
Kadınlar çok dırdır yapar
Kadınlar dırdır yapmaz erkekler kadınları anlamıyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bana göre kadın dırdır yapmaz. Geneli yapmaz en azından. Karşısındaki erkek onu saygıyla dinleyip fikrine önem vermediği için kadının kendini ifade etme ve anlaşılma çabası erkeğe dırdır gibi gelir.
Yani çevremden de kendimden de yol açıkarak konuşuyorum ve şu anda ayrıca tamamen objektif değerlendiriyorum.. Erkeklerin geneli kendi kafasına göre hareket etmeyi ve sallamamayı seviyor.. Seni seviyorum sana bitiyorum cümleleri ilk zamanlar çok iyi hoş ama sonra kadını elde ettiğini sanmaya başlıyor ve cepte görüyor.. Otomatikman aslında olmayıp rolüne girdiği suretten sıyrılıp fabrika ayarlarına geri dönüyor.. Rahatlar abi ya.. Mesela biz kadınlar bir çok konuda daha tez canlıyız.. Erkeğe bir konuda şunu şöyle yap dedikten sonra hallederiz yaaa rahat ol gibi tepkiler alıyoruz.. Adamlar gamsız ya :D asha E sonra ne oluyor kadın tekrar tekrar söylemek zorunda kalıyor erkek odun gibi bakınca.. :D Yani kadını yormasalar ve anında söyleneni kavrayıp baştan savmasalar ortada ne mesele kalır ne bişey :D Formül basit; Çok anlayış = dırdır
Keyifli günler..
#smellsmoke
Formül çok iyi 😊
Çok anlayış = az dırdır olacak o :D ashha
Evet ben az dırdır diye okudum cümlenin gelişi bize öyle felan 🤣🤣
Anlayış her şeyin başı. Anlama ve anlatabilme sanatı mühim bilen mükemmel hayat yaşar ve yaşatır😊
Kesinlikle öyle.. Hani derler ya eski insanlar.. İnsanların aslında birbirleriyle geçinmeye gönlü olsun yeter ki.. Gönlü olmadıktan sonra herkes birbirine pislik atar olay bu.. Aslında kolay olan şeyleri de biz insanlar zorlaştırıyoruz.. Keyifli günler..
Kesinlikle. Büyüklerimiz yaşadıkları tecrübeleri sözlere dökmüş. Sırf atasözlerini dinlesek hayata 10-0 önde başlarız. Gönül birlik olmak isteyince, anlamak isteyince anlar, hisseder. Problem dediğin çözülür. Yeter ki iki tarafta olumlu çözümler bulsun. Birbirini anlayan çiftler birbirlerine pislik atmak yerine kar topu atıp neşeli zaman geçirir 😊 iyi günler
Tercihimi kadın dırdır yapardan yana kullansam da asıl olarak bu iş cinsiyette değil karakterde belirleniyor... Karakter ve zeka umut vaadediyorsa kimse dırdır yapmaz o ortamda... Çünkü her iki taraf da birbirini doğru anlar...🦄🍀❤️
Dırdır etmeyi sevmem ben sorumu sorarım fikrimi söylerim karşımdaki zaten kafamda kalan soru işaretinide kurguyuda iyi bilir. İster bunu çözümler isterse kaçar. Üstüne gitmem. Herkes emeğinin karşılığını görür ilişkide. 🤷♀️
Ricalar
Cevap
10Cevap
Erkekler umursamaz ve anlayışsız oldukları için kadınlar konuşur..
Kadınlar dırdır yapmaz, erkekler anlamadıkları için dırdırmış gibi gelir.
Erkekler basittir bi açma birde kapatma düğmeleri vardır biz kadınların ise bircok.. kadın her şeye yetebilirken erkek öyle degil konuşmada da oyle bir kadın konuşuyorsa ve erkek anlamiyorsa sorun erkektedir ve ona dıdır gibi gelir
Hiç kimse anlaşıldıktan sonra konuşmaz. Hala konuşuyor ise karşısında olan anlamadan bön bön baktığı içindir.
Kadınlar kadar kısıtlama beni diyen ancak bi o kadar da sıkan yoktur. Birde bunun dırdırını yaparlar.
Anlamadığımızda anlatmaktan çekinmezler. Bu da bizde onlar hakkında çok konuşuyorlar imajı yaratır. Halbuki durum tam tersi..
Öncelikle ben sessiz biriyimdir genelde. Kadın, erkek çok fazla konuşan herkes can sıkar. Konusup dinlemeyen karşısındakini sıktığını anlayamayan, empati yapmalı bence
Kadinlar genelde yapar hele bide yapilan şeyi ustunden yillar gecse unutmaz basina kakarlar
Bazı erkekler kadınlardan daha fena dır dır yapar o nasıl olucak
Kadınlar çok dırdır yapar
Kim kime dum duma hocam. 😃
Karşıdaki insanın algısına bağlı
Aslında her ikisi de doğru kendi içinde
kadınlar dırdır yapıyor..
Çok konuşuyorlar beeee
İkiside
Dinleyip anlamadıkları için öyle derler.
erkekler anlamıyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?