Yaşıyor musunuz, yoksa nefes mi alıyorsunuz?

Oscar wilde ; "yaşamak çok nadir rastlanan bir şeydir, çoğu insan sadece var olur" demiş. Yaşamanın kendisini nasıl tanımlarız o halde?
Yaşıyor musunuz, yoksa nefes mi alıyorsunuz?
Yaşıyor musunuz, yoksa nefes mi alıyorsunuz?
Cevapla