Kadınlar daha çok erkeklerin söyledikleriyle mi ilgilenir sustuklarıyla mı?

Erkeklerin anlatmak istediği çoğu şey susmalarında gizli. Genelde susuyoruz, susmamız karşı tarafın daha bir anlam yüklemesine sebebiyet veriyor mevcut duruma. Bu olumlu olmuyor genelde ve konuşmaktan daha çok ağır gelebiliyor. Sizce peki, kadınlar neyle daha çok ilgileniyorlar?

Kadınlar daha çok erkeklerin söyledikleriyle mi ilgilenir sustuklarıyla mı?

Erkekler kadınların söylediği şeyi düşünürken, kadınlar erkekler söylemediği şeyleri düşünür.

Kadınlar daha çok erkeklerin söyledikleriyle mi ilgilenir sustuklarıyla mı?
Cevapla