depresyona girerim öyle öyle gidio işte :D
Niyet ettim allah rızası için depresyondan çıkmaya uydum hazır olan imama diyip iki rekat şükür namazı kılıp hayatımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz abimm
Kendin düzelmeye çalış sonra benim gibi ilaca mahkum olma
ALLAH'ınisimlerini tesbih et bol bol şifadır
Kuran-ı kerim oku bol bol şifadır
Kısacası Allahı an işte bol bol ve ibadet et
Rabbim Şafi adı ile şifa versin Amin
Aminn canım elimden geldiği kadar yapmaya çalışıyorum ama bir şeyler hep eksik kalıyo
Sabret ne diyor ayet
Bismillahirrahmanirrahim 'Allah sabredenlerle beraberdir'...
Ağlayabildigin kadar ağla sana deger verwn insanlarla birlikte ol içini dök rahatlarsin 👍👍
insanların hastalığı neden artar hep takıntı haline getirildiği için ki senin ki hastalık değil duygu boğulumu yaşıyosun hayattan zevk almıyosun bunu aşmanın yolunu diyebilmem için senin normal hayattaki uğraşlarınıda bilmem lazım
Hicbir ugrasim yok :( ders calisiyorum nete giriyorum takintilarim var bir suru :( kitap okuyorum bazen ve muzik dinliyorum hepsi bu :(
Hobiler edinmelisin
Aklını bişilerle meşgul edebilirsen atlatırsın
Kapıyı aç çık knk zor değil sadece kapıyı bulmak mesele🤣🤣🤣
spor kesin çözüm onun dışına kendini bir ilgi alanına yönelt ya da çocuk bakıcılığı da yapabilirsin çocuklar sakinleştirir hayvan sahiplen ne bileyşm arkadaş edin çok fazla şey var
Anlıyorum teşekkür ederim
önemli değil ama gerçekten çıkmak istiyorsan sendr bitiyor umarım bir an önce mutlu olabilirsin unutma hayat çok kısa :/
Tak kulaklığı 2 saat yürü iyi gelmezse burdayım gel yüzüme tükür
Söyle onlara kıçını yerden kaldırmadan tosbağa bile yürüyemiyor. bir işle uğraşsınlar tekefonun bilgisayarun başına oturup neyi bekliyorlar
Mevsimlik oluyo öyle güneşe çık , sevgili felan bul. geçer.
dinsizim cokta rahat kafam oooo :D
tavsiye ederim :kbsodjdldnslfkwodpamd
Ateiz mi takılıyon o da uç gerk yok 😅
dinsizim dedim Allahsız Değil :D
Ohooo deist o zaman kolay gelsin başarılar shahchahxjsks 😬😅
Bir omur surebilecegi gibi bir ayda da cikilabilir.. bu depresyona girmeye neden olan olgunun agirligina bagli ve kisinin cikmak icin gosterdigi cabaya..